You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Αραπάκια στην Πατησίων
- Μέλος που άνοιξε το νήμα giannispeiraias
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 1K
- Εμφανίσεις 440K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
dinamitisc5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2018
- Μηνύματα
- 1.433
- Κριτικές
- 13
- Like
- 4.170
- Πόντοι
- 746
Που τις είδες εσύ τις χοντρές δεν ξέρω.Από τις χοντρούλες έχετε δοκιμάσει καμιά που να αξίζει και να μην κοροϊδεύει;
Μία ευσωμούλα υπάρχει ηΤρέισι και αυτή κάνει παπάδες αμα της κουνήσεις λίγο το ευρώπουλο.
Διαγραμμένο μέλος 32090
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 893
- Κριτικές
- 5
- Like
- 4.622
- Πόντοι
- 446
Ωραία κ πολύ βαθιά πίπα η Τρέισι μέχρι πνιγμού από μόνη της, το δουλεύει πολύ τίμια. Πολύ συμπαθητική μες στο χαμόγελο πάντα .
dinamitisc5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2018
- Μηνύματα
- 1.433
- Κριτικές
- 13
- Like
- 4.170
- Πόντοι
- 746
To παρκάκι με το γήπεδο μπάσκετ δίπλα που με πήγε η Τάρα τα ξημερώματα και της ξεβίδωσα το μουνοτρυπίδι είναι η Πολυλά 19.
Έχουν βγάλει σε κάποιο σημείο τα σύρματα και μπαίνεις μέσα στους θάμνους που αρχίζουν το κλαρινοφλάουτο.
Σε λίγο βλέπω να παίζουμε και κανα μπασκετάκι.
Έχουν βγάλει σε κάποιο σημείο τα σύρματα και μπαίνεις μέσα στους θάμνους που αρχίζουν το κλαρινοφλάουτο.
Σε λίγο βλέπω να παίζουμε και κανα μπασκετάκι.
FaySimp
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 457
- Like
- 1.863
- Πόντοι
- 201
Ενημερωση:Γαμησι στα ορθια στη ταρα
.Το μωρο δεχτηκε το σφυροκοπημα αδιαμαρτυρητα,στηθηκε και τον πηρε γερα στο θεοστενο τρυφερο μουνακι του,23 μαιων αν θυμαμαι καλα απο οτι μου εχει πει.Αδειασμα με 20αρικο αφου πρωτα μου τον εκανε πυραυλο με τη ΚΩΛΑΡΑ με το λεοπαρ τανγκα,το τουρλωμα ,το κοτσο στο μαλλι να φαινεται η προσωπαρα του και το τρομπονι 650 αλογα.4 πατουρια ως συνηθως,η μουναρα που ειχα δει πριν μηνες ψηλη αδυνατη μελαχρινη με ολοισιο μαλλι αναλογιες μοντελου και μεγαλο κουτελο εχει εξαφανιστει,σαν την ταρα σε ομορφια αλλα της εριχνε κανα κεφαλι(καθολου αρνητικο για την ταρα,το οτι ειναι κοντοπουτανο με κινηση 4χ4 τη κανει ακομα πιο καυλα)και δεν ανεβαζε επ ουδενι τοσες στροφες στο κλαρινετο οπως η ταρα.Αλλα ηταν κουκλα σαν ποπσταρ μαυρουλα και κριμα που χαθηκε.Εκτος ταρα λοιπον η βιβιαν ψιλοασχημουλα αγρια φατσα,με τσιμπουκοχειλαρες(σαμπρελες)πιο μεγαλες απολες,μινι 30 ποντους πανω απτο γονατο και βυζαρες,τρεισι με τα ραστα η χοντρουλα με τη δευτερη καλυτερη πιπα μετα την ταρα,και νανσυ με το κλασικο φουξια κολαν μεχρι το γονατο τα μαλλια μπουκλωτα καπως ομορφη γλυκια και πονηρη φατσουλα κωλαρα και τα βυζια εξω,οχι τοσο μεγαλα οσο οι αλλες 3 αλλα εξω με εξτρα ενισχυση με το σουτιεν για να φαινονται οσο πιο λαχταριστα μεγαλα και προκλητικα γινεται.Καλες τσαρκες και καλο ξεφορτωμα στις γαζελες της πατησιων

.Το μωρο δεχτηκε το σφυροκοπημα αδιαμαρτυρητα,στηθηκε και τον πηρε γερα στο θεοστενο τρυφερο μουνακι του,23 μαιων αν θυμαμαι καλα απο οτι μου εχει πει.Αδειασμα με 20αρικο αφου πρωτα μου τον εκανε πυραυλο με τη ΚΩΛΑΡΑ με το λεοπαρ τανγκα,το τουρλωμα ,το κοτσο στο μαλλι να φαινεται η προσωπαρα του και το τρομπονι 650 αλογα.4 πατουρια ως συνηθως,η μουναρα που ειχα δει πριν μηνες ψηλη αδυνατη μελαχρινη με ολοισιο μαλλι αναλογιες μοντελου και μεγαλο κουτελο εχει εξαφανιστει,σαν την ταρα σε ομορφια αλλα της εριχνε κανα κεφαλι(καθολου αρνητικο για την ταρα,το οτι ειναι κοντοπουτανο με κινηση 4χ4 τη κανει ακομα πιο καυλα)και δεν ανεβαζε επ ουδενι τοσες στροφες στο κλαρινετο οπως η ταρα.Αλλα ηταν κουκλα σαν ποπσταρ μαυρουλα και κριμα που χαθηκε.Εκτος ταρα λοιπον η βιβιαν ψιλοασχημουλα αγρια φατσα,με τσιμπουκοχειλαρες(σαμπρελες)πιο μεγαλες απολες,μινι 30 ποντους πανω απτο γονατο και βυζαρες,τρεισι με τα ραστα η χοντρουλα με τη δευτερη καλυτερη πιπα μετα την ταρα,και νανσυ με το κλασικο φουξια κολαν μεχρι το γονατο τα μαλλια μπουκλωτα καπως ομορφη γλυκια και πονηρη φατσουλα κωλαρα και τα βυζια εξω,οχι τοσο μεγαλα οσο οι αλλες 3 αλλα εξω με εξτρα ενισχυση με το σουτιεν για να φαινονται οσο πιο λαχταριστα μεγαλα και προκλητικα γινεται.Καλες τσαρκες και καλο ξεφορτωμα στις γαζελες της πατησιων
Τελευταία τροποποίηση:
Διαγραμμένο μέλος 32090
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 893
- Κριτικές
- 5
- Like
- 4.622
- Πόντοι
- 446
Τη θυμάμαι αυτή την πολύ ο όμορφη την ψηλή που λες την είχα πάρει κ γω 3-4 φορές, αλλά καμία σχέση σε επιδόσεις κ συμπεριφορά πολύ κατώτερη από τα κορίτσια που είναι τώρα.Ενημερωση:Γαμησι στα ορθια στη ταρα.Το μωρο δεχτηκε το σφυροκοπημα αδιαμαρτυρητα,στηθηκε και τον πηρε γερα στο θεοστενο τρυφερο μουνακι του,23 μαιων αν θυμαμαι καλα απο οτι μου εχει πει.Αδειασμα με 20αρικο αφου πρωτα μου τον εκανε πυραυλο με τη ΚΩΛΑΡΑ με το λεοπαρ τανγκα,το τουρλωμα ,το κοτσο στο μαλλι να φαινεται η προσωπαρα του και το τρομπονι 650 αλογα.4 πατουρια ως συνηθως,η μουναρα που ειχα δει πριν μηνες ψηλη αδυνατη μελαχρινη με ολοισιο μαλλι αναλογιες μοντελου και μεγαλο κουτελο εχει εξαφανιστει,σαν την ταρα σε ομορφια αλλα της εριχνε κανα κεφαλι(καθολου αρνητικο για την ταρα,το οτι ειναι κοντοπουτανο με κινηση 4χ4 τη κανει ακομα πιο καυλα)και δεν ανεβαζε επ ουδενι τοσες στροφες στο κλαρινετο οπως η ταρα.Αλλα ηταν κουκλα σαν ποπσταρ μαυρουλα και κριμα που χαθηκε.Εκτος ταρα λοιπον η βιβιαν ψιλοασχημουλα αγρια φατσα,με τσιμπουκοχειλαρες(σαμπρελες)πιο μεγαλες απολες,μινι 30 ποντους πανω απτο γονατο και βυζαρες,τρεισι με τα ραστα η χοντρουλα με τη δευτερη καλυτερη πιπα μετα την ταρα,και νανσυ με το κλασικο φουξια κολαν μεχρι το γονατο τα μαλλια μπουκλωτα καπως ομορφη γλυκια και πονηρη φατσουλα κωλαρα και τα βυζια εξω,οχι τοσο μεγαλα οσο οι αλλες 3 αλλα εξω με εξτρα ενισχυση με το σουτιεν για να φαινονται οσο πιο λαχταριστα μεγαλα και προκλητικα γινεται.Καλες τσαρκες και καλο ξεφορτωμα στις γαζελες της πατησιων
Καλησπέρα σας!! Χθες τα ξημερώματα περνούσα από Πατησίων ήταν εκεί κοντά στο παρκακι απέναντι από την ζαμπελίου ένα μωρό ψηλή ήταν με βυζαρες από όσο πρόλαβα να δω και μου έκανε "ψιτ ψιτ" βέβαια επειδή ήμουν βιαστικός δεν σταμάτησα.. Ξέρουμε μήπως ποια είναι;
Διαγραμμένο μέλος 32090
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 893
- Κριτικές
- 5
- Like
- 4.622
- Πόντοι
- 446
Η ΒίβιανΚαλησπέρα σας!! Χθες τα ξημερώματα περνούσα από Πατησίων ήταν εκεί κοντά στο παρκακι απέναντι από την ζαμπελίου ένα μωρό ψηλή ήταν με βυζαρες από όσο πρόλαβα να δω και μου έκανε "ψιτ ψιτ" βέβαια επειδή ήμουν βιαστικός δεν σταμάτησα.. Ξέρουμε μήπως ποια είναι;
εξολοθρευτής
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 26 Αυγ 2018
- Μηνύματα
- 474
- Κριτικές
- 27
- Like
- 1.475
- Πόντοι
- 1.071
Που ακριβώς βρίσκεται να πάμε κι εμείςΕνημερωση:Γαμησι στα ορθια στη ταρα.Το μωρο δεχτηκε το σφυροκοπημα αδιαμαρτυρητα,στηθηκε και τον πηρε γερα στο θεοστενο τρυφερο μουνακι του,23 μαιων αν θυμαμαι καλα απο οτι μου εχει πει.Αδειασμα με 20αρικο αφου πρωτα μου τον εκανε πυραυλο με τη ΚΩΛΑΡΑ με το λεοπαρ τανγκα,το τουρλωμα ,το κοτσο στο μαλλι να φαινεται η προσωπαρα του και το τρομπονι 650 αλογα.4 πατουρια ως συνηθως,η μουναρα που ειχα δει πριν μηνες ψηλη αδυνατη μελαχρινη με ολοισιο μαλλι αναλογιες μοντελου και μεγαλο κουτελο εχει εξαφανιστει,σαν την ταρα σε ομορφια αλλα της εριχνε κανα κεφαλι(καθολου αρνητικο για την ταρα,το οτι ειναι κοντοπουτανο με κινηση 4χ4 τη κανει ακομα πιο καυλα)και δεν ανεβαζε επ ουδενι τοσες στροφες στο κλαρινετο οπως η ταρα.Αλλα ηταν κουκλα σαν ποπσταρ μαυρουλα και κριμα που χαθηκε.Εκτος ταρα λοιπον η βιβιαν ψιλοασχημουλα αγρια φατσα,με τσιμπουκοχειλαρες(σαμπρελες)πιο μεγαλες απολες,μινι 30 ποντους πανω απτο γονατο και βυζαρες,τρεισι με τα ραστα η χοντρουλα με τη δευτερη καλυτερη πιπα μετα την ταρα,και νανσυ με το κλασικο φουξια κολαν μεχρι το γονατο τα μαλλια μπουκλωτα καπως ομορφη γλυκια και πονηρη φατσουλα κωλαρα και τα βυζια εξω,οχι τοσο μεγαλα οσο οι αλλες 3 αλλα εξω με εξτρα ενισχυση με το σουτιεν για να φαινονται οσο πιο λαχταριστα μεγαλα και προκλητικα γινεται.Καλες τσαρκες και καλο ξεφορτωμα στις γαζελες της πατησιων
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Και που εργάζεται ακριβωςΗ Βίβιαν
εξολοθρευτής
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 26 Αυγ 2018
- Μηνύματα
- 474
- Κριτικές
- 27
- Like
- 1.475
- Πόντοι
- 1.071
Πείτε μου ένα καλό Μαυρακι που μπορώ να γεμίσω στην Πατησίων και που?
BestNotGeorge
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Ιουλ 2023
- Μηνύματα
- 760
- Like
- 1.137
- Πόντοι
- 206
Φίλε μήν κουράζεσαι.Πείτε μου ένα καλό Μαυρακι που μπορώ να γεμίσω στην Πατησίων και που?
Ασε
Θα την γαμήσουμε εμείς.
Διαγραμμένο μέλος 32090
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 893
- Κριτικές
- 5
- Like
- 4.622
- Πόντοι
- 446
Ρε φίλε, έλεος πλέον. Έχουμε πει 100 φορές. Ζαμπελίου κ Πατησίων πήγαινε μετά τις 11μιση, μια 4δα κοπέλες είναι όλες κ όλες κ όλες με πολύ καλές υπηρεσίες. Τράβα με ένα 10ευρω να σε ρουφήξουν. Κ δοκίμασε τες όλες γιατί μπορεί κάποια να σου ταιριάξει περισσότερο.Πείτε μου ένα καλό Μαυρακι που μπορώ να γεμίσω στην Πατησίων και που?
Ξέρουμε περισσότερες λεπτομέρειες φίλε μου; την έχεις δοκιμάσει να μου πεις εντυπώσειςΗ Βίβιαν
εξολοθρευτής
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 26 Αυγ 2018
- Μηνύματα
- 474
- Κριτικές
- 27
- Like
- 1.475
- Πόντοι
- 1.071
Πάρκο φιξ?ακριβώς πάνω στην πατησίων...!παρκάρω μπροστά στο πάρκο στους σκουπιδοτενεκέδες δίπλα
Ψωλίνιο ντε Καυλέιρα
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2023
- Μηνύματα
- 3.655
- Κριτικές
- 23
- Like
- 25.737
- Πόντοι
- 8.296
ναιΠάρκο φιξ?
dinamitisc5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2018
- Μηνύματα
- 1.433
- Κριτικές
- 13
- Like
- 4.170
- Πόντοι
- 746
Επιθετικό marketing.Καλησπέρα σας!! Χθες τα ξημερώματα περνούσα από Πατησίων ήταν εκεί κοντά στο παρκακι απέναντι από την ζαμπελίου ένα μωρό ψηλή ήταν με βυζαρες από όσο πρόλαβα να δω και μου έκανε "ψιτ ψιτ" βέβαια επειδή ήμουν βιαστικός δεν σταμάτησα.. Ξέρουμε μήπως ποια είναι;
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 26
- Εμφανίσεις
- 26K
- Απαντήσεις
- 10
- Εμφανίσεις
- 9K
- Απαντήσεις
- 93
- Εμφανίσεις
- 9K