ΚΟΜΑΝΤΟ
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 26 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 3.578
- Κριτικές
- 19
- Like
- 8
- Πόντοι
- 2.945
xilnik σεμνα γιατι οι ρουφιανοι ειναι κοντα.κομμαντο γερα,η αγκυρας ειναι κοντα![]()
![]()

xilnik σεμνα γιατι οι ρουφιανοι ειναι κοντα.κομμαντο γερα,η αγκυρας ειναι κοντα![]()
![]()

Πιστεψε με δεν ειχα καμμια αμφιβολια γι αυτο. Ισα ισα πρεπει να εχεις master σε αυτον τον τομεα οπως και εγω στον δικο μου βεβαια. ;) ;) ;) ;) ;)

Μην εισαι κουτος χειριζομαι τα μικροφωνα αψογα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

xilnik σεμνα γιατι οι ρουφιανοι ειναι κοντα.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Mε φωναξε κανεις????![]()
![]()
![]()
![]()
Τι κανεις φανταστικο αγορι??????????????????????????????????????????????

Τι κανεις φανταστικο αγορι??????????????????????????????????????????????
Γιατι κρυβουμε τιποτα απο κανεναν και δεν το πηρα χαμπαρι?Αχ μην τα λες ολα καρδια μου![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Κατα φωνην. Ειδες που σου ειπα οτι οι ρουφιανοι ειναι κοντα φιλε xilnik? Ουτε την φραση μου δεν προλαβα να τελειωσω γαμωτο.Mε φωναξε κανεις????![]()
![]()
![]()
![]()

Ωχ! Με τις πουτανες τις αμυγδαλες ρε φιλαρακι. Οταν με χτυπανε και μενα 40αρια βαραω. Περαστικα ρε συ.Σπιτι με πυρετο...Με χτυπησαν οι αμυγδαλες τωρα στα γεραματα..![]()
![]()

Σπιτι με πυρετο...Με χτυπησαν οι αμυγδαλες τωρα στα γεραματα..![]()
![]()

Ωχ! Με τις πουτανες τις αμυγδαλες ρε φιλαρακι. Οταν με χτυπανε και μενα 40αρια βαραω. Περαστικα ρε συ.![]()
![]()
![]()

εμένα δεν μου μιλάς ?? :'( :'( :'( στο λαγουδάκι σου ?? :'( :'( :'(Αχ μωρο μου εσενα Βεντουζες θα σου κανω αμα σε πιασουν η αμυγδαλες![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

εμένα δεν μου μιλάς ?? :'( :'( :'( στο λαγουδάκι σου ?? :'( :'( :'(![]()
![]()
νιάου, νιάου, ;) ;) ;)

Αχ τρελο αγορι που εισαι χαμενο????????
γλυκο μου λαγουδακι με το μεγαλο το Αυτακι![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
θέλω να με κάνεις στιφάδο !!![]()
![]()
![]()
![]()

Εεεεε ρε διαστροφές που χω ακόμα να διδαχθώ...άκου κρεμμυδάτο!!!Αμαρτωλε παλυ κρεμιδατο θελεις να το κανουμε :
Αχ μωρακι μου μην λες τετοια και μας ακουει ο ρουφιανος ο altec και θα με δωσει στεγνα και θα τις αρπαξω το βραδυ.Αχ μωρο μου εσενα Βεντουζες θα σου κανω αμα σε πιασουν η αμυγδαλες![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Αμαρτωλε παλυ κρεμιδατο θελεις να το κανουμε ???????? δεν με λυπασε να κλαιω σαν την Μαρθα Βουρτση στην ταινια ΜΙΑ ΜΑΝΑ ΣΤΟ ΚΟΥΡΜΠΕΤΗ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()