H Veronika ή αλλιώς Μονικα είναι ο ορισμός της γυναίκας. Ούτε χοντρη όπως γράφεται ούτε αδύνατη. Είναι η υπέρτατη κάβλα που θέλεις να τον χώσεις μέσα της και να μην τον βγάλεις ποτέ. Ψηλή με στυλάκι ίσως λιγάκι υπερόπτης αλλά οκ εμένα δεν με πειράζει. Αξίζει κάθε ευρώ που θα της δώσετε. Τέλειο στοματικό σε στέλνει σε άλλο πλανήτη. Γνώστης του μασάζ αφού σε χαλαρώνει με ένα τρόπο που μόνο εκείνη ξέρει. Της βάζω 10 σε όλα. Τελεία και κάβλα....
H Veronika ή αλλιώς Μονικα είναι ο ορισμός της γυναίκας. Ούτε χοντρη όπως γράφεται ούτε αδύνατη. Είναι η υπέρτατη κάβλα που θέλεις να τον χώσεις μέσα της και να μην τον βγάλεις ποτέ. Ψηλή με στυλάκι ίσως λιγάκι υπερόπτης αλλά οκ εμένα δεν με πειράζει. Αξίζει κάθε ευρώ που θα της δώσετε. Τέλειο στοματικό σε στέλνει σε άλλο πλανήτη. Γνώστης του μασάζ αφού σε χαλαρώνει με ένα τρόπο που μόνο εκείνη ξέρει. Της βάζω 10 σε όλα. Τελεία και κάβλα....
Συμφωνώ φίλε μου σε όλα !!! Αληθινή γυναικάρα !!! Είχα ανεβάσει κάποτε κριτική και έγινε ψιλοσούσουρο στο φορουμ της Θεσσαλονίκης. Οι πιο τέλειες ποδάρες και απλά ... σκέτη καύλα
Όπως τα λέει ο φίλος παραπάνω έτσι ακριβώς είναι.την είχα πάρει δύο φορές όταν είχε έρθει για λίγες μέρες στην θεσσαλονικη πριν από κάποια χρόνια.στα 50 ευρώ τότε αλά δεν μου έδωσε την εντύπωση ότι βιάζεται.ισα ίσα ήταν χαλαρή και επικοινωνιακή μαζί μου.στον αγώνα τι να πω πιπαρα ανέβηκε από πάνω και η θέα στα τέσσερα καλο πράγμα.τωρα θα πω όμως ότι τα 200 είναι πολλά τα150 νομίζω θα ήταν καλή τιμή.
Καλημέρα συναγωνιστές. Ξέρετε αν βρίσκετε η κοπέλα στην Αθήνα; Γιατί δε είναι ανεβασμένη στις ανεξάρτητες της Αθήνας στο escortnews ωστόσο όταν μπεις στην σελίδα της εμφανίζεται πως είναι εδώ.
Κάποτε που την κουβέντιαζα σ' ένα μπου, όπου έπαιρνε 20 ευρώ, την είχα ρωτήσει αν θα ήταν καλύτερα να τη συναντούσε κανείς στο στούντιο όπου έπαιρνε 50. Και μου είχε πει γιατί να πληρώσεις 50, αφού κι εκεί τα ίδια κάνω. Τώρα βλέπω τα ίδια έχουν πάει στα 100. Καλά πάμε.
Κάποτε που την κουβέντιαζα σ' ένα μπου, όπου έπαιρνε 20 ευρώ, την είχα ρωτήσει αν θα ήταν καλύτερα να τη συναντούσε κανείς στο στούντιο όπου έπαιρνε 50. Και μου είχε πει γιατί να πληρώσεις 50, αφού κι εκεί τα ίδια κάνω. Τώρα βλέπω τα ίδια έχουν πάει στα 100. Καλά πάμε.