Νέα

Αραπάκια στην Πατησίων

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα giannispeiraias
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 440K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

dinamitisc5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2018
Μηνύματα
1.433
Κριτικές
13
Like
4.170
Πόντοι
746
ψωνιστηρι κανουν στο παρκο απο τιν παλγια πλευρα οπσ μπαινεισ απεναντι απ οτο lidl super market ! εχει χαμηλα φωτα κ παγκακια που αραζουν ! αν μπειτε απο εκει εκει ειναι τα αραπακια τα οποια σασ πανε για πιπουλα πισεω απ οτο κτιριο που κανουν ανακαινηση εχει ενα μερος απ οπισς που ειναι ενασ μικρο μονοπατακι που σασ πανε κ εκει γινεται η πιπουλα πισω απ οτο κτιριο ! δνε φαινεσαι ουτε απ οτο δρομο στην πατησιων ουτε στο παρκο ουτε σε αυτουσ που περνανε μεσα στο παρκο ! οποτε μην πληρωνετε ξενοδοχειο πιπουλα μπαμ μπαμ ουκα μπουκγα χυσιμο στην μαπα κδρομο γιατι ο νταβασ περιμενει απεναντι σε αμαξι στην πατησιων ! αυτεσ ολεσ συνενουνται μμπαμ μπαμ κ εχουν κ το κολοκινητο στο χερι οποτε μην μπλεκεστε με γαμησια ! απο την αλλη οτι θελει κανει ο καθενασ ! αυτα απο εμενα !
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

δεξια πηγαινετε κ τα ραπακια ειναι εκει μεσα στα παγκακια !

Τι συντακτικό είναι αυτό ρε μεγάλε προφέσορα.
Τα ξεπάτωσες όλα.
 

Lucy Bella

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2024
Μηνύματα
137
Like
767
Πόντοι
81
pio kala greeklish sta ellinika to zorizeis ligo man!!! padws panw apo 10 xronia ekei, egw stin mapa den ta eriksa pote!!! mono stin kapota me to tsimpouki...
εχω κινητο που για να τα γραψω σωστα ολα πρπεει να τα γραφω αργα κ βαριεμαι γιαυτο κ γινονται λαθη και γενικοτερα γραφω greeklish γιαυτο !
ακαποτο σε μαυρες = κοψε την πουτσα σου κ πετα την !
επισης μην κανετε ποδολαγνεια κ πατε να σας παιξει μαλακια η μαυρη με την πατουσα που εχουν ποδι νο 47 και φορανε παντοφλιτσες νο 32 το μισο ποδι εχει γινε ικιτρινο απο την κασιδα κ βρωμα μιασ κ η φτερνα σερνεται πατησιων ! κανα τσιμπουκακι να νιωσεισ στην ζουγκλα και μετα πουλο !
 

xristos999

Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2025
Μηνύματα
15
Like
10
Πόντοι
0
Δέχεται καμία χύσιμο στη μάπα; Επίσης ρ μάγκες λέτε για την ταρα την οποία δεν την βρίσκω ποτέ όλες τις άλλες τις έχω δει επίσης ήθελα να δοκιμάσω και αυτήν την Τρέισι αλλά δεν καταλαβαίνω ποια είναι μήπως έχει κάναν αριθμό τηλεφώνου ;
 

Kauliarhsg13

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαΐ 2024
Μηνύματα
42
Like
218
Πόντοι
20
Ρε μάγκες έχω πολύ καιρό να πετύχω την Νάνσυ καθόταν στο στενό δίπλα από το λιντλ έχετε καμία πληροφορία αν τυχαίνει εγώ να μην την πετυχαίνω η κάτι άλλο να γίνεται
 

kosdul13

Μέλος
Εγγρ.
20 Απρ 2022
Μηνύματα
25
Like
16
Πόντοι
0
Ρε μάγκες έχω πολύ καιρό να πετύχω την Νάνσυ καθόταν στο στενό δίπλα από το λιντλ έχετε καμία πληροφορία αν τυχαίνει εγώ να μην την πετυχαίνω η κάτι άλλο να γίνεται
thn eida proxtes ...ekei kata tis 12... alla exw kairo na tin parw ..aplws pernousa kai eipa geia..
 

dinamitisc5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2018
Μηνύματα
1.433
Κριτικές
13
Like
4.170
Πόντοι
746
Πρίν απο λίγο επική τσιμπουκομάχη εναντίον της μαύρης γαζέλας Μπέλας που με έκανε να βελάξω με μεγάλα τσιμππυκοχείλια της.
Εύγε και πάλι.
Το πρώτο τσιμπούκι για το καλοκαίρι επι της γαζελογειτονιάς έγινε με απόλυτη μαεστρία.
Καλή εβδομάδα.
 

Bestman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.471
Like
2.755
Πόντοι
456
Ξημερώματα Δευτέρας ήταν τρεις εκεί..
Οι δύο γνωστές, και μια καινούργια..
Έλειπε η ψηλή κ άσχημη..
Ήρθαν οι δύο γνωστές στο τζάμι, φοραγανε βαθύ ντεκολτέ, έκατσα να χαζεύω τις βυζάρες τους..
Δεν προχώρησα σε πίπα σεξ,
δεν ξέρω αν το έχω μετανιώσει ή οχι..
 

anatolgami

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Αυγ 2006
Μηνύματα
7.069
Κριτικές
3
Like
4.891
Πόντοι
506
Παραλίγο live ξύλο με Πακι

Εξόρμηση στην χώρα των μαύρων αλόγων για παρθενική και ίσως τελευταία φορά.

Αρχικά στο στενό της Ζαμπελίου αντικρίζω δύο άλογα ένα ψηλό που δεν μου έκανε το κλικ και ένα κοντό με μαύρο μαλλί(ξέχασα με συνοπτικές διαδικασίες και τα 2 τους ονόματα αλλά όλοι ξέρετε ποιες λεω). Φόρτωσα το κοντό και με πηγε ψηλά σε κατι γηπεδακια(στο ενδιάμεσο δεν σταματούσε να μιλάει στο τηλέφωνο σε σημείο να ειναι λίγο ντεκαβλε αλλα οκ). Μέχρι να δώσω το παράβολο δεν είχε κλείσει το τηλέφωνο και μετα τα διόδια του κόκκινου χαρτονομισμαρος άνοιξαν οι πυλες της απόλαυσης με μια μέτρια προς καλή πίπα μπορώ να πω (Εντύπωση μου έκανε οτι δεν άφηνε να πιάσεις ζιαβυ μεσα απο την μπλούζα και αυτό με ξενερωσε λίγο ως λάτρης τους..) 10 λεπτα και κατι με το ρολόι και μου λεει 20 για σεξ 10 για να συνεχίσω της ειπα ειμαι οκ και το συλλεξε (σε ερώτηση μου γιατί τα μαζεύουν μου τα μάσησε αλλα δεν με πολύ ένοιαξε αφού δεν τελείωσα), έφυγε πεζή και εγω πίσω στο κυνήγι για 2ο γύρω.


Πάνω στην πλατεία βλέπω την ψηλή ξανα μαζι με την Ντόρα (κοντη με ροζ κολαν και έχει βαμμένο καστανό καρέ μαλλί) που δεν την ειχα ξανα δει μέχρι τότε. Επιλέγω Ντόρα με πάει στο πάρκο μεσα σε ενα μισό περιφραγμένο στην μέση του πάρκου και ενώ εκείνη εκανε μπορώ να πω μια πάρα πολύ καλή πίπα και ηταν ευχάριστη στην κουβέντα (αν και πάλι μαυρακι δεν άφησε να πιάσω στηθος από μέσα) στα 3 λεπτά Μαξ σκάει ένας μαύρος και άρχιζε να της φωνάζει ώστε να φύγουμε απο εκεί γιατί πιο δίπλα κοιμάται και να παμε σε χοτελ κλπ. Βριζοντουσαν και εγω με το πουλί στο χέρι να κοιτάω χωρίς να εχω καταλάβει ποιος είναι και τι ρόλο βαράει. Η τύπισσα συνεχισε από αντίδραση στα γόνατα την εργασία της αλλά εκεί ηταν που θύμωσε ο άλλος παραπάνω και άρχιζε να πλησιάζει , τότε εγω σταμάτησα φοβομενος μην γίνει καμία λακαμια και προσπάθησα να ηρεμήσω τα πράγματα λέγοντας οτι θα παμε πιο κάτω και ολα καλα. Η Ντόρα δεν είχε βέβαια ίδια άποψη και οταν με ειδε να αφαιρώ το προφυλακτικό απο μόνος μου για να πάμε αλλού μου είπε αν θες πάλι πρέπει 10 ευρώ. Ο τύπος με λίγα λόγια μου έκανε επική Χαλάστρα και εκλαψα το 10αρικο. Αυτοί συνέχισαν να τσακώνονται και εγώ απογοητευμένος ήξερα οτι δεν υπήρχε περίπτωση να πάρω τα λεφτά μου πίσω ή τουλάχιστον να συνεχίσουμε για λίγο...

Αυτά απο την χώρα των μαύρων αλόγων για πρώτη και ίσως τελευταία φορά
Στημενο ηταν ρε για να σου φαν τα λεφτα
 

Julio José Iglesias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Οκτ 2024
Μηνύματα
619
Κριτικές
11
Like
2.295
Πόντοι
496
Τι ωρίτσες πρέπει να είμαι εκεί για καμιά φάση μέσα στο πάρκο υπάρχει μετά της εβδομάδας πού πρέπει να αποφύγω?
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom