Νέα

Αμερικανικές Εκλογές 2024

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος θα κερδισει τις εκλογες του Νοεμβριου;

  • Ντoναλντ Τραμπ

    Ψήφοι: 186 77,5%
  • Kαμαλα Χαρις

    Ψήφοι: 57 23,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    240

dionisiakos

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιαν 2008
Μηνύματα
409
Κριτικές
51
Like
1.107
Πόντοι
6.190

dionisiakos

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιαν 2008
Μηνύματα
409
Κριτικές
51
Like
1.107
Πόντοι
6.190

dionisiakos

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιαν 2008
Μηνύματα
409
Κριτικές
51
Like
1.107
Πόντοι
6.190
Και ο πρώην αντίπαλος του συμμαχεί με τον Τραμπ αφού πήρε άλλη μια πολιτεία με διψήφια διαφορά.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Να συνεχίσω η καταλάβαμε, τι γίνεται στην Αμερική που δεν θα δούμε σε κανένα κανάλι;
 

dionisiakos

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιαν 2008
Μηνύματα
409
Κριτικές
51
Like
1.107
Πόντοι
6.190

dionisiakos

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιαν 2008
Μηνύματα
409
Κριτικές
51
Like
1.107
Πόντοι
6.190
Και τώρα κάτι ίσως άσχετο αλλά είναι για τους φίλους τους αψεκαστους.... Απλή μετάφραση (που ξέρεις μπορεί να δυσκολεύονται να καταλάβουν τι λέει η κυρία της επιτροπής ερευνών για το τι έγινε όταν υπήρχε η πανδημία στην εκπρόσωπο του .... TWEETER)
Δεν έχει αυτή ούτε κάποιος άλλος στην εταιρεία της ιατρική γνώση εκπαίδευση, αλλά λογοκριναν και κατέβαζαν από οποία πλατφόρμα έλεγχαν ότι δηποτε είχα να κάνει με αντίλογο στα ότι έλεγαν οι κυβερνήσεις. Ακόμη κι αν αυτά ήταν μελέτες από γιατρούς του HARVARD, STANFORD που έλεγαν την άποψη τους . Απλά δεν ήταν σύμφωνη με την κυβερνητική!!
Βέβαια τώρα που σκανε οι βόμβες με το τι έγινε και με τους θανάτους να πηγαίνουν τραίνο...αλλάζει το τροπάριο...
Καλή σας ημέρα...
(πάω να πάρω καφέ και καμμιά τζούρα ψεκασμό.)

Υ.γ. δεν αποζητώ διάλογο , απόψεις εκφράζω και οποίος κατάλαβε ...καταλαβε
με τις υγείες μας (όσες μας έμειναν βέβαια.)
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
τους γλενταει ο πουτιν στα συνορα του μεξικου, στο σουεζ, στο ιρακ και βλεπουμε... :coffee:
 
  • Like
Αντιδράσεις: tefras

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.260
Κριτικές
11
Like
23.184
Πόντοι
6.246
Πολύ έξυπνο που έβαλες 2 επιλογές, γιατί δεν έβαλες και 3;

- Ο Τραμπ έχει τώρα δικαστήρια, ο Μπάιντεν τη βγάζει δεν τη βγάζει ως τις εκλογές. Είναι σίγουρο ότι και οι δύο θα πάρουν το χρίσμα;
 

resp

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Μαρ 2023
Μηνύματα
7.701
Like
9.972
Πόντοι
2.356
Ο Μπάιντεν δε βλέπω να τα καταφέρνει μέχρι τέλους. Είναι κι επικίνδυνος. Αν χτυπήσει στο Ιράν, καθώς πιέζεται μετά το θάνατο των τριών στρατιωτών, είναι πολύ εύκολο να ξεφύγει η κατάσταση. Γίνεται μια προσπάθεια να χρεωθούν οι Ιορδανοι βοήθεια στο Ιράν για το χτύπημα. Και απορεί κανείς αν το έχουν χάσει τελείως οι Αμερικανοί.
Αν έρθει στο προσκήνιο η Μισέλ είναι τεράστια η δημοφιλία της. Χωρίς αυτήν οι Δημοκρατικοί δεν έχουν πιθανότητες. Εκτός και αν τελικά ο βλαμμένος ο Τραμπ καταδικαστεί για στάση και την πατήσει με αυτό τον τρόπο.
Για μας, όποιος και να βγει, τα ίδια σκατά είναι.
 

satov1

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2023
Μηνύματα
9.078
Like
22.392
Πόντοι
5.956
Ο Μπάιντεν δε βλέπω να τα καταφέρνει μέχρι τέλους. Είναι κι επικίνδυνος. Αν χτυπήσει στο Ιράν, καθώς πιέζεται μετά το θάνατο των τριών στρατιωτών, είναι πολύ εύκολο να ξεφύγει η κατάσταση. Γίνεται μια προσπάθεια να χρεωθούν οι Ιορδανοι βοήθεια στο Ιράν για το χτύπημα. Και απορεί κανείς αν το έχουν χάσει τελείως οι Αμερικανοί.
Αν έρθει στο προσκήνιο η Μισέλ είναι τεράστια η δημοφιλία της. Χωρίς αυτήν οι Δημοκρατικοί δεν έχουν πιθανότητες. Εκτός και αν τελικά ο βλαμμένος ο Τραμπ καταδικαστεί για στάση και την πατήσει με αυτό τον τρόπο.
Για μας, όποιος και να βγει, τα ίδια σκατά είναι.
Ολα θα κριθούν από το ποιος υποψήφιος θα πάρει τις 3 κρίσιμες βιομηχανικές Πολιτείες.Ουισκόνσιν,Μίσιγκαν και Πενσυλβάνια.
Swing states θεωρούνται, που ψηφίζουν όμως από το 1992 Δημοκρατικούς,με εξαίρεση τη νίκη Τραμπ το 2016.Αν κερδίσει αυτές τις 3 ο Δημοκρατικός υποψήφιος συν τις πάγιες Δημοκρατικές Πολιτείες παίρνει 272 ψήφους και εκλέγεται.
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Όποιος και να εκλεγεί, θα γίνει της πουτάνας. Η πόλωση βρίσκεται ένα σκαλί, πριν την έκρηξη. Πραγματικά είναι πολύ επικίνδυνη η κατάσταση.

Υπήρχε μια καλή περίπτωση για τους Δημοκρατικούς - η Elizabeth Warren - αλλά τα παράτησε το 2020.
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.153
Like
5.585
Πόντοι
2.356
Δώστε λίγο αποδόσεις στο Πάμε Στοίχημα...
Όλοι σκατά είναι: 10,5
Θα γίνει της κακιάς καριώλας: 1,01
Θα βγει ο επί κεφαλής ασβό φέροντας και θα δώσει χάρη στον εαυτό του: 0,87
 

enduro

Μέγας
Εγγρ.
12 Ιουν 2014
Μηνύματα
15.840
Like
15.944
Πόντοι
3.656
τυποι ετοιμαστειτε να δειτε προεδρο της αμερικης μια απλυτη μιτου βιγκαν λοατκι+ γονεα 1 2 3 4,η τον τζεϊσον αντιγονη του κολοραντο :confused::confused::confused:
αντιπροεδρος θα ειναι κανενας τραβελος μποντιμπιλντερ μις αμερικη :confused::confused::confused:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom