Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ναι παίζει αυτό... οχι με όλες αλλά παίζειΣε ένα στη Συγγρου διαμενω αρκετά μακριά από εκεί δεν γνωρίζω babylon λέγεται παλιά Xbar γαμκυσεσ στο παλιό, τελοσ παντων στο babylon καρφωνεις εάν δώσεις το αντίτιμο η μπα?? Ασ με διαφωτίσει οποίος γνωρίζει ευχαριστώ
ναι νομιζω ειναι 100ρικο, ειχα παρει πριν κανα χρονο, αλλα δεν ειναι στα κωλομπαρo αυτο ενα μιξ club με στριπ ειναι.Σε ένα στη Συγγρου διαμενω αρκετά μακριά από εκεί δεν γνωρίζω babylon λέγεται παλιά Xbar γαμκυσεσ στο παλιό, τελοσ παντων στο babylon καρφωνεις εάν δώσεις το αντίτιμο η μπα?? Ασ με διαφωτίσει οποίος γνωρίζει ευχαριστώ
ναι νομιζω ειναι 100ρικο, ειχα παρει πριν κανα χρονο, αλλα δεν ειναι στα κωλομπαρo αυτο ενα μιξ club με στριπ ειναι.
.. δίνουν κ κωλο εκεί.Σε ένα στη Συγγρου διαμενω αρκετά μακριά από εκεί δεν γνωρίζω babylon λέγεται παλιά Xbar γαμκυσεσ στο παλιό, τελοσ παντων στο babylon καρφωνεις εάν δώσεις το αντίτιμο η μπα?? Ασ με διαφωτίσει οποίος γνωρίζει ευχαριστώ
δεν θα αποκαλυψει ποτε της πηγες του.. δίνουν κ κωλο εκεί.

..μα γιατί?? Μια παρέα είμαστε.δεν θα αποκαλυψει ποτε της πηγες του![]()
![]()
..λες να του αρέσει??εκεί πιανουν κώλο...!!!![]()
![]()
![]()
εναςς ντεντεκτιβ ποτε δεν εχει φιλους..μα γιατί?? Μια παρέα είμαστε.

η καλύτερη του...!!!..λες να του αρέσει??
Σε ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σου, για το χαλαρα στο περιστερι η το λα λουνα στην μιχαλακοπουλου πιστευεις ειναι οκ? τηρουν τα παραπανω που εχω γραψει? Επισης αλλη μια ερωτηση γινεται να κερασω με την μια π.χ. 3 ποτα και να παμε κατευθειαν καβατζα ή τουαλετα (δεν ξερω που γινεται) να πεχτει η φαση?
Ναι..Μπορεις να κανεις συμφωνια μαζι της οτι δινω αυτα τα λεφτα παμε πισω για τα υπολοιπα..Δεν χρειαζεται καν να της αναφερεις την λεξη ποτα. Για Λα Λουνα δεν εχω ιδεα ουτε χαλαρα εχω παει ομως για χαλαρα μπορω να σου δωσω πληροφορια σε pm αν σε ενδιαφερει.
Ολα τα μπαρ της Κεφαλληνιας και εκει γυρω εχουν ανοιξει φιλε μου.Διαβαζοντας προηγουμενες σελιδεςΌσοι συναγωνιστές γνωρίζουν, μπορούν να αναφέρουν ποια κωλόμπαρα έχουν ανοίξει?
Προσωπικά με ενδιαφέρουν τα μπαρ στην Κεφαλληνίας και γύρω
Εκεινο το ιστορικο corner στην πιπινου λεει τιποτα στις μερες μας?..Θυμαμε καποτε γινοταναι χαμος..τιγκα στα μουνακια ηταν!Με λιγη προσπαθεια εβγαζες και κατι ,αφου ειχες πρωτα αφησει ενα σεβαστο ποσο σε ποτα στο μαγαζι..