Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ναι μου εχει γράψει την ενδιαφέρουν και καλα να την ξεσκίζουν .Νομίζω οτι κατι άλλο κρύβεται πισω απο το προφίλΠαίδες αυτό το έχει τσεκαρει κανείς??
Κ εμένα μου απάντησε μετά από καιρό ..ότι ναι ..ίσως κλπ κάτι δεν μου πάει καλάΝαι μου εχει γράψει την ενδιαφέρουν και καλα να την ξεσκίζουν .Νομίζω οτι κατι άλλο κρύβεται πισω απο το προφίλΠαίδες αυτό το έχει τσεκαρει κανείς??
σιγουρα καμια εππαγγελματιας δεν βαζει 21-28 ας παει κανας κασκαντερ και αν συνεχιζει μετα τη συναντιση να εχει νεφρο ας ενημερωσειΝαι μου εχει γράψει την ενδιαφέρουν και καλα να την ξεσκίζουν .Νομίζω οτι κατι άλλο κρύβεται πισω απο το προφίλΠαίδες αυτό το έχει τσεκαρει κανείς??
΄'ερωσσθε αλλα ο Ευριπιδης το εχει πειΈΛΕΟΣ ΡΕ ΠΑΛΙΚΆΡΙΑ. ΤΟ ΓΑΜΗΣΑΤΕ ΤΟ ΝΗΜΑ ΚΑΙ ΨΌΦΗΣΕ!! ΤΡΕΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΛΛΗΛΟΒΡΗΣΙΜΟ.
Ή ΛΕΓΕ ΤΙ ΚΡΙΤΟΝ ΣΙΓΗΣ Η ΣΙΓΗΝ ΚΡΑΤΕΙΝ, όπως έλεγε και ο Σώκρατες! Ειλικρινά, περιμένω από κάποιον από τους δυο, τρεις σας πληροφορίες για κοπέλες. Εάν δεν έχετε, μην γράφετε τίποτα. Έλεος πια.
μονο ψυχ ειναι φιλε αστοψαχνωντας για κανα καινουργιο γκρανυ να σπρωξουμε,λογο αναβροχια;ς επεσα πανω σε μια svetlana kulieva πατσαβουρακι σκιννυ....ξερει κανεις τι παιζει??ειναι λιγο ψυχ???νομιζω εχει αναφερθει αλλα βαριεμε να ψαχνω γιατι πλεον ειναι ακατορθωτο στο σαιτ να βρουμε κατι...κρινετε με οσο θελετε αλλα πλεον δεν ανανεωνετε ο καταλογος και για τη διαφορα πρπ να ψωνισουμε και απο τα κατω ραφια
αφου τι ρωτησα καλα εισαι ?και μου ειπε καθολου...μονο ψυχ ειναι φιλε αστοψαχνωντας για κανα καινουργιο γκρανυ να σπρωξουμε,λογο αναβροχια;ς επεσα πανω σε μια svetlana kulieva πατσαβουρακι σκιννυ....ξερει κανεις τι παιζει??ειναι λιγο ψυχ???νομιζω εχει αναφερθει αλλα βαριεμε να ψαχνω γιατι πλεον ειναι ακατορθωτο στο σαιτ να βρουμε κατι...κρινετε με οσο θελετε αλλα πλεον δεν ανανεωνετε ο καταλογος και για τη διαφορα πρπ να ψωνισουμε και απο τα κατω ραφια![]()
καποτε ερχονταν και μου ελεγε θειο παγωτο θα μου παρειςναι οντως κανε ενα κιτ κατ ρε τυπε καρυπιδη,ο τυπος πρπ να ειναι ερωτευμενος μαζι σου δεν εξηγητε αλλιως τετοια εμμονη![]()

αστο εγω την εφτασα μεχρι το ραντεβου και λιγο πριν κανονισουμε δεν μου απανταγεαφου τι ρωτησα καλα εισαι ?και μου ειπε καθολου...μονο ψυχ ειναι φιλε αστοψαχνωντας για κανα καινουργιο γκρανυ να σπρωξουμε,λογο αναβροχια;ς επεσα πανω σε μια svetlana kulieva πατσαβουρακι σκιννυ....ξερει κανεις τι παιζει??ειναι λιγο ψυχ???νομιζω εχει αναφερθει αλλα βαριεμε να ψαχνω γιατι πλεον ειναι ακατορθωτο στο σαιτ να βρουμε κατι...κρινετε με οσο θελετε αλλα πλεον δεν ανανεωνετε ο καταλογος και για τη διαφορα πρπ να ψωνισουμε και απο τα κατω ραφια![]()
λες δεν υπαρχει λογος να συνεχισω ε??δηλαδη στο γαμησι δεν αξιζει??εχεις δοκιμασει??για πες εμπειρια γιατι ειμαι ψιλοφρικακιας και μπορει να γουσταρω καλτιλα
Έχεις Απόλυτο δίκιο, και είναι τι κρειττον!! Ευχαριστώ΄'ερωσσθε αλλα ο Ευριπιδης το εχει πειΈΛΕΟΣ ΡΕ ΠΑΛΙΚΆΡΙΑ. ΤΟ ΓΑΜΗΣΑΤΕ ΤΟ ΝΗΜΑ ΚΑΙ ΨΌΦΗΣΕ!! ΤΡΕΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΛΛΗΛΟΒΡΗΣΙΜΟ.
Ή ΛΕΓΕ ΤΙ ΚΡΙΤΟΝ ΣΙΓΗΣ Η ΣΙΓΗΝ ΚΡΑΤΕΙΝ, όπως έλεγε και ο Σώκρατες! Ειλικρινά, περιμένω από κάποιον από τους δυο, τρεις σας πληροφορίες για κοπέλες. Εάν δεν έχετε, μην γράφετε τίποτα. Έλεος πια.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Παιδιά η Σβετλάνα είναι πολύ ιδιαίτερη περίπτωση και σε καμία περίπτωση Γκρανυ, είναι περίπου 38-40. Όμως δεν είναι του χώρου. Δουλεύει κανονικά και μπαίνει στον πειρασμό να βγάλει κάτι παραπάνω, αλλά δύσκολα να το αποφασίσει. Εάν της συμπεριφερθείτε με σεβασμό και έχετε υπομονή έχετε ελπίδες. Ίσως ο ορισμός του αματουρι που έχει ανάγκη το παραπάνω, αλλά δεν το αποφασίζει εύκολα. Η καλύτερη λύση, βγαίνετε για καφέ έστω και στο όρθιο και εφόσον υπάρχει χημεία περπατάτε παραπέρα.αστο εγω την εφτασα μεχρι το ραντεβου και λιγο πριν κανονισουμε δεν μου απανταγεαφου τι ρωτησα καλα εισαι ?και μου ειπε καθολου...μονο ψυχ ειναι φιλε αστοψαχνωντας για κανα καινουργιο γκρανυ να σπρωξουμε,λογο αναβροχια;ς επεσα πανω σε μια svetlana kulieva πατσαβουρακι σκιννυ....ξερει κανεις τι παιζει??ειναι λιγο ψυχ???νομιζω εχει αναφερθει αλλα βαριεμε να ψαχνω γιατι πλεον ειναι ακατορθωτο στο σαιτ να βρουμε κατι...κρινετε με οσο θελετε αλλα πλεον δεν ανανεωνετε ο καταλογος και για τη διαφορα πρπ να ψωνισουμε και απο τα κατω ραφια![]()
λες δεν υπαρχει λογος να συνεχισω ε??δηλαδη στο γαμησι δεν αξιζει??εχεις δοκιμασει??για πες εμπειρια γιατι ειμαι ψιλοφρικακιας και μπορει να γουσταρω καλτιλα
ετσι την πηγα και εγω ομως οταν κανονισαμε να βρεθουμε απο κοντα(οχι σε ξενοδοχειο) δεν βρεθηκαμε ποτε τελικαΠαιδιά η Σβετλάνα είναι πολύ ιδιαίτερη περίπτωση και σε καμία περίπτωση Γκρανυ, είναι περίπου 38-40. Όμως δεν είναι του χώρου. Δουλεύει κανονικά και μπαίνει στον πειρασμό να βγάλει κάτι παραπάνω, αλλά δύσκολα να το αποφασίσει. Εάν της συμπεριφερθείτε με σεβασμό και έχετε υπομονή έχετε ελπίδες. Ίσως ο ορισμός του αματουρι που έχει ανάγκη το παραπάνω, αλλά δεν το αποφασίζει εύκολα. Η καλύτερη λύση, βγαίνετε για καφέ έστω και στο όρθιο και εφόσον υπάρχει χημεία περπατάτε παραπέρα.αστο εγω την εφτασα μεχρι το ραντεβου και λιγο πριν κανονισουμε δεν μου απανταγεαφου τι ρωτησα καλα εισαι ?και μου ειπε καθολου...μονο ψυχ ειναι φιλε αστοψαχνωντας για κανα καινουργιο γκρανυ να σπρωξουμε,λογο αναβροχια;ς επεσα πανω σε μια svetlana kulieva πατσαβουρακι σκιννυ....ξερει κανεις τι παιζει??ειναι λιγο ψυχ???νομιζω εχει αναφερθει αλλα βαριεμε να ψαχνω γιατι πλεον ειναι ακατορθωτο στο σαιτ να βρουμε κατι...κρινετε με οσο θελετε αλλα πλεον δεν ανανεωνετε ο καταλογος και για τη διαφορα πρπ να ψωνισουμε και απο τα κατω ραφια![]()
λες δεν υπαρχει λογος να συνεχισω ε??δηλαδη στο γαμησι δεν αξιζει??εχεις δοκιμασει??για πες εμπειρια γιατι ειμαι ψιλοφρικακιας και μπορει να γουσταρω καλτιλα
Καλο θα ήταν να βαζεται και κάποιο link μπας και μπορέσουμε να κάνουμε και εμείς κατι .Παιδιά η Σβετλάνα είναι πολύ ιδιαίτερη περίπτωση και σε καμία περίπτωση Γκρανυ, είναι περίπου 38-40. Όμως δεν είναι του χώρου. Δουλεύει κανονικά και μπαίνει στον πειρασμό να βγάλει κάτι παραπάνω, αλλά δύσκολα να το αποφασίσει. Εάν της συμπεριφερθείτε με σεβασμό και έχετε υπομονή έχετε ελπίδες. Ίσως ο ορισμός του αματουρι που έχει ανάγκη το παραπάνω, αλλά δεν το αποφασίζει εύκολα. Η καλύτερη λύση, βγαίνετε για καφέ έστω και στο όρθιο και εφόσον υπάρχει χημεία περπατάτε παραπέρα.αστο εγω την εφτασα μεχρι το ραντεβου και λιγο πριν κανονισουμε δεν μου απανταγεαφου τι ρωτησα καλα εισαι ?και μου ειπε καθολου...μονο ψυχ ειναι φιλε αστοψαχνωντας για κανα καινουργιο γκρανυ να σπρωξουμε,λογο αναβροχια;ς επεσα πανω σε μια svetlana kulieva πατσαβουρακι σκιννυ....ξερει κανεις τι παιζει??ειναι λιγο ψυχ???νομιζω εχει αναφερθει αλλα βαριεμε να ψαχνω γιατι πλεον ειναι ακατορθωτο στο σαιτ να βρουμε κατι...κρινετε με οσο θελετε αλλα πλεον δεν ανανεωνετε ο καταλογος και για τη διαφορα πρπ να ψωνισουμε και απο τα κατω ραφια![]()
λες δεν υπαρχει λογος να συνεχισω ε??δηλαδη στο γαμησι δεν αξιζει??εχεις δοκιμασει??για πες εμπειρια γιατι ειμαι ψιλοφρικακιας και μπορει να γουσταρω καλτιλα
φίλε μου για το υπογραμμισμένο μαζί σου 100%
για το bold οκ θα μπορούσε αν είναι όπως λες αματούρι
αλλά για το υπογραμμισμένο-bold διαφωνώ κάθετα. αν είναι να μιλάμε για ελπίδες πάω στα μπαράκια, χώνομαι και βλέπουμε. με ελπίδες πάλι αλλά αν κάτσει τζάμπα.
ΕυχαριστώMamba - Booste ta vie sociale. Chatter, flirter, rencontrer les personnes: c'est gratuit
Svetlana Kulieva, 43 ans, Athènes, Taureau, hobbies - faire connaissance un homme à l'âge de 40 - 60 ans.www.mamba.ru
Καλησπέρα, γνωρίζει κάποιος milf, granny με τιμή 60,0-70,0??