φίλε η οικογένεια του αφεντικού μου κόλλησε κορονοιο από τους πρώτους.αλλος ενας που επασχε απο σοβαρο υποκειμενο νοσημα (το λεει το δημοσιευμα).... εγω ακουσα οτι ηταν τετραπληγικος στις ειδησεις .....
δεστε και αυτο παλι με τους ρομα οπως και πριν 2 3 βδομαδες που τα ξαναμπαλωσαν γιατι ειδαν οτι δε μασανε....
πατέρας, μάνα (50άριδες) και 2 παιδιά (περίπου 20 χρονών).
η μάνα και τα 2 παιδιά τον βγάλανε ασυμπτωματικά.
ο πατέρας στην εντατική κοντέψαμε να τον χάσουμε βγήκε από το νοσοκομείο μετά από 1 μήνα.
ο άνθρωπος δεν είχε κανένα νόσημα απλά είναι χοντρός.
και για να καταλάβω τι προτείνετε; όποιος έχει υποκείμενο νόσημα να τον αφήσουμε να πεθάνει;
θα δουλευουν πλεον.... 