konsolasg3
Μέγας
- Εγγρ.
- 27 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 268
- Κριτικές
- 54
- Like
- 2.372
- Πόντοι
- 4.461
Αν πας με μηχανάκι, πως γίνεται η φάση?
Μονό σε χοτελ νομίζω αποκλείεται κάπου έξω γνώμη μουΑν πας με μηχανάκι, πως γίνεται η φάση?
παλιότερα όταν πήγαινε η ώρα 2-3 τα ξημερώματαΜονό σε χοτελ νομίζω αποκλείεται κάπου έξω γνώμη μου
Αν πας με μηχανάκι, πως γίνεται η φάση?
Λογικά χύμα έξω στον δρόμοΔεν έχω πάει ποτέ με παπί,δεν ξέρω.
Δεν του πέταγες μια μπανάνα να ηρεμήσει.Δεν ξαναπαταω εκεί, είχε έναν σκυλαραπα που με πήρε στο κατοφλι και φώναζε αρκιντια αρκιντια, μόνο τα δόντια του φενοντουσταν και μπόρεσα και ξεφυγα
Εεε πως γίνεται αυτό,αφού βαράει υπερωρίες στο πόστο με τέτοια δουλειά που έχει.Μάγκες μου σας παρακαλώ θα σκάσω θέλω να παρω Τάρα και ταρα δεν εχω βρεί μέχρι τώρα μια λεπτομερή περιγραφή της ταρα παρακαλώ η πορνοαρρώστια μου βαράει κόκκινα
Που το βρίσκουμε αυτό τ μωράκι και τ ώρα;Πέμπτη 4 το πρωί και η Λίζα (Τάρα) στο πόστο της με μπλε φορεματάκι να αδειάζει υπομονετικά αρχιδόμπαλες μαζεύοντας 10ευρα...Από μέσα άσπρο κωλόστρινγκο σήμερα, το οποίο μου τράβηξε στο πλάι για να χαιδέψω το βελούδινο μουνάκι της, έκανε υπεροχη αντίθεση με το σοκολατένιο της κωλαράκι.
Μάγκες πήγα προχθές Ζαμπελίου στην Πατησίων.
Ήταν μια μαω μαω που μίλαγε στο τηλέφωνο. Μπορεί και να ενοχλήθηκε όταν σταμάτησα με το αμάξι.
Μου λέει πάμε?
Της λέω ναι πίπα όχι πλαστικό.
Δεν μου απαντάει καν και συνεχίζει να μιλάει στο κινητό. Της λέω ναι όχι? Δεν απαντάει καν .
Την χάλασε που δεν την πλήρωσα για να μου τον παίξει μισό λεπτό και να φύγει.
Ενώ μπορώ να το κάνω και μόνος αυτό και πολύ καλύτερα.
Χαχαχαχαχα
Μακρυαααα
ε μα κ αυτες πρεπει να βγαλουνε κ εναν τιμοκαταλογο για μπανιστηρτζηδεςΖαμπελίου.
Είσαι ματάκιας? Δεν νομίζω να θέλουν ματάκηδες οι αραπίνες εκτός και αν πληρώσεις και αν θέλει ο άλλος και αν και αν.




Ακριβώς αυτό..10€ φεύγουν στα φρούτα σε 1 λεπτόΠολύ δύσκολα να κάνουν πίπα χωρίς καπότα.
Πρώτα πρέπει να δοκιμάσεις και μετά να βγάλεις άποψη και σιγά τα λεφτά ρε δεκάρικο.
Δέκα ολόκληρα ευρώ.