Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (1 μέλη και 6 επισκέπτες)

Johnmastr

Μέλος
Εγγρ.
28 Σεπ 2019
Μηνύματα
33
Like
42
Πόντοι
0
Χυστες καλη χρονια με υγεία!! Απο κολομπαρα ποια θα προτεινατε ως καλύτερα αυτη τη στιγμη ;
 

takisarg

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2007
Μηνύματα
1.119
Like
3.130
Πόντοι
456
Ρε Κωστάκη, σου φαίνεται περίεργο που πλήρωσε με POS στο κωλόμπαρο? Εγώ έχω πληρώσει μαζί με τα ποτά και το γαμήσι που ρίξαμε στην τουαλέτα με την γκόμενα. Μάλιστα πλήρωσα με πιστωτική για να τα δώσω κάνα μήνα μετά. Σκέφτηκα μάλιστα να τους πω για . . . δόσεις  :grin:, αλλά το μετάνιωσα, (μην ξεφτιλιστούμε για 65 ευρώ!  :2funny:)
 

bill noxas

Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2010
Μηνύματα
973
Like
268
Πόντοι
26
Επιβεβαιώνω ότι έχει φύγει γιατί είχα πάει πεντέξι φορές και όλο μου έλεγαν θα έρθει και θα έρθει. Μέχρι που την τελευταία φορά με ενημέρωσαν ότι δεν έφαγε σουτ τελικά. Κρίμα και ήτανε καλή παρέα όποτε πήγαινα μια βόλτα.
Νεοτερα απο το "θεμα" Τζενη στο Χαλαρα. Ειχε φαει σουτ οντως, αλλα εδω και μερικες μερες εχει επιστρεψει.....
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.166
Κριτικές
136
Like
12.693
Πόντοι
11.915
Ρε Κωστάκη, σου φαίνεται περίεργο που πλήρωσε με POS στο κωλόμπαρο? Εγώ έχω πληρώσει μαζί με τα ποτά και το γαμήσι που ρίξαμε στην τουαλέτα με την γκόμενα. Μάλιστα πλήρωσα με πιστωτική για να τα δώσω κάνα μήνα μετά. Σκέφτηκα μάλιστα να τους πω για . . . δόσεις  :grin:, αλλά το μετάνιωσα, (μην ξεφτιλιστούμε για 65 ευρώ!  :2funny:)

Τύπε με 65 ευρώ και πος για όλα αυτά,έπρεπε ήδη να μας πεις σε ποιο κωλόμπαρο έγιναν???
 

spintex

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαρ 2006
Μηνύματα
35
Like
598
Πόντοι
80
Καλή Χρονιά σε όλους και καλά να περνάτε

Μετά από μια αποτυχημένη συνάντηση με μια δεσποινίδα που κάποια γραφεία τις λένε και escort τρομάρα τους... αποφάσισα για να μην μείνω χαλασμένος τις γιορτές να περάσω ένα βράδυ στο laluna και πέρασα καλά.Ο χώρος όπως οι περισσότεροι ξέρετε μικρός και συμπαθητικός.
Κάθισα στα σκαμπό απέναντι απο το μπάρ και μία κυρία ονόματι Μέριλυν οπως μου συστήθηκε μου έφερε το ποτό μου (καθαρότατο) και φυσικά κάθισε μαζί μου να πιεί και αυτή τα δικάτης.Οι τιμές για όσους δεν γνωρίζουν 10 το απλό και 20 το "δυνατό".
Ποτό με ποτό και αρκετό μπαλαμούτι, φιλιά γλυψίματα στις υπέροχα ανταποκρινόμενες ρόγες της χαιδέματα στο υπέροχο μουνάκι της αποφασίσαμε κατόπιν του σχετικού παζαρέματος (half price)
να κατέβουμε κάτω με τα ποτά μας.Εκεί προχωρήσαμε σε ποιο extreme καταστάσεις που μετά απο αρκετό γαμίσι κατέθεσα στο στοματάκι της και στα βυζιά της.
Ετερος συναγωνιστής σφυροκοπούσε επίσης στην πλάτη μας με αίσιο τέλος με αποκορύφωμα το σχόλιο της αλλης κορασίδας η οποία περιχαρής επιδεικνύοντας το γεμάτο προφυλακτικό
ανεφώνησε : Κοίτα χύσαμε μαζί !!!!

Τελικά μια cult βραδιά που με αφησε ικανοποιημένο...Πήγα κατα τις 12μιση εφυγα 4 παρα..
Συνολικό κόστος 150 ευρώπουλα τα οποία δεν θα μου λείψουν γιατί πέρασα καλά

Να περνάτε καλά !!!
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.495
Πόντοι
36.317
Καλή Χρονιά σε όλους και καλά να περνάτε

Μετά από μια αποτυχημένη συνάντηση με μια δεσποινίδα που κάποια γραφεία τις λένε και escort τρομάρα τους... αποφάσισα για να μην μείνω χαλασμένος τις γιορτές να περάσω ένα βράδυ στο laluna και πέρασα καλά.Ο χώρος όπως οι περισσότεροι ξέρετε μικρός και συμπαθητικός.
Κάθισα στα σκαμπό απέναντι απο το μπάρ και μία κυρία ονόματι Μέριλυν οπως μου συστήθηκε μου έφερε το ποτό μου (καθαρότατο) και φυσικά κάθισε μαζί μου να πιεί και αυτή τα δικάτης.Οι τιμές για όσους δεν γνωρίζουν 10 το απλό και 20 το "δυνατό".
Ποτό με ποτό και αρκετό μπαλαμούτι, φιλιά γλυψίματα στις υπέροχα ανταποκρινόμενες ρόγες της χαιδέματα στο υπέροχο μουνάκι της αποφασίσαμε κατόπιν του σχετικού παζαρέματος (half price)
να κατέβουμε κάτω με τα ποτά μας.Εκεί προχωρήσαμε σε ποιο extreme καταστάσεις που μετά απο αρκετό γαμίσι κατέθεσα στο στοματάκι της και στα βυζιά της.
Ετερος συναγωνιστής σφυροκοπούσε επίσης στην πλάτη μας με αίσιο τέλος με αποκορύφωμα το σχόλιο της αλλης κορασίδας η οποία περιχαρής επιδεικνύοντας το γεμάτο προφυλακτικό
ανεφώνησε : Κοίτα χύσαμε μαζί !!!!

Τελικά μια cult βραδιά που με αφησε ικανοποιημένο...Πήγα κατα τις 12μιση εφυγα 4 παρα..
Συνολικό κόστος 150 ευρώπουλα τα οποία δεν θα μου λείψουν γιατί πέρασα καλά

Να περνάτε καλά !!!

Ωραιος
Απο κοσμο??
 

takisarg

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2007
Μηνύματα
1.119
Like
3.130
Πόντοι
456
Τύπε με 65 ευρώ και πος για όλα αυτά,έπρεπε ήδη να μας πεις σε ποιο κωλόμπαρο έγιναν???

Στην Δροσοπούλου δεν θυμάμαι αριθμό, πέρσι περίπου τέτοιον καιρό. Δεν λειτουργεί πλέον σαν κωλόμπαρο γι αυτό δεν το ανέφερα. Πάντως η γκόμενα, για μένα, συγκαταλέγεται, στις δέκα καλύτερες που έβρισκες σε κωλόμπαρο (μην πω στις πέντε), δεν γινόταν να μην προχωρήσω.
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.495
Πόντοι
36.317
Ρε παιδια οι ειδημονες στο θεμα
Φτιαχτε μια λιστα με τα ενεργα μαγαζια
Να μαθουμε κ μεις
 

moynakias

Μέλος
Εγγρ.
20 Σεπ 2011
Μηνύματα
822
Like
21
Πόντοι
6
Στην Δροσοπούλου δεν θυμάμαι αριθμό, πέρσι περίπου τέτοιον καιρό. Δεν λειτουργεί πλέον σαν κωλόμπαρο γι αυτό δεν το ανέφερα. Πάντως η γκόμενα, για μένα, συγκαταλέγεται, στις δέκα καλύτερες που έβρισκες σε κωλόμπαρο (μην πω στις πέντε), δεν γινόταν να μην προχωρήσω.
Σαν τι λειτουργει δηλαδη ! παιδοτοπος εγινε?
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.166
Κριτικές
136
Like
12.693
Πόντοι
11.915
Καλή Χρονιά σε όλους και καλά να περνάτε

Μετά από μια αποτυχημένη συνάντηση με μια δεσποινίδα που κάποια γραφεία τις λένε και escort τρομάρα τους... αποφάσισα για να μην μείνω χαλασμένος τις γιορτές να περάσω ένα βράδυ στο laluna και πέρασα καλά.Ο χώρος όπως οι περισσότεροι ξέρετε μικρός και συμπαθητικός.
Κάθισα στα σκαμπό απέναντι απο το μπάρ και μία κυρία ονόματι Μέριλυν οπως μου συστήθηκε μου έφερε το ποτό μου (καθαρότατο) και φυσικά κάθισε μαζί μου να πιεί και αυτή τα δικάτης.Οι τιμές για όσους δεν γνωρίζουν 10 το απλό και 20 το "δυνατό".
Ποτό με ποτό και αρκετό μπαλαμούτι, φιλιά γλυψίματα στις υπέροχα ανταποκρινόμενες ρόγες της χαιδέματα στο υπέροχο μουνάκι της αποφασίσαμε κατόπιν του σχετικού παζαρέματος (half price)
να κατέβουμε κάτω με τα ποτά μας.Εκεί προχωρήσαμε σε ποιο extreme καταστάσεις που μετά απο αρκετό γαμίσι κατέθεσα στο στοματάκι της και στα βυζιά της.
Ετερος συναγωνιστής σφυροκοπούσε επίσης στην πλάτη μας με αίσιο τέλος με αποκορύφωμα το σχόλιο της αλλης κορασίδας η οποία περιχαρής επιδεικνύοντας το γεμάτο προφυλακτικό
ανεφώνησε : Κοίτα χύσαμε μαζί !!!!

Τελικά μια cult βραδιά που με αφησε ικανοποιημένο...Πήγα κατα τις 12μιση εφυγα 4 παρα..
Συνολικό κόστος 150 ευρώπουλα τα οποία δεν θα μου λείψουν γιατί πέρασα καλά

Να περνάτε καλά !!!

Συαθερή αξία το λαλούνα τύπε,αλλά δώσε πιο πολλές λεπτομέρειες τι έγινε στον κάτω χώρο που γαμούσες μαζί με συναγωνιστή,τις έχουμε τεράστια ανάγκη.
 

bill noxas

Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2010
Μηνύματα
973
Like
268
Πόντοι
26
Στην Δροσοπούλου δεν θυμάμαι αριθμό, πέρσι περίπου τέτοιον καιρό. Δεν λειτουργεί πλέον σαν κωλόμπαρο γι αυτό δεν το ανέφερα. Πάντως η γκόμενα, για μένα, συγκαταλέγεται, στις δέκα καλύτερες που έβρισκες σε κωλόμπαρο (μην πω στις πέντε), δεν γινόταν να μην προχωρήσω.
Προσπαθω να καταλαβω για ποιο μαγαζι μιλας, μια ζωη κατοικος της περιοχης και δεν παει το μυαλο μου. Νουμερο ειπες δεν θυμασαι, ονομα η περιπου σε ποιο υψος της Δροσοπουλου βρισκεται μηπως;Αν ναι στειλε μου pm αν θες συναγωνιστη
 

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.748
Πόντοι
5.035
Η άλλη ήταν μια ξανθιά Ρωσίδα νεαρή σχετικά - γύρω στα 30 - εύσωμη η οποία είχε καταπληκτικό πρόσωπο με μπλε ματάρες, πολύ μεγάλα βυζιά, είχε πετάξει και τις μπουτάρες έξω, σφιχτό σώμα γενικά αλλά επαναλαμβάνω εύσωμη, όσοι δηλαδή δεν είστε φίλοι τουλάχιστον των chubby κοριτσιών μην κάνετε καν τον κόπο να τραβηχτείτε μέχρι εκεί. Σημειωτέον νομίζω ότι δεν έχει σχέση η συγκεκριμένη με μια BBW που είχε αναφέρει πριν λίγο καιρό ο ΒΥΖΟΛΑΓΝΟΣ αν δεν απατώμαι με την οποία είχε "παίξει" στο σεπαρέ.
Ομοιάζει στην περιγραφή εκείνη που'χα πάρει
μα αν δε λανθάνω, τ'όνομα μου το'χε πει αλλιώς
ήτανε ΒΒW, κορίτσαρος, θρεφτάρι
αλλά όχι και ο Μόμπυ Ντικ, δεν ήτανε σαφώς :think:

Ρε παιδια οι ειδημονες στο θεμα
Φτιαχτε μια λιστα με τα ενεργα μαγαζια
Να μαθουμε κ μεις
Bάλτο Gilf Peozitianon Stekia τύπε...


Σαν τι λειτουργει δηλαδη ! παιδοτοπος εγινε?
URL]]
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.495
Πόντοι
36.317
Ομοιάζει στην περιγραφή εκείνη που'χα πάρει
μα αν δε λανθάνω, τ'όνομα μου το'χε πει αλλιώς
ήτανε ΒΒW, κορίτσαρος, θρεφτάρι
αλλά όχι και ο Μόμπυ Ντικ, δεν ήτανε σαφώς :think:
Bάλτο Gilf Peozitianon Stekia τύπε...

https://[URL unfurl="true"]www.smilies.4-user.de/include/Froehlich/crying-with-laughter.gif[/img[/URL]]
[/quote]

Ωραιος
Thanks :hi:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom