Νέα

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου και ιδέες για φτηνή φόρτιση

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα savvass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 456
  • Εμφανίσεις 20K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

flyman29

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2009
Μηνύματα
1.124
Like
3.163
Πόντοι
456
Το αυτοκίνητο εδώ και 100 χρόνια είναι τέτοιο. Καταναλωτικό αγαθό και όχι είδος πολυτελείας. Εδώ μας έχουν γαμήσει στους φόρους και έχουμε χρέπια αντί για αυτοκίνητα.

Τα ηλεκτρικά έχουν πλεονεκτήματα που δεν έχουν τα θερμικά. Πέραν της φόρτισης στο σπίτι ή τον επαγγελματικό χώρο, έχουν την ανάκτηση ενέργειας που σε μια πόλη είναι "θείο δώρο". Επίσης έχουν τεράστια ροπή σε σχέση με ένα συμβατικό που το κάνει ιδανικό για αγροτικές εργασίες.

Έχετε κολλήσει στο Αθήνα Αλεξανδρούπολη και όχι στο Κολιάτσου Παγκράτι που κάνουν όλοι οι άνθρωποι παγκοσμίως.

Ένας αγρότης τι απόσταση νομίζεις ότι έχει να καλύψει; Θα φύγει από Αθήνα με την "κομπίνα" να πάει Λάρισα να μαζέψει σιτάρι; Φυσικά και όχι. Εκεί γύρω γύρω θα πάει σε μικρές αποστάσεις. Άσε που επιδοτούνται με το αγροτικό ρεύμα και τους βγαίνει πολύ πιο φτηνά.
Συμφωνώ μαζί σου. Οι πιο πολλοί για Κολιάτσου Παγκράτι τα θέλουμε για αυτό πιστεύω θα έπρεπε να είναι φτηνά και προσιτά ώστε ειδικά οι πόλεις να γεμίσουν ηλεκτρικά.
Από την άλλη η μεγάλη διαφορά με τους θερμικούς κινητήρες είναι πως και μετά από 10 - 15 χρόνια ο θερμικός κινητήρας την ίδια αυτονομία θα έχει, το ηλεκτρικό όμως θα έχει την ίδια αυτονομία; Όταν πρόκειται να ξοδέψεις 30-40 χιλιάρικα το σκέφτεσαι. Μιλάμε για μια επένδυση 10ετίας.
Επίσης τα συμβατικά αυτοκίνητα ειδικά για σκληρή χρήση αν σου τύχει κάτι επισκευάζονται. Μπορεί ένα ηλεκτρικό να επισκευαστεί αν σου κάτσει μια κακή στιγμή ή θα πάει στράφι και θα σου μείνουν οι δόσεις;

Ακόμη και η ΤΟΥΟΤΑ επιμένει στα υβριδικά που πιστεύω είναι καλύτερη επιλογή από ένα αμιγώς ηλεκτρικό.
 

riding

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
1.915
Κριτικές
1
Like
4.437
Πόντοι
456
Εκει στην Κομισιον ξερουν οτι στην ελλαδα εχουμε μια κοινοτητα που λεγονται γυφτοι και οταν γινουμε ολοι με ηλεκτρικα δεν θα μεινει μπαταρια για μπαταρια μεσα σε καπο;

Ή μονο αρχιδιες ξερουν να λενε για να διναιολογησουν τα 70000€ που παιρνουν μηνιαιως
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
859
Like
1.315
Πόντοι
206
Εκει στην Κομισιον ξερουν οτι στην ελλαδα εχουμε μια κοινοτητα που λεγονται γυφτοι και οταν γινουμε ολοι με ηλεκτρικα δεν θα μεινει μπαταρια για μπαταρια μεσα σε καπο;

Ή μονο αρχιδιες ξερουν να λενε για να διναιολογησουν τα 70000€ που παιρνουν μηνιαιως

Οι μπαταρίες είναι μέρος του σασί. Δομικό στοιχείο του αυτοκινήτου. Και δεν είναι κλασικές μπαταρίες όπως νομίζουμε αλλά κουτιά και φυσικά δεν μπορείς να τις κάνεις τίποτα αν δεν έχεις κατάλληλες εγκαταστάσεις. Σαν να σου δώσω ένα τούβλο. Τι θα το κάνεις;
 

antkar81

Σπουδαίος
Εγγρ.
2 Ιουν 2021
Μηνύματα
1.570
Κριτικές
24
Like
4.132
Πόντοι
2.846
Οι μπαταρίες είναι μέρος του σασί. Δομικό στοιχείο του αυτοκινήτου. Και δεν είναι κλασικές μπαταρίες όπως νομίζουμε αλλά κουτιά και φυσικά δεν μπορείς να τις κάνεις τίποτα αν δεν έχεις κατάλληλες εγκαταστάσεις. Σαν να σου δώσω ένα τούβλο. Τι θα το κάνεις;
Έχω δει σε ιδιωτικό πάρκινγκ φορτιστή κανονικά
Οπότε ορισμένοι έχουν κάνει ήδη εγκατάσταση
 

skatastamoutratous

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2019
Μηνύματα
943
Like
1.460
Πόντοι
206
Οι Ευρωπαίοι εκεί που το χάνουν είναι πως αντιμετωπίζουν το αυτοκίνητο σαν ένα άλλο καταναλωτικό αγαθό όπως το κινητό ή το λαπτοπ ενώ στην ουσία για το μέσο πολίτη είναι επένδυση.
Λάθος... Επένδυση δεν ήταν ποτέ.
Αντίθετα στην πράξη ίσως και να είναι το καταναλωτικό αγαθό που απαξιώνει την αξία του πιο γρήγορα από κάθε άλλο.
Και απ' ότι φαίνεται με τα ηλεκτρικά αυτό θα επιδεινωθεί...
 

Α-Ω

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
5.917
Κριτικές
14
Like
3.693
Πόντοι
2.777
μακριά από περιοριστικά μέσα μετακίνησης
η μετακίνηση σημαίνει κι ελευθερία, πρωτίστως.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
859
Like
1.315
Πόντοι
206
Έχω δει σε ιδιωτικό πάρκινγκ φορτιστή κανονικά
Οπότε ορισμένοι έχουν κάνει ήδη εγκατάσταση

Όταν λέω εγκατάσταση δεν εννοώ τη φόρτιση αλλά την πώληση των μπαταριών. Ακόμη και αν κλέψεις ένα αυτοκίνητο δε θα μπορείς να πουλήσεις τις μπαταρίες.

 

antkar81

Σπουδαίος
Εγγρ.
2 Ιουν 2021
Μηνύματα
1.570
Κριτικές
24
Like
4.132
Πόντοι
2.846
  • Like
Αντιδράσεις: foobar
OP
OP
S

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.753
Κριτικές
6
Like
3.413
Πόντοι
736
Συμφωνώ μαζί σου. Οι πιο πολλοί για Κολιάτσου Παγκράτι τα θέλουμε για αυτό πιστεύω θα έπρεπε να είναι φτηνά και προσιτά ώστε ειδικά οι πόλεις να γεμίσουν ηλεκτρικά.
Από την άλλη η μεγάλη διαφορά με τους θερμικούς κινητήρες είναι πως και μετά από 10 - 15 χρόνια ο θερμικός κινητήρας την ίδια αυτονομία θα έχει, το ηλεκτρικό όμως θα έχει την ίδια αυτονομία; Όταν πρόκειται να ξοδέψεις 30-40 χιλιάρικα το σκέφτεσαι. Μιλάμε για μια επένδυση 10ετίας.
Επίσης τα συμβατικά αυτοκίνητα ειδικά για σκληρή χρήση αν σου τύχει κάτι επισκευάζονται. Μπορεί ένα ηλεκτρικό να επισκευαστεί αν σου κάτσει μια κακή στιγμή ή θα πάει στράφι και θα σου μείνουν οι δόσεις;

Ακόμη και η ΤΟΥΟΤΑ επιμένει στα υβριδικά που πιστεύω είναι καλύτερη επιλογή από ένα αμιγώς ηλεκτρικό.
Νομίζω οτι έχει κυκλοφορήσει ήδη αμιγώς ηλεκτρικό η toyota το bz4x. Δεν ξέρω αν έχουν κανένα ακόμα έτοιμο , η κάποιο άλλο για μελλοντικά.

Επίσης που είχα δει σε κάποιο σχόλιο στο youtube νομίζω ... οτι η toyota λέει σκοπεύει τα μελλοντικά ηλεκτρικά να έχουν αυτονομία γυρω στα 1500 χιλιόμετρα , τώρα αν θα το καταφέρουν ποιός ξέρει μάλλον θα χρειάζονται νέας τεχνολογίας μπαταρίες. Αν ισχύει δηλαδή αυτό οτι θα το προσπαθήσουν.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
859
Like
1.315
Πόντοι
206
Το πρόβλημα όλων πλην της Tesla είναι ότι η Tesla τους έχει πάρει τα σώβρακα.

Η Tesla παράγει ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Από τις μπαταρίες μέχρι τους σταθμούς ενέργειας. Αυτό της έχει δώσει τη δυνατότητα να έχει πλήρη έλεγχο στα πάντα και φυσικά χαμηλότερο κόστος. Κανένας άλλος κατασκευαστής δεν το έχει αυτό. Όλοι εξαρτιόνται από τρίτους σε διάφορα κομμάτια. Αλλά το κυριότερο είναι η ΦΟΡΤΙΣΗ. Εδώ τα Tesla παίζουν σε CL ενώ οι άλλοι Γ' Τοπικό και πολύ λέω. Μην κοιτάτε την Ελλάδα αλλά το εξωτερικό.

Έξω η Tesla έχει παντού φορτιστές και δεν χρειάζεται να κάνεις ΚΑΜΙΑ ενέργεια να φορτίσεις. Με την αγορά του αυτοκινήτου έχεις περάσει την κάρτα σου στην εφαρμογή και από κει και πέρα πας-κουμπώνεις-φορτίζεις. Τόσο απλά. Τα βενζινάδικα είναι παρελθόν μόνο και μόνο γιατί πρέπει να πληρώσεις εκείνη τη στιγμή.

Επίσης η Tesla έχει ελάχιστες διαφορές στα αυτοκίνητα της σχετικά με τη φόρτιση. Για τον απλό χρήστη καμία. Την ίδια στιγμή οι υπόλοιποι κάνουν ότι μαλακία θέλετε. Πχ η Hyundai δίνει 800Volt στο IONIQ5 και η Porsche Taycan έχει 400Volt. Δίνεις 4 φορές πάνω σε χρήμα και σου δίνει τη μισή ισχύ φόρτισης. Άλλοι δε σου δίνουν καν δυνατότητα φόρτισης από τριφασικό στο σπίτι σου. Μόνο μονοφασικό.

Μπορεί κατασκευαστικά να υπολείπεται αλλά σε καθημερινή χρήση είναι μακράν μπροστά. Και αυτό δεν μπορεί να το φτάσει ΚΑΝΕΝΑΣ παραδοσιακός κατασκευαστής. Καμία εταιρία δε ρισκάρει να τα δώσει όλα στο χαμηλό κομμάτι της αγοράς καθώς το παραμικρό πρόβλημα θα σε οδηγήσει στον ανταγωνιστή. Δεν είναι χαζή η Toyota. Περιμένει την κατάλληλη στιγμή. Στην Αμερική ένας προς έναν υιοθετούν το πρότυπο της Tesla στη φόρτιση. Θα κατεβάζεις την εφαρμογή ανεξαρτήτως οχήματος που έχεις και θα φορτίζεις στους Superchargers. Στην Ευρώπη δεν το έχουμε ακόμη.


Πχ η Mercedes και η Rivian εντός τους έτους θα αρχίσουν να φορτίζουν από SC.
 

sotos71

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Σεπ 2023
Μηνύματα
1.186
Like
1.853
Πόντοι
216
Οι Ευρωπαίοι εκεί που το χάνουν είναι πως αντιμετωπίζουν το αυτοκίνητο σαν ένα άλλο καταναλωτικό αγαθό όπως το κινητό ή το λαπτοπ ενώ στην ουσία για το μέσο πολίτη είναι επένδυση.
Πρακτικά αν όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι ηλεκτρικά με τα μειονεκτήματα και το κόστος που έχουν, ο μέσος πολίτης πρέπει να είναι συνέχεια με δόσεις στις τράπεζες ή leasing. Ώσπου να το ξοφλήσεις δεν θα μπορείς να πας ούτε μέχρι το Βόλο οπότε πρέπει να πάρεις άλλο.
Αν δεν το καταλαβαίνουν αυτό είναι στην κοσμάρα τους.
Αν τους ένοιαζε πραγματικά το περιβάλλον θα έβγαζαν φτηνά και μικρά ηλεκτρικά για τις πόλεις που θα μπορούσαν να αγοράσουν όλοι. Ποιος ο λόγος να φορτώνεις τεράστιες μπαταρίες σε τζιπ;
Ή ποιος έμπορος ή αγρότης στην επαρχία θα πάρει ηλεκτρικό για τις δουλειές του;
Αν συνεχιστεί αυτό το βιολί κάτι starlet και punto θα φτάσουν δεύτερο χέρι πιο ακριβά από όταν ήταν καινούργια.
Το περίεργο στην όλη υπόθεση είναι ότι προσπαθούν να περάσουν ως "υποχρέωση" το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, την ώραα που όλος ο κόσμος στροβιλίζεται από οικονομική κρίση από το 2007.
Πιθανό βέβαια να συνδέονται όλα κάπως, οικονομική κρίση, ηλεκτροκίνηση, κορωνοιός, φαινόμενο θερμοκηπίου, σε ένα σενάριο για να περαστούν κάποια μέτρα με τη "θέληση" μας, αλλά αυτό είναι άλλο καπέλο.
Πάντως ναι, θα μπορούσαν να έχουν βγάλει μικρά φτηνά ηλεκτρικά για τον απλό λαό.
 

Alberto2

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2023
Μηνύματα
226
Like
236
Πόντοι
21
αν υπήρχε πραγματική οικονομική κρίση δεν θα ήταν γεμάτα όλα τα ξενοδοχεία, και άλλα πολλά.Κρίση υπάρχει γιατί σήμερα και η λεγόμενη κουτσή Μαρία θέλει και μερσεντες και διακοπες και iphone και και και ...Ποτέ στην ιστορία δεν ειχα δικαίωμα στο πλούτο οι πάντες.Σήμερα έχουμε φτάσει στο σημείο και ο απένταρος να κάνει όνειρα...
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.773
Like
7.740
Πόντοι
2.306
Aν βγάζεις 5 κατοσταρικα ή ένα χιλιάρικο δεν μπορείς να έχεις αυτοκίνητο το έχει πει ο Άδωνις ο Πορτοσαλτε και ισχύει.
Μη κοιτάς που οι Έλληνες τόσα βγάζουν και έχουν αυτοκίνητα. Τα έχουν χωρίς σέρβις χωρίς λάστιχα.

Ο πληθυσμός της γης είναι 7 δις οι πόροι της γης φτάνουν για 3 δις.

Για έναν ευρωπαϊο με εισόδημα 80.000 και πάνω μια χαρά είναι είτε ηλεκτρικά είτε συμβατικά. Όποιος έχει την μονοκατοικία του το γκαραζακι του μια χαρά είναι.

Οι υπόλοιποι που ζουν σε διαμερίσματα και έχουν εισόδημα 10 - 20 χιλιάρικα θέλουν δεν θέλουν είναι μάπα το ηλεκτρικό. Λεφτά να το πάρουν δεν έχουν
Παροχή να το φορτίσουν δεν έχουν.

Ας αγοράζουν ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο του 5χιλιαρου του 10χιλιαρου και έχει ο Θεός. Προέχουν αλλα πράγματα ενοίκια φαγητό.....
 

riding

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
1.915
Κριτικές
1
Like
4.437
Πόντοι
456
Η μεγαλυτερη μαλακια του 20ου αιωνα.

Θυμιζει κορονοβιρουσι φαση.

Αυτοι π δεν μπορουνε θα τα παρουν κ στο τελος θα κοτσαρουν γεννητρια να τα κινουν,θα πεσει πολυ γελιο
 
  • Like
Αντιδράσεις: geoMan

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
525
Like
1.523
Πόντοι
206
Κάτοχοι ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις ΗΠΑ αναφέρουν τα λάστιχα των φαγώνονται πολύ πιο γρήγορα από ότι τα συμβατικά αυτοκίνητα κάθε 10 χιλιάδες χλμ πρέπει να αλλαχθούν δηλάδη πρέπει να αλλάξει τα λάδια το συμβατικά αυτοκίνητα.
Η πλειοψηφία των αυτοκινητοβιομηχανιών εγκαταλείπουν τα σχέδια για καινούρια μοντέλα και μειώνουν την παραγωγη τους.
 

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
525
Like
1.523
Πόντοι
206
Η μεγαλυτερη μαλακια του 20ου αιωνα.

Θυμιζει κορονοβιρουσι φαση.

Αυτοι π δεν μπορουνε θα τα παρουν κ στο τελος θα κοτσαρουν γεννητρια να τα κινουν,θα πεσει πολυ γελιο
Σε αρκετές πολιτείες των ΗΠΑ θελανε να κλεισουνε εργοστάσια παραγωγής ρεύματος από ορυκτά καύσιμα αλλά δεν θα τα κλείσουνε γιατί τα χρειάζονται για τους υπερφορτιστές των ηλεκτρικών οχημάτων.
"Προοδος" η πράσινη ατζέντα.
 
OP
OP
S

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.753
Κριτικές
6
Like
3.413
Πόντοι
736
Αυτό εδω με τα ασυνόδευτα αυτοκίνητα μήπως το κάνουν για να μην μπορείς να φέρεις αμάξι η αμάξια απο την Κίνα ; Γιατί τα περι φωτιάς που ακούγονται είναι υπερβολές νομίζω.

Επίσης άντε πες οτι ισχύουν τα περι φωτιάς , το 40% μπαταρία τι είναι οτι μέχρι 40% δεν παίρνει φωτιά και στο 41% και πάνω παίρνει φωτιά ; Λέει μετά οτι αποτελεί απλά σύσταση του υπουργείου αλλά οι κάτοχοι ηλεκτρικών τρώνε πόρτα.
 
  • Λύπη
Αντιδράσεις: 968
OP
OP
S

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.753
Κριτικές
6
Like
3.413
Πόντοι
736
Κάτοχοι ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις ΗΠΑ αναφέρουν τα λάστιχα των φαγώνονται πολύ πιο γρήγορα από ότι τα συμβατικά αυτοκίνητα κάθε 10 χιλιάδες χλμ πρέπει να αλλαχθούν δηλάδη πρέπει να αλλάξει τα λάδια το συμβατικά αυτοκίνητα.
Η πλειοψηφία των αυτοκινητοβιομηχανιών εγκαταλείπουν τα σχέδια για καινούρια μοντέλα και μειώνουν την παραγωγη τους.
Αυτό λογικά είναι και το τι χρήση κάνεις στο όχημα , αν το πηγαίνεις νορμάλ δεν πιστεύω να φαγώνονται τόσο γρήγορα.
Έχουν και μεγαλύτερο κόστος απόκτησης ... λογικά για να αντέχουν στις μεγαλύτερες επιταχύνσεις ; Η και λόγω του αυξημένου βάρους ;
Εκτός αν τόσο πηγαίνουν τα μανίσια ελαστικά τα οποία απο οτι ακούω συνήθως είναι λίγο πιο μούφα απο αυτά που θα βάλεις στην πρώτη αλλαγή.
 

james tiberius kirk

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
3.357
Κριτικές
5
Like
5.428
Πόντοι
1.056
μακριά από περιοριστικά μέσα μετακίνησης
η μετακίνηση σημαίνει κι ελευθερία, πρωτίστως.
Προτείνεις να πετάμε σαν τον Κρίστοφερ Ριβ στον Σούπερμαν τύπε;
 
Τελευταία τροποποίηση:

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom