marineroloco
Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Σεπ 2012
- Μηνύματα
- 168
- Κριτικές
- 3
- Like
- 49
- Πόντοι
- 1
Για τα σκουπίδια είναι όλες, με ένα 20άρικο πας σε ένα μπουρδελάκι ρίχνεις ένα και νέτα. Για κάτι οικονομικό και γρήγορο δηλαδή. Τα μαυράκια δεν σου προσφέρουν κάτι παραπάνω. Εκτός αν έχεις καμία στάνταρ και σου κάνει τα "χατίρια"
Προσωπικά δεν ξαναπαίζω μπαλίτσα στις πιάτσες αυτές.
Προσωπικά δεν ξαναπαίζω μπαλίτσα στις πιάτσες αυτές.
