Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Εσυ η ίδια ανέβαζεσ φωτο ΟΛΓΑΚΙ.Γιατι σε πείραξε αυτό.
Αν απαντουσες στα προσωπικά μηνυματα και δε σνόμπαρες ....
τύπε έχεις φάει καψούρα με τη μανδάμ?τι πανικός ειναι αυτός ρε μάγκες.χαχαχαχαχα
Υπακουη-2
Χακλαρωστε μαγκες καλό ειναι να κοιταει ο καθένας την καμπουρα του.Και τα χέρια ψηλά όχι μεσα στο πανταλόνι.Ψυχραιμία κυριοι και κυρίες.
πάντως οι ψυχίατροι συνήθως σε τέτοιες καταστάσεις λένε να σου λεμε ότι έχεις πάντα δίκιο.
Όποιος βρίζει συνήθως έχει σεξουαλικά απωθημένα και αγαμίες.Ρώτησα ένα φίλο ψυχίατρο.Μπορώ να σε φέρω σε επαφή αν θες.
