Νέα

Ο επόμενος αρχηγός της ΝΔ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Rand0m1
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 93
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος προβλέπετε ότι θα είναι ο επόμενος αρχηγός της ΝΔ;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    55
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.294
Κριτικές
13
Like
13.044
Κανεις δεν ξέρει τον διάδοχο του κουλή
Ο Δένδιας που οι περισσότεροι ψηφίσαμε μη νομίζετε ότι είναι καμιά διανεια ναι μεν το παίζει σοβαρός και πολιτικών πολιτικαντης αλλά έχει μικρή εμπειρία και στα δύσκολα θα κλατάρει.
Ο Πιερ από τη άλλη καν δεν μπορεί να ηγηθεί κόμμα αλλά και χώρα,βασικα θα ξαναδούμε το ίδιο τσίρκο μεντρανο με αυτό που βλέπουμε τώρα με κουλή,δεν θα έχει διαφορά
Όσο για τον Χατζηδάκη είναι το απόλυτο αουτσάιντερ κανένας δεν τον πάει ούτε μέσα στο νδ,ο χατζηδακης είναι απλά να εξυπηρετεί συμφέροντα και να βάζει φοροεισπρακτικο μέτρα ίσως το καλύτερο παιδί της τρόικα και των δανειστών
Επίσης να ξέρετε ότι ο κουλης μπορεί να στηρίξει κάποιον νέον και να το προμοταρει ως νέο αίμα για τη ΝΔ και την αλλαγή
Και αυτός είναι ο Παύλος μαρινακης
Έπρεπε να μπει και αυτού το όνομα γιατί παίζεται, δεν είναι το φαβορί αλλά παίζει.
 
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.350
Κριτικές
11
Like
19.655
Πόντοι
3.846
Κανεις δεν ξέρει τον διάδοχο του κουλή
Δεν είναι μόνο αυτό Ζαν, αλλά και το πότε θα προκυρηχθεί η διαδικασία της διαδοχής λες και ο Κυριάκος είναι κανένας παππούς, εκτός κι αν πέσει χοντρό στραπάτσο και πατώσει η ΝΔ στις επόμενες εκλογές :lipsrsealed:

Επίσης να ξέρετε ότι ο κουλης μπορεί να στηρίξει κάποιον νέον και να το προμοταρει ως νέο αίμα για τη ΝΔ και την αλλαγή
Και αυτός είναι ο Παύλος μαρινακης
Έπρεπε να μπει και αυτού το όνομα γιατί παίζεται, δεν είναι το φαβορί αλλά παίζει.
Προσυπογράφω, καλημέρες εκεί πέρα :headbaning1:
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
Πιθανότερο είναι να ψάχνει αρχηγό το πασοκ πάλι

άσε την αριστερά,
πολλοί αρχηγοί, πολλά κόμματα
ΔΙΑΛΥΣΙΣ
η χαρά του μητσοτάκη
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.294
Κριτικές
13
Like
13.044
Πιθανότερο είναι να ψάχνει αρχηγό το πασοκ πάλι

άσε την αριστερά,
πολλοί αρχηγοί, πολλά κόμματα
ΔΙΑΛΥΣΙΣ
η χαρά του μητσοτάκη
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Άσε το πασοκ
Όταν νδ ψηφοφοροι έχουν εισχωρήσει μέσα στη πράσινη γλίτσα και βγάζουν αυτόν που θέλουν το πασοκ ποτέ δεν θα ανακαψει.
Ο Ανδρουλάκης συμφέρει τη ΝΔ και τον κουλή.
Αν αυτό το έβλεπαν οι πασοκοι και του έλεγαν Ανδρουλάκη αντε γειά δεν κάνεις και να αναλάμβανε το πασοκ ο Δούκας πχ θα ήταν όλα σε άλλη βάση
Τα ποσοστά του πασοκ με δούκα θα ήταν πολύ υψηλοτερα
 
OP
OP
Rand0m1

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.252
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Δεν είναι μόνο αυτό Ζαν, αλλά και το πότε θα προκυρηχθεί η διαδικασία της διαδοχής λες και ο Κυριάκος είναι κανένας παππούς, εκτός κι αν πέσει χοντρό στραπάτσο και πατώσει η ΝΔ στις επόμενες εκλογές :lipsrsealed:
Ποιο στραπάτσο, ρε τύπε;

Μιλάμε για διαδοχή, ΑΝ ο Μητσοτάκης γίνει επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
 
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.350
Κριτικές
11
Like
19.655
Πόντοι
3.846
Μιλάμε για διαδοχή, ΑΝ ο Μητσοτάκης γίνει επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Δεν παρακολουθώ τα πολιτικά εκτενώς όπως παλιότερα, όμως γράφτηκε πουθενά αυτό είτε είναι μια προσωπική σου υπόθεση;
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.069
Like
12.143
Πόντοι
2.606
Ένα αουτσάιντερ που θα δείξει το μέλλον πως θα πάει είναι η Δόμνα ,και καλά η πρώτη γυναίκα πρωθυπουργός ετσετερα ετσετερα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ποιο στραπάτσο, ρε τύπε;

Μιλάμε για διαδοχή, ΑΝ ο Μητσοτάκης γίνει επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Και ΠΤΔ μπορεί να πάει αλά Καραμανλή γερο
 
OP
OP
Rand0m1

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.252
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Δεν παρακολουθώ τα πολιτικά εκτενώς όπως παλιότερα, όμως γράφτηκε πουθενά αυτό είτε είναι μια προσωπική σου υπόθεση;
Υπάρχει στα ρεπορτάζ, τύπε.

Αν δει ότι μπορεί να πάρει την Επιτροπή, τότε μόνο θα παίξει το σενάριο της διαδοχής.

Οι δελφίνοι βέβαια, ετοιμάζονται από τώρα. :coffee:
 

bourdeliaris82

Ανώτερος
Εγγρ.
22 Οκτ 2011
Μηνύματα
7.095
Κριτικές
60
Like
8.416
Πόντοι
6.797
Πιθανότερο είναι να ψάχνει αρχηγό το πασοκ πάλι

άσε την αριστερά,
πολλοί αρχηγοί, πολλά κόμματα
ΔΙΑΛΥΣΙΣ
η χαρά του μητσοτάκη
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Μα δεν πρέπει να βρει άλλον αρχηγό το ΠΑΣΟΚ;Ο μαλάκας ο Ανδρουλάκης είναι πολύ λίγος.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.391
Κριτικές
64
Like
59.505
Πόντοι
16.235
Χατζηδάκης, το απόλυτο τίποτα που θέλει να γίνει και αρχηγός..... :2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
Συμφωνώ όμως ήδη είναι πολύ ψηλά...για πόσο θα συμβιβάζεται με την καρέκλα του αντιπροέδρου;
Τρώγοντας ανοίγει η όρεξη.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.391
Κριτικές
64
Like
59.505
Πόντοι
16.235
Σωστό αυτό που λες
Όμως ο τζιτζικωστας αξιζε
Αξίζει διότι ΠΗΓΕ ΚΟΝΤΡΑ στην επίσημη γραμμή του κόμματος ,που στήριξε τον Ιωαννίδη για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονία (!)...εγκληματική ασέβεια στον λαό του ΠΑΟΚ που φυσικά και γύρισε την πλάτη στον προπονητή του διαχρονικού αντιπάλου ..και αυτός καταποντίσθηκε.Αλλα όταν στα κομματικά γραφεία τριγυρνάνε αμπαλοι τέτοιες χαζές εισηγήσεις κάνουν.
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Μητσοτακης υιος :headbang:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.391
Κριτικές
64
Like
59.505
Πόντοι
16.235
Ο Κούλης θα βγαίνει πρωθυπουργός άλλες 2 θητείες άρα μιλάμε για το 2035... δύσκολα να το προβλέψουμε από τώρα!
Άλλες 222 θητείες...στο εσιαξα λίγο...και αν πήρε αρκετό από το D.N.A.του πατρος Μητσοτάκη...τον βλέπω για 2.222 θητείες.
 
OP
OP
Rand0m1

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.252
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Συμφωνώ όμως ήδη είναι πολύ ψηλά...για πόσο θα συμβιβάζεται με την καρέκλα του αντιπροέδρου;
Τρώγοντας ανοίγει η όρεξη.
Είναι 1ος σε σταυρούς στον Βόρειο Τομέα, ρε τύπε. Λογικό δεν είναι;
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Πιθανότερο είναι να ψάχνει αρχηγό το πασοκ πάλι

άσε την αριστερά,
πολλοί αρχηγοί, πολλά κόμματα
ΔΙΑΛΥΣΙΣ
η χαρά του μητσοτάκη
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Καλά αυτοί δεν υπάρχουν καν.
Κατάντια δυστυχώς.
Γιατι και η νδ αυτα βλέπει και ξέρει ότι την παίρνει να κάνει άπειρες μαλακίες
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.156
Like
5.588
Πόντοι
2.356
Μετά τις χθεσινές συναντήσεις-δηλώσεις Έλληνα, Ισραηλινού και Κύπριου κάτι μου λέει πως θα τον βλέπουμε για ΠΘ πολλά χρόνια ακόμα.
Ξεχάστε επιτροπές ΕΕ και τα λοιπά :coffee:
 
OP
OP
Rand0m1

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.252
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.156
Like
5.588
Πόντοι
2.356
Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Δες τα υπόλοιπα και βγάλε συμπέρασμα. :confused:
Ελπίδα υπάρχει για μετά το 27.
Να πάνε στις εκλογές όλος ο συρφετός της αριστεράς και του ΠΑΣΟΚ και να φάνε τα μούτρα τους άλλη μια φορά.
Το ωραίο είναι πως στο συρφετό θα είναι το νέο (??) κόμμα Τσίπρα, το νέο (??) της Καρυστιανου, τσύριζας, Ζωή κλπ κλπ.
Μετά υπάρχει το ενδεχόμενο να προκύψει κάτι για να υπάρχει επιτέλους αντιπολίτευση.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom