Νέα

Αραπάκια στην Πατησίων

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα giannispeiraias
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 440K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

konsolasg3

Μέγας
Εγγρ.
27 Μαΐ 2016
Μηνύματα
268
Κριτικές
54
Like
2.372
Πόντοι
4.461
Αν πας με μηχανάκι, πως γίνεται η φάση?
 
Εγγρ.
21 Φεβ 2023
Μηνύματα
3.655
Κριτικές
23
Like
25.735
Πόντοι
8.296
Μονό σε χοτελ νομίζω αποκλείεται κάπου έξω γνώμη μου
παλιότερα όταν πήγαινε η ώρα 2-3 τα ξημερώματα
που δεν είχε τόση κίνηση στην πατησίων, τις πηδούσες στα όρθια στο παρκάκι δίπλα στο κατεδαφισμένο κτίριο
 

genesis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2006
Μηνύματα
848
Like
2.160
Πόντοι
446
Βράδυ Σάββατο γύρω στις 2:30 δοκιμάστηκε η Τρέισι με άριστες εντυπώσεις. Πέραν του βαθιου τσιμπουκιου, όπου η τεχνική δεν με τρέλανε, θέλει να χυσεις οπωσδήποτε, τα δίνει όλα στον αγώνα. Μου άρεσε το χαμόγελο της και η καλή της διάθεση.
 

genesis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2006
Μηνύματα
848
Like
2.160
Πόντοι
446
Επίσης αν σταματήσεις με το αυτοκίνητο στην αρχή του πάρκου, έρχονται και σε βρίσκουν.
 

0x0

Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2020
Μηνύματα
119
Like
302
Πόντοι
21
Δεν ξαναπαταω εκεί, είχε έναν σκυλαραπα που με πήρε στο κατοφλι και φώναζε αρκιντια αρκιντια, μόνο τα δόντια του φενοντουσταν και μπόρεσα και ξεφυγα
 

Ntamari

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2020
Μηνύματα
350
Κριτικές
9
Like
1.221
Πόντοι
361
Μάγκες μου σας παρακαλώ θα σκάσω θέλω να παρω Τάρα και ταρα δεν εχω βρεί μέχρι τώρα μια λεπτομερή περιγραφή της ταρα παρακαλώ η πορνοαρρώστια μου βαράει κόκκινα
 

dinamitisc5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2018
Μηνύματα
1.433
Κριτικές
13
Like
4.170
Πόντοι
746
Δεν ξαναπαταω εκεί, είχε έναν σκυλαραπα που με πήρε στο κατοφλι και φώναζε αρκιντια αρκιντια, μόνο τα δόντια του φενοντουσταν και μπόρεσα και ξεφυγα
Δεν του πέταγες μια μπανάνα να ηρεμήσει.
 

dinamitisc5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2018
Μηνύματα
1.433
Κριτικές
13
Like
4.170
Πόντοι
746
Μάγκες μου σας παρακαλώ θα σκάσω θέλω να παρω Τάρα και ταρα δεν εχω βρεί μέχρι τώρα μια λεπτομερή περιγραφή της ταρα παρακαλώ η πορνοαρρώστια μου βαράει κόκκινα
Εεε πως γίνεται αυτό,αφού βαράει υπερωρίες στο πόστο με τέτοια δουλειά που έχει.
Την ρώτησα προχθές 4,30 μετά τις μπύρες που είχα πιεί στον δεύτερο γύρο
-you are busy today bebbby do you miss me και απο το περπάτημα που έχει ρίξει έχει στάξει.
-too much busy today.
Κατάλαβα πόσες πούτσες θα είχε ρουφίξει απο τις 12 παρα δέκα που την πέτυχα να κατεβαίνει και είμουν ο πρώτος μέχρι 5.
 

Διαγραμμένο μέλος 32090

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
893
Κριτικές
5
Like
4.622
Πόντοι
446
Πέμπτη 4 το πρωί και η Λίζα (Τάρα) στο πόστο της με μπλε φορεματάκι να αδειάζει υπομονετικά αρχιδόμπαλες μαζεύοντας 10ευρα...Από μέσα άσπρο κωλόστρινγκο σήμερα, το οποίο μου τράβηξε στο πλάι για να χαιδέψω το βελούδινο μουνάκι της, έκανε υπεροχη αντίθεση με το σοκολατένιο της κωλαράκι.
 

dinamitisc5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2018
Μηνύματα
1.433
Κριτικές
13
Like
4.170
Πόντοι
746
Έλα να ετοιμάζουμε τα κηνυγετικά.
Πλησιάζει η ώρα.
 

OversizeX777

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2009
Μηνύματα
63
Κριτικές
8
Like
302
Πόντοι
20
Μάγκες πήγα προχθές Ζαμπελίου στην Πατησίων.
Ήταν μια μαω μαω που μίλαγε στο τηλέφωνο. Μπορεί και να ενοχλήθηκε όταν σταμάτησα με το αμάξι.
Μου λέει πάμε?
Της λέω ναι πίπα όχι πλαστικό.
Δεν μου απαντάει καν και συνεχίζει να μιλάει στο κινητό. Της λέω ναι όχι? Δεν απαντάει καν .
Την χάλασε που δεν την πλήρωσα για να μου τον παίξει μισό λεπτό και να φύγει.
Ενώ μπορώ να το κάνω και μόνος αυτό και πολύ καλύτερα.
Χαχαχαχαχα
Μακρυαααα
 

KabamaruIgano

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Φεβ 2012
Μηνύματα
5.086
Κριτικές
44
Like
11.005
Πόντοι
6.727
Πέμπτη 4 το πρωί και η Λίζα (Τάρα) στο πόστο της με μπλε φορεματάκι να αδειάζει υπομονετικά αρχιδόμπαλες μαζεύοντας 10ευρα...Από μέσα άσπρο κωλόστρινγκο σήμερα, το οποίο μου τράβηξε στο πλάι για να χαιδέψω το βελούδινο μουνάκι της, έκανε υπεροχη αντίθεση με το σοκολατένιο της κωλαράκι.
Που το βρίσκουμε αυτό τ μωράκι και τ ώρα;
 

dinamitisc5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2018
Μηνύματα
1.433
Κριτικές
13
Like
4.170
Πόντοι
746
Μάγκες πήγα προχθές Ζαμπελίου στην Πατησίων.
Ήταν μια μαω μαω που μίλαγε στο τηλέφωνο. Μπορεί και να ενοχλήθηκε όταν σταμάτησα με το αμάξι.
Μου λέει πάμε?
Της λέω ναι πίπα όχι πλαστικό.
Δεν μου απαντάει καν και συνεχίζει να μιλάει στο κινητό. Της λέω ναι όχι? Δεν απαντάει καν .
Την χάλασε που δεν την πλήρωσα για να μου τον παίξει μισό λεπτό και να φύγει.
Ενώ μπορώ να το κάνω και μόνος αυτό και πολύ καλύτερα.
Χαχαχαχαχα
Μακρυαααα

Πολύ δύσκολα να κάνουν πίπα χωρίς καπότα.
Πρώτα πρέπει να δοκιμάσεις και μετά να βγάλεις άποψη και σιγά τα λεφτά ρε δεκάρικο.
Δέκα ολόκληρα ευρώ.
 

AXT

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2018
Μηνύματα
41
Like
22
Πόντοι
0
Η κοπέλα που μου συστήθηκε ως Ντόρα, κάνει ωραίες πίπες και είχε ωραίο σφιχτό κωλαράκι και σώμα. Με έχει βάλει σε μεγάλο πειρασμό να κάνω τη διαδρομή και αύριο για να τη πηδήξω. Πριν μια ώρα περίπου η επίσκεψη.
 

TOMCRUISE

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Αυγ 2020
Μηνύματα
4.436
Κριτικές
56
Like
26.261
Πόντοι
27.486
Ζαμπελίου.


Είσαι ματάκιας? Δεν νομίζω να θέλουν ματάκηδες οι αραπίνες εκτός και αν πληρώσεις και αν θέλει ο άλλος και αν και αν.
ε μα κ αυτες πρεπει να βγαλουνε κ εναν τιμοκαταλογο για μπανιστηρτζηδες :2funny:
:2funny::2funny::2funny:
 

KabamaruIgano

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Φεβ 2012
Μηνύματα
5.086
Κριτικές
44
Like
11.005
Πόντοι
6.727
Πολύ δύσκολα να κάνουν πίπα χωρίς καπότα.
Πρώτα πρέπει να δοκιμάσεις και μετά να βγάλεις άποψη και σιγά τα λεφτά ρε δεκάρικο.
Δέκα ολόκληρα ευρώ.
Ακριβώς αυτό..10€ φεύγουν στα φρούτα σε 1 λεπτό
 

Διαγραμμένο μέλος 32090

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
893
Κριτικές
5
Like
4.622
Πόντοι
446
Παιδιά μην είμαστε τσίπιδες, οι κοπέλες πραγματικά κάνουν οτι μπορούν για να μας ευχαριστήσουν. Πιπα μεχρι το λαιμο, κωλαρακι πιάσημο και σφαλιάρες, βυζί χουφτωμα, απόλα, με 10 ευρω...Και παρα πολύ ωραία κορμιά μάλιστα. Ούτε βιάζονται ούτε σπάνε αρχίδια. Καμία σχέση με παλαιότερες εποχές κάτι τρισάθλιες από τη Νιγηρία που κοιτάζανε να σου φάνε όσα πιο πολλα μπορούνε και να σηκωθούνε να φύγουν.
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom