Αυτά λέει και μετά από πέντε ήμερες ποσταρη για ραντεβου,και εδώ και δυο μέρες πάλη,την έπαιρνα κάτι γνωστή όχι μελή άλλα πελάτες της και δεν άπαντα ούτε σε sms ούτε στο τηλ τα συμπεράσματα προς κοροϊδίας δικά σας.....ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΝΩΝΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΗΜΟΥΝ ΚΡΥΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΘΗΝΟΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΟΛΙΣ ΕΡΘΩ ΘΑ ΣΑΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΩ ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΟ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΛΟ ΚΑΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
:-* :-* :-* :-* :-*