Νέα

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου και ιδέες για φτηνή φόρτιση

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα savvass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 466
  • Εμφανίσεις 21K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

flyman29

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2009
Μηνύματα
1.136
Like
3.197
Πόντοι
456
Ένας σε ένα ποστ στο τουίτερ είχε κάνει αναγωγή το κόστος χρήσης του ηλεκτρικού του αυτοκινήτου σε λ/100 χλμ με βάση τις τιμές του ρεύματος, τα χλμ κτλ και το υπολόγισε σε 5,5 λ/100 χλμ. Σημειωτέων πως μένει στην Αγγλία.
Με άλλα λόγια με ένα ηλεκτρικό μπαίνεις μέσα. Και χάρχαλο σάξο 20ετίας να πάρεις και κάθε μέρα στο συνεργείο να είσαι πάλι κερδισμένος θα είσαι σε σύγκριση με το να πάρεις καινούργιο ηλεκτρικό.

Αν δεν πέσουν οι τιμές των αυτοκινήτων ο κόσμος θα κυκλοφορεί με χρέπια. Υποπτεύομαι πως ο μέσος όρος ηλικίας των ιδιωτικών αυτοκινήτων, αν αφαιρεθούν τα ενοικιαζόμενα, λίζινγκ κτλ πρέπει να είναι πάνω από 20 χρόνια.

Όταν ολόκληρη Apple ακυρώνει το πρότζεκτ για ηλεκτρικό αυτοκίνητο κάτι λέει.

Για εμένα δεν υπάρχει λόγος να είναι ηλεκτρικά τεράστια αυτοκίνητα. Μακάρι όλη η Αθήνα να ήταν γεμάτη ηλεκτρικά σαν το Ami της Citroen αλλά ως εκεί.

Επίσης μεγάλη μαλακία θεωρώ τα SUV. Οι πιο πολλοί έχουν ένα αυτοκίνητο, παίρνουν ένα SUV που μόνο για τα πεζοδρόμια είναι και τον πιο πολύ καιρό κυκλοφορεί στο λεκανοπέδιο και γεμίζουν οι δρόμοι. Και τώρα έχεις και SUV και ηλεκτρικά:jerking:

Όσο για το περιβάλλον, οι οικολόγοι στο εξωτερικό μποϊκοτάρουν εργοστάσια μπαταριών επειδή

According to their demands, the activists fear that the project will perpetuate the automobile industry “by replacing pollution linked to greenhouse gases with massive pollution linked to batteries.”

Protesters block site of future Northvolt electric car battery plant on Montreal’s South Shore

Το λέω και το ξαναλέω. Αν νοιάζονταν πραγματικά για το περιβάλλον και τον καταναλωτή θα έπρεπε στις πόλεις να κυκλοφορούσαν μικρά, φτηνά και οικονομικά αυτοκίνητα, ακόμη και ηλεκτρικά και εκτός πόλεων οι σύγρχονοι κινητήρες εσωτερικής κάυσης μια χαρά οικονομικοί και οικολογικοί είναι.
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
6.869
Κριτικές
32
Like
10.954
Πόντοι
11.746
Τα ηλεκτρικα ειναι το τελειο επιχειρημα να απομονωσουν τον φτωχο απ τον πλουσιο.

Η αμερικη,ως πρωτη διδαξασα της Δυσης,δεν τα βρηκε με τους πετρελαιαδες και θελησε να τους την μπει,ξεκινωντας νεα καμπανια με ηλεκτρικα αναξια,τα οποια βεβαιως βεβαιως στην Αμερικη ουτε να τα χεσουν δεν τα κοιταν,καθως αμερικανικο ονειρο και χωρις 4000κυβικα κινητηρα με 8 κυλινδρους δεν ειναι καν ονειρο.

Αυτα ειναι για προτεκτορατα τυπου ελλαδισταν
Σε αυτό θα συμφωνήσω 100%
αυτός που δεν έχει το μαρούλι μένει με το χρέπι 30ετίας και αυτός που τα έχει μπορεί να ζει σε μαιζονέτες, μεγάλα πάρκινκ με φορτιστές κλπ παίρνει το ηλεκτρικό (τέσλα, μαστανγκ μαχ, βμβ)
Και η πολιτεία επιδοτεί αυτόν που τα έχει (κινούμε ηλεκτρικά 2),
φυσικά αυτός που τα έχει στη ζπούτσα του άμα χαλάσει η μπαταρία ή ότι άλλο.
Και φωτο για του λόγου το αληθές

εικόνα_Viber_2024.jpg
 

tomahok

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
18.683
Κριτικές
1
Like
2.012
Πόντοι
366
Σε αυτό θα συμφωνήσω 100%
αυτός που δεν έχει το μαρούλι μένει με το χρέπι 30ετίας και αυτός που τα έχει μπορεί να ζει σε μαιζονέτες, μεγάλα πάρκινκ με φορτιστές κλπ παίρνει το ηλεκτρικό (τέσλα, μαστανγκ μαχ, βμβ)
Και η πολιτεία επιδοτεί αυτόν που τα έχει (κινούμε ηλεκτρικά 2),
φυσικά αυτός που τα έχει στη ζπούτσα του άμα χαλάσει η μπαταρία ή ότι άλλο.
Και φωτο για του λόγου το αληθές

εικόνα_Viber_2024.jpg
Τζαμί το Καντέτ :rockon:
 

Mpratan

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.407
Κριτικές
21
Like
9.872
Πόντοι
3.346
Σε αυτό θα συμφωνήσω 100%
αυτός που δεν έχει το μαρούλι μένει με το χρέπι 30ετίας και αυτός που τα έχει μπορεί να ζει σε μαιζονέτες, μεγάλα πάρκινκ με φορτιστές κλπ παίρνει το ηλεκτρικό (τέσλα, μαστανγκ μαχ, βμβ)
Και η πολιτεία επιδοτεί αυτόν που τα έχει (κινούμε ηλεκτρικά 2),
φυσικά αυτός που τα έχει στη ζπούτσα του άμα χαλάσει η μπαταρία ή ότι άλλο.
Και φωτο για του λόγου το αληθές

εικόνα_Viber_2024.jpg
Το Καντέτ το είχε ο πατέρας μου το 80'. ΑΘΑΝΑΤΟ
 

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
575
Like
1.622
Πόντοι
206
Δυο λόγοι που επιβάλουν με το ζόρι τα ηλεκτρικά είναι αυτοί.
Επειδή λειτουργεί τα πάντα με υπολογιστή και internet μπορούν να στο χακάρουν και να το οδηγήσουν εξ αποστάσεως και να σε κλειδώσουν μέσα σε αυτό και να σε στείλουν στο γκρεμό η στη θάλασσα αν κατακρίνεις δημοσίος το καθεστώς της χώρας.
Επιπλεόν αν καταφέρουν να επιβάλουν το social credit system θα το συνδέσουν με τις εκπομπές του CO2 που πάραγεις και όταν φτάσεις στο όριο δεν θα μπορείς να το οδηγήσεις το αυτοκινήτο σου γιατί εφτάσες στο δωρεάν όριο εκπομπών αλλιώς πρέπει να πληρώσεις ποσοστό co2 για να το οδηγήσεις.
Να χέσω την πράσινη ατζέντα.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
864
Like
1.324
Πόντοι
206
Πολλές ταινίες βλέπετε.

Κατ' αρχάς όλα τα καινούρια αμάξια είναι συνδεδεμένα στο internet. Δε νομίζω ότι υπάρχει κάποιο που πωλείται σήμερα και δεν έχει κάποιου είδους "έξυπνη" λειτουργία. Οπότε αν υπάρχει κάποιος "Δούρειος Ίππος" θα είναι ήδη μέσα. Δεν περιμένει την αλλαγή κινητήρα να γίνει μεγάλος αδελφός.

Και δεύτερον. Ποιος σας είπε πως σαν χώρα είμαστε σοβαρή αγορά; Σκατά είμαστε.


Το 2022 πωλήθηκαν στη χώρα μας 100.000 οχήματα και στη Γερμανία 2.600.000. Δηλαδή 26 φορές περισσότερα. Όμως ο πληθυσμός είναι μόλις 8 φορές περισσότερος. Η Σουηδία με τον ίδιο πληθυσμό αγόρασε τα τριπλάσια. Η Αυστραλία με τριπλάσιο πληθυσμό τα εφταπλάσια.

Τι συζητάμε λοιπόν; Για το χρέπι το Kadett που βάλατε σε προηγούμενο νήμα; Εδώ και χρόνια είμαστε η χωματερή της Γερμανίας στα αυτοκίνητα. Αντί να ρίξουν τους φόρους και να πωλούνται νέα οχήματα, μας πασάρουν τα σάπια. Κανένας Ευρωπαίος δεν ασχολείται με τις θεωρίες συνωμοσίας.
 

j 1973

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2010
Μηνύματα
139
Like
207
Πόντοι
21
Σε αυτό θα συμφωνήσω 100%
αυτός που δεν έχει το μαρούλι μένει με το χρέπι 30ετίας και αυτός που τα έχει μπορεί να ζει σε μαιζονέτες, μεγάλα πάρκινκ με φορτιστές κλπ παίρνει το ηλεκτρικό (τέσλα, μαστανγκ μαχ, βμβ)
Και η πολιτεία επιδοτεί αυτόν που τα έχει (κινούμε ηλεκτρικά 2),
φυσικά αυτός που τα έχει στη ζπούτσα του άμα χαλάσει η μπαταρία ή ότι άλλο.
Και φωτο για του λόγου το αληθές

εικόνα_Viber_2024.jpg
Δεν το πιστεύω κυκλοφορεί ακόμα kadett το 70 80!!
 

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
575
Like
1.622
Πόντοι
206
Πολλές ταινίες βλέπετε.

Κατ' αρχάς όλα τα καινούρια αμάξια είναι συνδεδεμένα στο internet. Δε νομίζω ότι υπάρχει κάποιο που πωλείται σήμερα και δεν έχει κάποιου είδους "έξυπνη" λειτουργία. Οπότε αν υπάρχει κάποιος "Δούρειος Ίππος" θα είναι ήδη μέσα. Δεν περιμένει την αλλαγή κινητήρα να γίνει μεγάλος αδελφός.

Και δεύτερον. Ποιος σας είπε πως σαν χώρα είμαστε σοβαρή αγορά; Σκατά είμαστε.


Το 2022 πωλήθηκαν στη χώρα μας 100.000 οχήματα και στη Γερμανία 2.600.000. Δηλαδή 26 φορές περισσότερα. Όμως ο πληθυσμός είναι μόλις 8 φορές περισσότερος. Η Σουηδία με τον ίδιο πληθυσμό αγόρασε τα τριπλάσια. Η Αυστραλία με τριπλάσιο πληθυσμό τα εφταπλάσια.

Τι συζητάμε λοιπόν; Για το χρέπι το Kadett που βάλατε σε προηγούμενο νήμα; Εδώ και χρόνια είμαστε η χωματερή της Γερμανίας στα αυτοκίνητα. Αντί να ρίξουν τους φόρους και να πωλούνται νέα οχήματα, μας πασάρουν τα σάπια. Κανένας Ευρωπαίος δεν ασχολείται με τις θεωρίες συνωμοσίας.
Άμα είσαι ευκαταστατος και τα εχεις για πέταμα τα χρήματα πάρε τα κάνουρια αυτοκίνητα που κάθε τόσο λίγο θελουν να μπούνε στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο να επισκευαστουν οι βλάβες που βγάζει το όχημα και ας είναι μικρές.
Τα παλιά βγάζανε μια βλαβη στα 3 με 4 χρόνια. Τα καινούργια στο 4ο μήνα πρεπει να πανε στο επίσημο συνεργείο να το επισκευασουνε.
Όσο λες είμαστε χωματερή της Γερμανιας στα αυτοκίνητα μας έκαναν οι προδότες του Εθνους έτσι που μας έβαλαν στην Ε.Ε.
Ασχολούνται και οι Ευρωπαίοι με τις θεωρίες συνωμοσίας γιατί καταλαβαν οτι τους φλωμοσαν με τη παραπληροφόρηση τα συστηματικά Μ.Μ.Ε ειδικά από το 2020 και μετά.
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
6.869
Κριτικές
32
Like
10.954
Πόντοι
11.746
Δεν το πιστεύω κυκλοφορεί ακόμα kadett το 70 80!!
Ούτε εγώ το πίστευα μέχρι που το είδα με τα μάτια μου
καθώς και κάτι τρίκυκλα και διάφορα περίεργα.
Και αυτό είναι το point ότι δε κοιτάνε τα χάλια μας η ηλεκτροκίνηση τους μάρανε
Καλό Πάσχα :hi:
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973
OP
OP
S

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.763
Κριτικές
6
Like
3.434
Πόντοι
736
Ένας σε ένα ποστ στο τουίτερ είχε κάνει αναγωγή το κόστος χρήσης του ηλεκτρικού του αυτοκινήτου σε λ/100 χλμ με βάση τις τιμές του ρεύματος, τα χλμ κτλ και το υπολόγισε σε 5,5 λ/100 χλμ. Σημειωτέων πως μένει στην Αγγλία.
Με άλλα λόγια με ένα ηλεκτρικό μπαίνεις μέσα. Και χάρχαλο σάξο 20ετίας να πάρεις και κάθε μέρα στο συνεργείο να είσαι πάλι κερδισμένος θα είσαι σε σύγκριση με το να πάρεις καινούργιο ηλεκτρικό.
Δεν τα πάω καλά με τους υπολογισμούς , αλλά απο οτι ακούω αν φορτίζεις μόνο στο σπίτι σου βγαίνει πιο φτηνά απο το να είχες βενζίνη η πετρέλαιο , ίσως να συγκρίνεται με το αέριο μόνο.
Για Ελλάδα τουλάχιστον , στην Αγγλία μήπως έχουν μεγαλύτερη τιμή κιλοβατώρας οπότε έρχεται στα ίδια με βενζίνη ;

Επίσης ακούω οτι σε κάποιες χώρες τα μεσημέρια που υπάρχει περισσευμα ρεύματος με τα φωτοβολταικά , σου λένε πχ οτι σήμερα 12 - 3 το μεσημέρι θα είναι τζάμπα το ρεύμα. Εδω πιστεύω δύσκολα να γίνει αυτό , θα προτιμήσουν μάλλον να κλείσουν τους διακόπτες παρά να το δώσουν τζάμπα. Ασε που και να θέλουν να το κάνουν , προυποθέτει να έχουν όλοι νέου τύπου μετρητές και μάλλον αργεί ακόμη να γίνει η αλλαγή σε όλους.
 
  • Like
Αντιδράσεις: foobar

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
864
Like
1.324
Πόντοι
206
Άμα είσαι ευκαταστατος και τα εχεις για πέταμα τα χρήματα πάρε τα κάνουρια αυτοκίνητα που κάθε τόσο λίγο θελουν να μπούνε στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο να επισκευαστουν οι βλάβες που βγάζει το όχημα και ας είναι μικρές.
Τα παλιά βγάζανε μια βλαβη στα 3 με 4 χρόνια. Τα καινούργια στο 4ο μήνα πρεπει να πανε στο επίσημο συνεργείο να το επισκευασουνε.
Όσο λες είμαστε χωματερή της Γερμανιας στα αυτοκίνητα μας έκαναν οι προδότες του Εθνους έτσι που μας έβαλαν στην Ε.Ε.
Ασχολούνται και οι Ευρωπαίοι με τις θεωρίες συνωμοσίας γιατί καταλαβαν οτι τους φλωμοσαν με τη παραπληροφόρηση τα συστηματικά Μ.Μ.Ε ειδικά από το 2020 και μετά.

Που τα έχεις δει αυτά με την αξιοπιστία; Ποιο νέο αυτοκίνητο είναι τόσο ζημιάρικο; Και γιατί δεν το έχουμε διαβάσει πουθενά; Εγώ βλέπω γύρω μου όλες τις μάρκες να κινούνται χωρίς μεγάλες διαφοροποιήσεις.

Παλιά τα αυτοκίνητα ήταν ένα μάτσο λαμαρίνες. Σήμερα έχουν ένα σωρό εξαρτήματα για να σου γλιτώνουν καύσιμο και ίσως τη ζωή σου. Λογικό να υπάρχουν κάποιες αστοχίες. Αλλά στην καμία το τραγικό που περιγράφετε κάποιοι. Το αντίθετο. Είναι πολύ πιο αξιόπιστα καθώς δεν κατασκευάζονται με το χέρι αλλά με ρομπότ. Ο άνθρωπος κάνει την τελική συναρμολόγηση. Πχ πριν μερικά χρόνια η FIAT ήταν η μεγαλύτερη χρήστης ρομπότ στον κόσμο. Μπαίνεις σε ένα φτηνό όχημα και πλέον είναι ΑΜΑΞΙ και όχι κουδουνίστρα.

Και ναι πρέπει να το πας σε εξουσιοδοτημένο καθώς εκεί υπάρχει εκπαίδευση. Είχατε μάθει όλα τα γίδια στο μαστρο-Μήτσο με τις πατέντες και του χτίσατε πολυκατοικίες. Το εξουσιοδοτημένο ξέρει ακριβώς τι συμβαίνει διότι έχει άμεση ενημέρωση από την αντιπροσωπία για πιθανές αστοχίες. Ο μάστορας από που θα τις μάθει; Από το Google; Να διαβάζει εσένα που γράφεις ότι το Χ αμάξι βγάζει βλάβη κάθε 4 χρόνια;

Είχα θέμα με ένα εξάρτημα στο αυτοκίνητο μου. Δεν έχει σημασία το τι. Έψαξα στο Autodoc και το βρήκα 120€. Πάω σε ένα τέτοιο "γνώστη" και μου είπε χοντρικά 150€ για ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΧΩΡΙΣ ΕΡΓΑΤΙΚΑ. Άντε γαμήσου. Τουλάχιστον το Tesla κάνει αυτόματη διάγνωση και παραγγέλνει μόνο του το εξάρτημα.

Όσο για τους "προδότες" που γράφεις πάλι χαζομάρα ήταν. Αυτό ισχύει ανέκαθεν στη χώρα μας. Το αυτοκίνητο ΠΑΝΤΑ ΉΤΑΝ ΕΙΔΟΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ. Ποτέ και καμία κυβέρνηση δεν ακούμπησε κάτι τέτοιο για να μη θίξει το "κοινό αίσθημα". Το αυτοκίνητο πρωτίστως και μετά το σκάφος είναι είδη τα οποία έχουν εκθετική αύξηση στην τιμή. Δεν θέλουν να αρχίσουν να αγοράζουν αυτοκίνητα και σκάφη διότι η διπλανή φτωχάντζα θα αρχίσει τις διαμαρτυρίες. Τουλάχιστον τώρα υπάρχει όριο στα 2000cc. Είτε είσαι υπάλληλος, είτε διευθυντής έχεις ταβάνι. Σε αντίθετη περίπτωση θα ανοίξει το χάσμα και άντε να μαζέψεις τον άλλον. Ο ένας θα κυκλοφορεί με Bentley και ο άλλος θα συνεχίσει να έχει Fiat.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
864
Like
1.324
Πόντοι
206
Δεν τα πάω καλά με τους υπολογισμούς , αλλά απο οτι ακούω αν φορτίζεις μόνο στο σπίτι σου βγαίνει πιο φτηνά απο το να είχες βενζίνη η πετρέλαιο , ίσως να συγκρίνεται με το αέριο μόνο.
Για Ελλάδα τουλάχιστον , στην Αγγλία μήπως έχουν μεγαλύτερη τιμή κιλοβατώρας οπότε έρχεται στα ίδια με βενζίνη ;

Επίσης ακούω οτι σε κάποιες χώρες τα μεσημέρια που υπάρχει περισσευμα ρεύματος με τα φωτοβολταικά , σου λένε πχ οτι σήμερα 12 - 3 το μεσημέρι θα είναι τζάμπα το ρεύμα. Εδω πιστεύω δύσκολα να γίνει αυτό , θα προτιμήσουν μάλλον να κλείσουν τους διακόπτες παρά να το δώσουν τζάμπα. Ασε που και να θέλουν να το κάνουν , προυποθέτει να έχουν όλοι νέου τύπου μετρητές και μάλλον αργεί ακόμη να γίνει η αλλαγή σε όλους.

Εδώ δεν χρειάζεται να έχεις τίποτα. Με μια "καλή" επένδυση σε ΦΒ είσαι καλυμμένος. Και όχι για το αυτοκίνητο αλλά για το σπίτι σου κυρίως. Πχ ξέρεις πόσες νοικοκυρές ξενυχτάνε για να βάλουν πλυντήριο και κουζίνα μετά τις 23:00; Αν βάλεις ΦΒ δεν σε νοιάζει τίποτα από όλα αυτά. Ειδικά το καλοκαίρι που μέχρι αργά το απόγευμα έχεις ήλιο είσαι καλυμμένος. Αλλά και το χειμώνα δε νομίζω να λείπει η ηλιοφάνεια.
 

ProjectHedonism

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Ιαν 2021
Μηνύματα
27
Κριτικές
4
Like
313
Πόντοι
280
Ερώτηση για όσους γνωρίζουν.

Η φάση πάει ότι θα εξελιχθούν αρκετά οι μπαταρίες, ώστε να μη χρειαζόμαστε φορτιστές στις πολυκατοικίες;

Δηλ θα πηγαίνουμε στο βενζινάδικο και θα φορτίζουμε από το 10% στο 80% σε 10 λεπτά και θα είμαστε κομπλέ, όπως τώρα που βάζουμε βενζίνη/υγραέριο σε 5-10 λεπτά;
Αγαπητέ το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχει δύο όψεις. Το ένα είναι οι δυνατότητες της μπαταρίας και το άλλο οι δυνατότητες του ηλεκτρικού δικτύου.
Όσον αφορά τις μπαταρίες η γρήγορη φόρτιση τις φθείρει γρήγορα, η δε φόρτιση από 10% στο 80% σε 10 λεπτά δεν λέει κάτι για τον χρήστη του αυτοκινήτου. Σκέψου να πας στο βενζινάδικο με αυτοκίνητο που έχει 60άρι ρεζερβουάρ, να πεις στον βενζινά "γέμισέ το", να περιμένεις 10 λεπτά και να σου πει "έβαλα 48 λίτρα". Μάλλον θα τα πάρεις κρανίο.
Όσον αφορά το ηλεκτρικό δίκτυο, εκεί να δεις πλάκα. Υπάρχουν πειραματικές μπαταρίες που κάνουν ακριβώς αυτό που περιγράφεις δηλαδή φόρτιση από 10% στο 80% σε 10 λεπτά τραβώντας από το δίκτυο περίπου 350 κιλοβάτ. Σκέψου 3 αυτοκίνητα με τέτοιες μπαταρίες να πάνε σε ένα σταθμό για φόρτιση ταυτόχρονα. Θα τραβάνε περίπου 1.1 μεγαβάτ. Τέτοια ποσότητα ρεύματος τραβάνε 200 σπίτια σε κανονική λειτουργία. Και τώρα σκέψου τη μεγάλη εικόνα. Πες ότι ως δια μαγείας όλος ο στόλος επιβατικών της Ελλάδας ήτοι 5,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα, γίνονται ηλεκτρικά με τέτοιες μπαταρίες. Με μια μόνο φόρτιση την εβδομάδα το καθένα, θα χρειάζονται 5,5 εκατομμύρια φορτίσεις... Κάνε τους υπολογισμούς και θα δεις ότι χρειάζονται τουλάχιστον οι κινητήρες ύλης-αντιύλης του USS Εντερπράιζ για να καλύψουν τέτοιες απαιτήσεις ενέργειας. Και έτσι τελειώνει το παραμυθάκι του πράσινου εξηλεκτρισμού και πράσινα άλογα.
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
5.953
Κριτικές
1
Like
5.486
Πόντοι
2.356
Εγώ νομίζω ότι είναι θέμα χρόνου. Αργά ή γρήγορα, θα πάμε στα ηλεκτρικά.

Είναι θέμα που θα κάτσει η μπίλια με το καύσιμο. Εκτός και αν προκύψει κάτι άλλο όπως το υδρογόνο, αλλά μάλλον χλωμό το βλέπω. :confused:
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
864
Like
1.324
Πόντοι
206
Πες ότι ως δια μαγείας όλος ο στόλος επιβατικών της Ελλάδας ήτοι 5,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα, γίνονται ηλεκτρικά με τέτοιες μπαταρίες. Με μια μόνο φόρτιση την εβδομάδα το καθένα, θα χρειάζονται 5,5 εκατομμύρια φορτίσεις... Κάνε τους υπολογισμούς και θα δεις ότι χρειάζονται τουλάχιστον οι κινητήρες ύλης-αντιύλης του USS Εντερπράιζ για να καλύψουν τέτοιες απαιτήσεις ενέργειας. Και έτσι τελειώνει το παραμυθάκι του πράσινου εξηλεκτρισμού και πράσινα άλογα.

Ενδιαφέρον υπολογισμός. 7 ημέρες επί 12 ώρες τη μέρα. Ας πούμε από τις 08:00 έως 20:00 το βράδυ. Νωρίτερα ή αργότερα ΔΕΝ φορτίζει κανένας. Με ένα πρόχειρο υπολογισμό μας κάνει 65000 αυτοκίνητα την ώρα. Αν είναι όλα στο high end κομμάτι της αγοράς όπως η EQS και η Taychan μιλάμε για 100KWh μπαταρία ίσως και λίγο παραπάνω. Άρα θέλουμε 6,5MW την ώρα.

Πάμε τώρα να δούμε κάτι άλλο. Στην χώρα μας δραστηριοποιήτε η Enercon με της ανεμογεννήτριες. Το μεσαίο της μοντέλο E-138 EP3 παράγει 4MW


Το Καστράκι δίνει 440MW και ο Πλαστήρας 130MW.


Ο Μυτιληναίος έχει συνολική παραγωγή σχεδόν 2GW.

Τώρα η πραγματικότητα. Κανένας δεν φορτίζει με πλήρη ισχύ ή κάθε μέρα. Ακόμη και στα εταιρικά πάρκινγκ ή στα σπίτια μας θα βάζουμε την απλή παροχή που δίνει 7KW όσο η κουζίνα. Μέσα σε 10 ώρες θα έχεις φορτίσει πλήρως. Πας σπίτι στις 6 το απόγευμα και το έχεις κουμπωμένο μέχρι την άλλη μέρα το πρωί. Δεν υπάρχει λόγος να βιαστείς. Άλλοι δεν φορτίζουν καθόλου διότι μέσα σε πόλη χαλάς ελάχιστα και με την αναγέννηση στο φρενάρισμα κερδίζεις κιόλας.
 

Saul

Μέγας
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
12.812
Like
11.520
Πόντοι
3.656
Πολλές ταινίες βλέπετε.

Κατ' αρχάς όλα τα καινούρια αμάξια είναι συνδεδεμένα στο internet. Δε νομίζω ότι υπάρχει κάποιο που πωλείται σήμερα και δεν έχει κάποιου είδους "έξυπνη" λειτουργία. Οπότε αν υπάρχει κάποιος "Δούρειος Ίππος" θα είναι ήδη μέσα. Δεν περιμένει την αλλαγή κινητήρα να γίνει μεγάλος αδελφός.
Όλα τα καινούρια έχουν wifi που κάνει update αλλά δεν εισβάλλουν όλα το ίδιο στα προσωπικά σου δεδομένα.

Για παράδειγμα....το τέσλα έχει σύνδεση με έναν cloud και έχει και μόνιμη καταγραφή του τι γίνεται γύρω από το αμάξι. Αυτό είναι creepy...για να μην σχολιάσω το πόσο ξενέρωμα είναι να μην έχει ταμπλό και τα πάντα να τα χειρίζεσαι από μια οθόνη....στο τέλος για να το μάθεις πρέπει να είσαι hacker όχι οδηγός....άσε που έτσι και το φας από κάτω σε συγκεκριμένο σημείο δεν μπορείς ούτε να το σπρώξεις στην άκρη του δρόμου για να μην γαμήσεις τη μπαταρία...κλειδώνει έτσι απλά από μόνο του.

Τα μερσεντές επίσης αν θες να κάνεις χρήση όλων των smart λειτουργιών όπως να το ξεκλειδώσεις από το κινητό σου, παίρνεις ειδοποιήσεις αν κάποιος πάει να το ανοίξει, να σου λέει που πάρκαρες και διάφορα άλλα...πρέπει να κάνεις εγγραφή στο app της μερσεντές...που όχι μόνο καταγράφει που πας....αλλά ακόμα και αν πουλήσεις το αμάξι....ο λογαριασμός σου μένει (με το πλαίσιο)

Δεν έχουν όλα τα αμάξια τις ίδιες έξυπνες λειτουργίες....κάποια απλά έχουν bluetooth :confused:
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
67.837
Like
68.131
Πόντοι
12.756
Όλα τα καινούρια έχουν wifi που κάνει update αλλά δεν εισβάλλουν όλα το ίδιο στα προσωπικά σου δεδομένα.

Για παράδειγμα....το τέσλα έχει σύνδεση με έναν cloud και έχει και μόνιμη καταγραφή του τι γίνεται γύρω από το αμάξι. Αυτό είναι creepy...για να μην σχολιάσω το πόσο ξενέρωμα είναι να μην έχει ταμπλό και τα πάντα να τα χειρίζεσαι από μια οθόνη....στο τέλος για να το μάθεις πρέπει να είσαι hacker όχι οδηγός....άσε που έτσι και το φας από κάτω σε συγκεκριμένο σημείο δεν μπορείς ούτε να το σπρώξεις στην άκρη του δρόμου για να μην γαμήσεις τη μπαταρία...κλειδώνει έτσι απλά από μόνο του.

Τα μερσεντές επίσης αν θες να κάνεις χρήση όλων των smart λειτουργιών όπως να το ξεκλειδώσεις από το κινητό σου, παίρνεις ειδοποιήσεις αν κάποιος πάει να το ανοίξει, να σου λέει που πάρκαρες και διάφορα άλλα...πρέπει να κάνεις εγγραφή στο app της μερσεντές...που όχι μόνο καταγράφει που πας....αλλά ακόμα και αν πουλήσεις το αμάξι....ο λογαριασμός σου μένει (με το πλαίσιο)

Δεν έχουν όλα τα αμάξια τις ίδιες έξυπνες λειτουργίες....κάποια απλά έχουν bluetooth :confused:

που σε ενοχλουν ολα αυτα ;;
Εσυ το κινητο σου το εχεις τυλιγμενο με αλουμινόχαρτα δηλαδη ;
 
  • Like
Αντιδράσεις: foobar

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
864
Like
1.324
Πόντοι
206
Όλα τα καινούρια έχουν wifi που κάνει update αλλά δεν εισβάλλουν όλα το ίδιο στα προσωπικά σου δεδομένα.

Για παράδειγμα....το τέσλα έχει σύνδεση με έναν cloud και έχει και μόνιμη καταγραφή του τι γίνεται γύρω από το αμάξι. Αυτό είναι creepy...για να μην σχολιάσω το πόσο ξενέρωμα είναι να μην έχει ταμπλό και τα πάντα να τα χειρίζεσαι από μια οθόνη....στο τέλος για να το μάθεις πρέπει να είσαι hacker όχι οδηγός....άσε που έτσι και το φας από κάτω σε συγκεκριμένο σημείο δεν μπορείς ούτε να το σπρώξεις στην άκρη του δρόμου για να μην γαμήσεις τη μπαταρία...κλειδώνει έτσι απλά από μόνο του.

Τα μερσεντές επίσης αν θες να κάνεις χρήση όλων των smart λειτουργιών όπως να το ξεκλειδώσεις από το κινητό σου, παίρνεις ειδοποιήσεις αν κάποιος πάει να το ανοίξει, να σου λέει που πάρκαρες και διάφορα άλλα...πρέπει να κάνεις εγγραφή στο app της μερσεντές...που όχι μόνο καταγράφει που πας....αλλά ακόμα και αν πουλήσεις το αμάξι....ο λογαριασμός σου μένει (με το πλαίσιο)

Δεν έχουν όλα τα αμάξια τις ίδιες έξυπνες λειτουργίες....κάποια απλά έχουν bluetooth :confused:

Πλέον όλα έχουν. Δεν ξέρω για τη Dacia αλλά οι υπόλοιποι έχουν. Και απαιτούν λογαριασμό αλλιώς είναι λειψά.


Συμβατά μοντέλα από το 2010 και μετά. 14 χρόνια πριν. Για δες τι υπήρχε τότε και με τι δυνατότητες. Αλλά το τσιπάκι υπήρχε.
 

Saul

Μέγας
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
12.812
Like
11.520
Πόντοι
3.656
που σε ενοχλουν ολα αυτα ;;
Εσυ το κινητο σου το εχεις τυλιγμενο με αλουμινόχαρτα δηλαδη ;
δεν με ενοχλούν για τους ίδιους λόγους

δηλαδή το τέσλα οκ έχει την φιλοσοφία του αλλά αμάξι θέλω όχι iphone σε έκδοση αυτοκινήτου. Σε περίπτωση ατυχήματος κλειδώνει τους τρόχους και το τιμόνι....δεν μου εμπνέει εμπιστοσύνη τέτοια φιλοσοφία.

για το κινητό μου αποδέχομαι ότι κάνει tracking...αλλά όποτε θέλω το κλείνω ή το αφήνω σπίτι μου....όπως δεν θέλω το αμάξι που οδηγώ να κάνει το ίδιο.

δε μου αρέσει ότι για χρησιμοποιήσεις όλες τις δυνατότητες ευκολίας και αφάλειας πρέπει να δώσεις συγκατάθεση για τα προσωπικά σου δεδομένα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom