Παιδιά , σε κάτι έρευνες που κάνω σχετικά με τους γκέι εσκορτ, παρατηρώ ότι υπάρχει σχετική αγένεια, όχι όμως απ όλους. Γιατί αυτό;;;
Παίρνεις τα κοριτσάκια και είναι μες στο νάζι.
Οι περισσότεροι άντρες μουντρούχοι...
Πάντως στο Ρομέο... Θα βρείτε και εναν καυλακο str8 που έχει παίξει και σε μερικές ταινίες της σειρήνας.
Πανέμορφο παιδί και πολύ καλό παιδί!
Χρήστο τον λένε αν θυμάμαι καλά. Τον έχω γνωρίσει αλλά δεν έχουμε κάνει κάτι.
Θα τον ξεχωρίσετε γιατί έχει φώτο τη φάτσα του και έχει πανέμορφη φάτσα
Λογικά ένας το έχει το site και γι αυτό έχει και τη φάτσα του μόνο-όπως κατάλαβα. Αν δεν παρεις scork τηλεφωνο να μάθεις, δεν νομίζω να σε ενημερώσει κανείς εδώ.
Αν ειναι κανείς Πατρα και θελει να δοκιμάσει να παρει πίπα απο νεαρό με ωραιο σκληρό πουτσο κι αρχιδάρες που χύνει πολυ πραμα ας μου στειλει προσωπικό μηνυμα.Απαραίτητα να ειναι καθαρός κι ακρως εχεμυθος.