Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
καλη βδομαδα να εχουμε..
ευχαριστω την επαρχια για το ενδιαφερον της
Χαχαχαχ με 180 και μαπα υπηρεσειες δεν περνω την ΑNDRIANNA με 100 που κανει οτι θελεις και με το παραπανω χαρας την γκομενα ενα καλο μετριο τσιμποκι και τιποτα αλλο .Η αλήθεια είναι τόσο καιρό τη μπανίζω, και τώρα που είδα οτι ξεκίνησε πάλι εχω ψιλοτρελαθεί.. αλλά τα 180 με τις μέτριες κρητικές με κρατάνε να μη κάνω καταδρομική..
Συμφωνώ είναι πολλά τα λεφτάΧαχαχαχ με 180 και μαπα υπηρεσειες δεν περνω την ΑNDRIANNA με 100 που κανει οτι θελεις και με το παραπανω χαρας την γκομενα ενα καλο μετριο τσιμποκι και τιποτα αλλο .
Πριν λίγο, πέτυχα φάτσα κάρτα την Ρόζα στον δρομο κ κωλωσα να της μιλήσω!!! Την κοίταξα σαν χαζός!
Φορούσε ένα κολασμένο ροζ κολάν κ ένα μπουστακι άλλο πραγμα!
Δουλεύει πουθενά τώρα; Γνωρίζει κανείς;
Ναι έχει σταματήσει!!!Το χάσαμε το κορμί στην κυριολεξία ….
Επειδή δεν την έχω πάρει και με καυλωνει σαν γυναίκα θα ήθελα να την είχα στο παλμαρε μου αν και έχω διαβάσει πολύ κακές κριτικές!!!σιγα την απωλεια ρε παιχτες που θα τα βαψετε και μαυρα![]()
αυτο ακριβως.Επειδή δεν την έχω πάρει και με καυλωνει σαν γυναίκα θα ήθελα να την είχα στο παλμαρε μου αν και έχω διαβάσει πολύ κακές κριτικές!!!
Συμφωνώ.. Ούτε εγώ την πήρα αλλά αυτό το στυλακι που έχει είναι πολύ ξενέρωτο!!!αυτο ακριβως.
απο σερβις ειναι οτι πιο χαλια συμφωνα με τα γραφομενα.
ουτε εγω την εχω παρει.
φοβαμαι να την δω ετσι πως ειναι χαχαχαχαχαχα
Εγώ πάντως μαζί της σαν ανεξάρτητη πριν 3 χρόνια περνούσα πολύ καλά. Υπήρχε βέβαια και χημεία.Επειδή δεν την έχω πάρει και με καυλωνει σαν γυναίκα θα ήθελα να την είχα στο παλμαρε μου αν και έχω διαβάσει πολύ κακές κριτικές!!!
Ναι ξέρουμε ότι έχει και patreon. Αυτό δεν λέει τίποτα..Παιζει στο τουιτερ