Νέα

Αγκύρας 1

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα alitis4
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 29K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Ετικέτες
    φυλής
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 29 άτομα (2 μέλη και 27 επισκέπτες)
Εγγρ.
1 Ιουλ 2007
Μηνύματα
5.461
Κριτικές
1
Like
108
Πόντοι
66
Και βέβαια Ευάκι. Αλλά όχι Άντζελα, κανε μου τη χάρη, έχει καλή φωνή αλλά είναι βούρλο παναθεμάτη!!!
Προτιμω τη μεγάλη Νατάσσα!!!
Τι είναι η Ντανια; Τρώγεται;;;
 

evaki_79

Ιερόδουλη
Εγγρ.
18 Ιουν 2008
Μηνύματα
3.132
Like
10
Και βέβαια Ευάκι. Αλλά όχι Άντζελα, κανε μου τη χάρη, έχει καλή φωνή αλλά είναι βούρλο παναθεμάτη!!!
Προτιμω τη μεγάλη Νατάσσα!!!
Τι είναι η Ντανια; Τρώγεται;;;


Νατασσα κι εγω θελω :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:

Ντανια = πουτανια

Αχ Μαρουλινο μου βρες μου το τραγουδι της Νατασσας το (παλυ) να το δω  εδω  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
 
Εγγρ.
1 Ιουλ 2007
Μηνύματα
5.461
Κριτικές
1
Like
108
Πόντοι
66
Μήπως προτιμάς μια Κάρμεν σε CD ή ίσως τον Κύκλο του Βαγκνερ σε DVD;;;
Και μην κλαις, θα χαλάσεις την επιδερμίδα σου!!!!
 

ΚΟΜΑΝΤΟ

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.578
Κριτικές
19
Like
8
Πόντοι
2.945
Παρτω μωρακι μου.  :-* :-* :-* :-* :-*
[youtube=425,350]eYwhgHWflZU[/youtube]
 

ΚΟΜΑΝΤΟ

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.578
Κριτικές
19
Like
8
Πόντοι
2.945
Ενταξει Ευακι μου?  :-* :-* :-* :-* :-*
 

evaki_79

Ιερόδουλη
Εγγρ.
18 Ιουν 2008
Μηνύματα
3.132
Like
10
Μήπως προτιμάς μια Κάρμεν σε CD ή ίσως τον Κύκλο του Βαγκνερ σε DVD;;;
Και μην κλαις, θα χαλάσεις την επιδερμίδα σου!!!!


Τωρα αν μου ελεγες για Χαρα  Βερα το cd της απο την συναυλια στο Κουτσοποδι τοτε κατι γυνοτανε Μαρουλινο μου  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Επισκέπτης
Που σε ρε Παολα να βλεπες απο μια μερια........
 
Εγγρ.
1 Ιουλ 2007
Μηνύματα
5.461
Κριτικές
1
Like
108
Πόντοι
66
Τωρα αν μου ελεγες για Χαρα  Βερα το cd της απο την συναυλια στο Κουτσοποδι τοτε κατι γυνοτανε Μαρουλινο μου  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Όποια και ναναι αυτή, θα βρω το CD της και θα στο στείλλω με courrier :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

joe125

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2006
Μηνύματα
407
Like
62
Πόντοι
1
καληνυχτα Ευα και Μαριαννα
 
Δείτε τα όλα τα  μπουρδέλα  και τα  studio  της Αθήνας στον κατάλογο.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom