Νέα

Ο επόμενος αρχηγός της ΝΔ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Rand0m1
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 93
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος προβλέπετε ότι θα είναι ο επόμενος αρχηγός της ΝΔ;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    55
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

ntinos-x

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2024
Μηνύματα
1.137
Like
1.911
Πόντοι
216
Κανεις δεν ξέρει τον διάδοχο του κουλή
Ο Δένδιας που οι περισσότεροι ψηφίσαμε μη νομίζετε ότι είναι καμιά διανεια ναι μεν το παίζει σοβαρός και πολιτικών πολιτικαντης αλλά έχει μικρή εμπειρία και στα δύσκολα θα κλατάρει.
Ο Πιερ από τη άλλη καν δεν μπορεί να ηγηθεί κόμμα αλλά και χώρα,βασικα θα ξαναδούμε το ίδιο τσίρκο μεντρανο με αυτό που βλέπουμε τώρα με κουλή,δεν θα έχει διαφορά
Όσο για τον Χατζηδάκη είναι το απόλυτο αουτσάιντερ κανένας δεν τον πάει ούτε μέσα στο νδ,ο χατζηδακης είναι απλά να εξυπηρετεί συμφέροντα και να βάζει φοροεισπρακτικο μέτρα ίσως το καλύτερο παιδί της τρόικα και των δανειστών
Επίσης να ξέρετε ότι ο κουλης μπορεί να στηρίξει κάποιον νέον και να το προμοταρει ως νέο αίμα για τη ΝΔ και την αλλαγή
Και αυτός είναι ο Παύλος μαρινακης
Έπρεπε να μπει και αυτού το όνομα γιατί παίζεται, δεν είναι το φαβορί αλλά παίζει.
Φιλε, εισαι παρα παρα πολυ καλα τοποθετημενος.
Ναι ισχυουν ολα αυτα που λες.
 
OP
OP
Rand0m1

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Ελπίδα υπάρχει για μετά το 27.
Να πάνε στις εκλογές όλος ο συρφετός της αριστεράς και του ΠΑΣΟΚ και να φάνε τα μούτρα τους άλλη μια φορά.
Το ωραίο είναι πως στο συρφετό θα είναι το νέο (??) κόμμα Τσίπρα, το νέο (??) της Καρυστιανου, τσύριζας, Ζωή κλπ κλπ.
Μετά υπάρχει το ενδεχόμενο να προκύψει κάτι για να υπάρχει επιτέλους αντιπολίτευση.
Σοβαρή αντιπολίτευση μπορεί να υπάρξει μόνο από το ΠΑΣΟΚ, αλλά οι μαλάκες δεν έχουν αποφασίσει ιδεολογικά που βρίσκονται.

Επίσης, με τον Ανδρουλάκη δεν τραβάει το τρένο, αλλά ο τύπος ελέγχει όλον τον κομματικό μηχανισμό και είναι ευχαριστημένος που είναι 2ος.

Υπάρχουν άτομα σοβαρά εκεί μέσα, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να πάρουν το κόμμα. Οπότε μ' αυτά και μ' αυτά, αν δεν πάρει την Κομισιόν ο Μητσοτάκης, τον βλέπω ΠΘ μέχρι τις εκλογές του '35.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.389
Κριτικές
64
Like
59.504
Πόντοι
16.235
Είναι 1ος σε σταυρούς στον Βόρειο Τομέα, ρε τύπε. Λογικό δεν είναι;
Mα αυτό είπα κι εγώ...όσο ΤΙΠΟΤΑ και να είναι ,σαρώνει στην περιφέρεια του...η αλήθεια είναι ότι ως τίποτας και μυρωδιάς πουλάει πιο εύκολα σε σχέση με μια δυναμική προσωπικότητα.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.389
Κριτικές
64
Like
59.504
Πόντοι
16.235
Σοβαρή αντιπολίτευση μπορεί να υπάρξει μόνο από το ΠΑΣΟΚ, αλλά οι μαλάκες δεν έχουν αποφασίσει ιδεολογικά που βρίσκονται.

Επίσης, με τον Ανδρουλάκη δεν τραβάει το τρένο, αλλά ο τύπος ελέγχει όλον τον κομματικό μηχανισμό και είναι ευχαριστημένος που είναι 2ος.

Υπάρχουν άτομα σοβαρά εκεί μέσα, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να πάρουν το κόμμα. Οπότε μ' αυτά και μ' αυτά, αν δεν πάρει την Κομισιόν ο Μητσοτάκης, τον βλέπω ΠΘ μέχρι τις εκλογές του '35.
...3035 εννοείς...:wink::grin:
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.281
Κριτικές
13
Like
13.038
Σοβαρή αντιπολίτευση μπορεί να υπάρξει μόνο από το ΠΑΣΟΚ, αλλά οι μαλάκες δεν έχουν αποφασίσει ιδεολογικά που βρίσκονται.

Επίσης, με τον Ανδρουλάκη δεν τραβάει το τρένο, αλλά ο τύπος ελέγχει όλον τον κομματικό μηχανισμό και είναι ευχαριστημένος που είναι 2ος.

Υπάρχουν άτομα σοβαρά εκεί μέσα, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να πάρουν το κόμμα. Οπότε μ' αυτά και μ' αυτά, αν δεν πάρει την Κομισιόν ο Μητσοτάκης, τον βλέπω ΠΘ μέχρι τις εκλογές του '35.
Σκατα είναι το πασοκ απλά το σώζει που είναι ανήκει στο συστημικο λόμπι και γι αυτό δεν το έχουμε δει να εξαυλωνεται
Αλλά από εκεί και πέρα αν το πασοκ ήθελε να κυβερνήσει θα έκανε αντιπολίτευση όμως δεν κάνει γιατί πολύ απλά ο Ανδρουλάκης κλείνει το μάτι στον κουλή να κυβερνά και αυτός να ηγείται ΤΗΣ αντιπολίτευσης
Η χώρα θέλει ένα αντισυστημικο κόμμα να ηγηθεί των εξελίξεων και να κυβερνήσει
Αυτό έγινε με τον σύριζα απλά τότε κάνεις δεν ήξερε ότι υπάρχει βαθύ κράτος θεσμοί μαφιες κλπ που δεν είναι εύκολο το έργο να κυβερνήσεις με αυτούς μέσα στο πόδια σου
Γενικά μεγάλη κουβέντα και συζήτηση τι έπρεπε να είχε γίνει αλλά όταν έχεις ένα τσιπρα μαλακοπιτουρα να που φτασαμε
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Όπως τα λέει ακριβώς...

 

Giannis.mt

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2023
Μηνύματα
584
Κριτικές
1
Like
2.571
Πόντοι
446
Το βασικο προβλημα ειναι οτι δεν υπάρχει ηγέτης.Ο κουλης χαζό παιδι χαρα γεματο,ο Δενδιας ακουσε τους υπηκόους του, τους εν αποστρατία συνεργατες του πλέον και τα εχει κανει μαλλια κουβάρια στις ΕΔ.Ο μιμακος είναι να του δωσεις κανα κουβαδακι να παέι να παίξει με τα αλλα τα παιδάκια και μετα ολοι οι αλλοι σε μια σακουλα για την ανακύκλωση.Η Ζωη κι ο Αλέξης ,ο Βαρουφάκης ,κατι Λατινοπούλου,Κυραλοιφες κλπ και οποιοι άλλοι να ενωθούν δουλεία δεν κάνουν,εχουν πουλήσει ο ένας τον αλλον πολλές φορές,οποιος το εκανε μια θα το ξανα κανει.Δε χρειαζεται να πιεις όλη τη θαλασσα γιανα δεις οτι ειναι αλμυρη.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.389
Κριτικές
64
Like
59.504
Πόντοι
16.235
Eυτυχως που δεν είμαστε Αμερική για να μην έχουμε πολιτικές επιλογές .
 

ntinos-x

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2024
Μηνύματα
1.137
Like
1.911
Πόντοι
216
Σκατα είναι το πασοκ απλά το σώζει που είναι ανήκει στο συστημικο λόμπι και γι αυτό δεν το έχουμε δει να εξαυλωνεται
Αλλά από εκεί και πέρα αν το πασοκ ήθελε να κυβερνήσει θα έκανε αντιπολίτευση όμως δεν κάνει γιατί πολύ απλά ο Ανδρουλάκης κλείνει το μάτι στον κουλή να κυβερνά και αυτός να ηγείται ΤΗΣ αντιπολίτευσης
Η χώρα θέλει ένα αντισυστημικο κόμμα να ηγηθεί των εξελίξεων και να κυβερνήσει
Αυτό έγινε με τον σύριζα απλά τότε κάνεις δεν ήξερε ότι υπάρχει βαθύ κράτος θεσμοί μαφιες κλπ που δεν είναι εύκολο το έργο να κυβερνήσεις με αυτούς μέσα στο πόδια σου
Γενικά μεγάλη κουβέντα και συζήτηση τι έπρεπε να είχε γίνει αλλά όταν έχεις ένα τσιπρα μαλακοπιτουρα να που φτασαμε
Ζαν, ειπειδη σε θεωρω ξυπνιο τυπο,
αυτα που αναφερεις ειναι η παραστασεις για το κοινο.....κοινοι θνητοι που λεμε....οι χειροκροτητες.......
οι πατριωτες, οι ανενταχτοι, οι οραματιστες, οι νοικοκυραιοι, οι εξυπνακηδες, οι γνωστες, οι ειδικοι........

Οι Αποφασεις για τα προσωπα και τις εφαρμογες των προ αποφασιστεντων
τις εχει....--πως το ελεγε αυτος στην ταινια του Παπαφλεσσα...... για την Φιλικη Εταιρεια.....
Η ΑΟΡΑΤΟΣ ΑΡΧΗ.......
Ολοι λοιπον δεχομαστε και εφαρμόζουμε με δυθριαμβους το προγραμμα της ΑΟΡΑΤΗΣ ΑΡΧΗΣ..............
 

unknowndark

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Αυγ 2016
Μηνύματα
1.638
Like
5.526
Πόντοι
1.056
ξεχάσατε τα μεγάλα κεφάλια ...

605117082_2675332399481773_3654343690154277797_n.jpg
 

Αρσεναλάκιας

Ανώτατος
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.267
Κριτικές
47
Like
17.814
Πόντοι
13.116
Ο Μητσοτάκης τους έχει εξαφανίσει όλους, εντός και εκτός κόμματος για τον απλούστατο λόγο ότι τον υποτιμουν όλοι και γιατί οι αντίπαλοί του είναι για τα μπάζα.....το 2027 θα βγει παμψηφεί και το 2031 θα πάει στην κομισιον.....
ειδικά η "δεξιά" αντιπολίτευση ειναι σκέτο έκτρωμα, η "αριστερή" έχει γίνει 10 κομμάτια και κάτι νέο δεν φαίνεται στον ορίζοντα....
επίσης δεν υπάρχει κάποια αόρατη χείρα που κανονίζει τις εξελίξεις, εμείς τα πρόβατα το κάνουμε....
δεν μας φταίει κανείς για το χάλι μας....εμείς φταίμε....
 
Εγγρ.
5 Αυγ 2023
Μηνύματα
1.230
Like
1.873
Πόντοι
216
Δένδιας χαλαρά!!! Προέρχεται από το λαϊκό κομμάτι της δεξιάς και αυτό τον κάνει δημοφιλή σε μεγάλη μερίδα του κόμματος!! Μην ξεχνάτε ότι από τους υπόλοιπους ο Δένδιας είναι ο μόνος που έχει την αμέριστη στήριξη και των άλλων δύο πτερύγων του κόμματος, καραμανλικών και σαμαρικών, καθώς διατηρεί άριστες σχέσεις και με τους δύο πρώην προέδρους του κόμματος και πρωθυπουργούς!!!

Επίσης στο μέλλον θα προταθεί σίγουρα και θα εκλεγεί ΠτΔ, όπως αναφέρθηκε. Απλά είναι νωρίς ακόμη γι' αυτό.
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.464
Like
49.295
Πόντοι
10.131
Αν θελει η ΝΔ να διατηρήσει υψηλά ποσοστά ο επόμενος αρχηγος θα πρέπει να συγκινεί και τους ψηφοφόρους του κέντρου, οποτε ο Πιερρακακης ειναι η καλύτερη επιλογή μιας και προέρχεται απο το ΠΑΣΟΚ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom