Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
πήγαινε πάρε τίποτα σουβλάκια να τα ευχαριστηθεις κιόλαςΥπάρχουν πληροφορίες για εδώ?
Thanksπήγαινε πάρε τίποτα σουβλάκια να τα ευχαριστηθεις κιόλας
πήγαινε πάρε τίποτα σουβλάκια να τα ευχαριστηθεις κιόλας
Με κοτοπουλο γυρο 2,40 ευρωΓια πε,??
Με κοτοπουλο γυρο 2,40 ευρω
Με χοιρινο γυρο 2,20 ευρω
Με μοσχαρι γυρο 2,70 ευρω
Τι αλλοα θες ?
Βρε απο κιλα ξερω
Απ το σερβις θελω να μαθω

52 που λεει αν ειναι,πρεπει να ειναι στο δευτερο ρεκτιφιε![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Υπάρχουν πληροφορίες για εδώ?
παλια καραβανα απο τα παλια δουλευε Χdream μεχρι που εκλεισε .Μετα νομιζω ανοιξε καποιο δικο της χωρο και συνεχισε μαζί με εκτος εξτραδακια. Δουλευε στο 50 αρι και μαλιστα αν σε γνωριζε με κουλουρι που το εχει ευκολο. Τωρα καλες υπηρεσιες αλλα ειναι για κοσμο κασκαντερ αυτη την στιγμη. Αυτα φιλε αν σε ενδιαφερει νομιζω ευκολα θα εχεις προσβαση μαζί τηςΥπάρχουν πληροφορίες για εδώ?
ότι εσύ τελευταία φορά πουΑυτή ρε τυπε έκανε πιάτσα στη βαθης πέριξ του xdream πριν 15 χρόνια .... δεν την εχω πάρει ....
Για στείλε μήνυμα στη λανα από mamba για συνάντηση να δούμε τι θα σου απαντήσει έτσι απο περιέργεια...
![]()
ήταν πριν την παγκόσμια καραντινα λόγω πανούκλας

παλια καραβανα απο τα παλια δουλευε Χdream μεχρι που εκλεισε .Μετα νομιζω ανοιξε καποιο δικο της χωρο και συνεχισε μαζί με εκτος εξτραδακια. Δουλευε στο 50 αρι και μαλιστα αν σε γνωριζε με κουλουρι που το εχει ευκολο. Τωρα καλες υπηρεσιες αλλα ειναι για κοσμο κασκαντερ αυτη την στιγμη. Αυτα φιλε αν σε ενδιαφερει νομιζω ευκολα θα εχεις προσβαση μαζί της
άστο ρε ο Βρετανός έχει δίκιοΓια πε,??
άστο ρε ο Βρετανός έχει δίκιο
πάμε να τα πιούμε κάνα κρασί με τίποτα μεζεκλικια .... Φίλε δεν ολοκλήρωσα το ραντεβού κάπου κοντά στην Ευελπίδων κατάφερα και απεδρασα πριν με συλλάβειΡε για τα κιλα το ξερω
Το σερβις λεμε

πάμε να τα πιούμε κάνα κρασί με τίποτα μεζεκλικια .... Φίλε δεν ολοκλήρωσα το ραντεβού κάπου κοντά στην Ευελπίδων κατάφερα και απεδρασα πριν με συλλάβει![]()
ότι εσύ τελευταία φορά πουήταν πριν την παγκόσμια καραντινα λόγω πανούκλας
![]()
![]()

ρε καλώς την πλύστρα που ήσουνα εσύ χάθηκες βάλε σκάφι και έρχομαιΣτείλε ρε μαλάκα εσύ και ανέβασε screenshot την απάντηση, που λες για τις άλλες που δουλεύουν με καραντίνα..
Μπουρδελο έχει κάνει το σπίτι της η λάνα και εσυ η τσατσά που στρώνεις τα σεντόνια ....
![]()
![]()