Νέα
  • Μέλος που άνοιξε το νήμα P_a_u_l_i_n_a{24}.gr
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 129K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Ετεροφυλικές ερωτικές ιστορίες.

Man-With-No-Name

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.278
Κριτικές
2
Like
2.197
Πόντοι
456
Παιδιά μην δίνεται σημασία στην ιστορία του Πενταγιώτη (ισσα).Είναι φτιαχτή, βγαλμένη από το μυαλό του.΄Eχει αντιφάσεις και παραμύθιασμα, όπως π.χ. μιλούσα με τον Αλβανό για τις θρησκείες , το σύμπαν, τη ύπαρξη  κ.α.Απλά το άτομο (τραβελλοαλβανός ;) θέλει να προσβάλλει τον Έλληνα λέγοντας του ότι ούτε τις γυναίκες του δεν μπορεί να ξεπαρθενιάσει. :uglystupid:
Ακόμα κι έτσι να'ναι ρε τύπε, ποιός είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα; Αυτός που ανεβάζει τη μαϊμού ιστορία, ή όσοι τσιμπάνε και αρχίζουν το παραλήρημα;
 

Τσάρκας4

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2009
Μηνύματα
1.712
Like
1.363
Πόντοι
216
Δίκιο έχεις .Πιο πολύ όμως πειράζει αυτός που μας προσβάλλει έμμεσα. :(
 

Man-With-No-Name

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.278
Κριτικές
2
Like
2.197
Πόντοι
456
Δίκιο έχεις .Πιο πολύ όμως πειράζει αυτός που μας προσβάλλει έμμεσα. :(
Το ζητούμενο είναι να μηνζείς με απωθημένα. Αν το καταφέρεις αυτό, κανένας και τίποτα δε σε προσβάλλει. Μπρεί να πειραχτείς, αλλά δύσκολα προσβάλεσσαι
 

Τσάρκας4

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2009
Μηνύματα
1.712
Like
1.363
Πόντοι
216
Εμένα  δεν με αγγίζει σε προσωπικό επίπεδο η ιστορία αφού έτσι και αλλιώς είχα νταραβέρια με Αλβανές , αλλά έχοντας μεγάλη πείρα  σε ιστορικοκοινωνικά θέματα και βλέποντας τη διάλυση μας , ενοχλούμαι με κάθε καθίκι που εκμεταλλεύεται την ελευθερία έκφρασης που έχουμε , για να μας προσβάλλει και δικαίωμα μου είναι να απαντάω όπως εγώ θέλω.Μάθανε πως γαμιόμαστε και πλάκωσαν και οι γύφτοι! :S
 

dCorso

Μέγας
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
8.432
Κριτικές
33
Like
8.282
Πόντοι
4.966
Μιας και τεθηκε θεμα για τις σχεσεις με αλλοδαπους…
Αυτή η ιστορια δεν είναι τοσο για να περιγραψω τη πρωτη μου φορα οσο για να δειξω ότι ενας αλλοδαπος μπορει να είναι ο πιο γλυκος και καλος συντροφος που υπαρχει και να ξεπερασει κατά πολύ αλλους ομοεθνεις.
Υγ. Είναι απιστευτο πως από σεμνη καλογρια μετατραπηκα σε sex machine! Ουτε εγω δε το πιστευω!
O Aλβανος και Εγω
To φανταζομαστε.. μιλαμε για 'ΤΟ' ζευγαρι..  :cool2:
 

Συνημμένα

  • komische-hochzeiten-14.jpg
    komische-hochzeiten-14.jpg
    31,8 KB · Εμφανίσεις: 57

Τσάρκας4

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2009
Μηνύματα
1.712
Like
1.363
Πόντοι
216
Λες ; Σαν τον Βενιζέλο-Τούρκογλου μοιάζει ο Πενταγιώτης! :2funny:
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.865
Πόντοι
2.886
Ολα παιζουν.. προσφατα εβγαλε κατι χλαπατσες με μαγιο στο σαιτ και τις παρομοιαζε με αυτην..  :grin:

Φίλε , πήγαινε στο Μ. Αλεξάνδρου 28 κάτω και
πάρε τη Μάγια. Εγγύηση.

Η Πενταγιώ είναι πολύ μακριά.

 

dCorso

Μέγας
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
8.432
Κριτικές
33
Like
8.282
Πόντοι
4.966

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.865
Πόντοι
2.886
Θενκς φρεντ μηνυμα εληφθη. Κλαιν μαιν για το που βρισκεται η καθε 5yo

:2funny: :2funny: :rockon:

Και η Αλεξάνδρα επίσης εγγύηση
και στο Ιασ.32 που είναι αλυσίδα
εγγύηση η Χριστίνα, η Αναστασία και η Κάρμεν
που μπορεί να είναι κάποιες φορές στο Μ. Αλ.28 κάτω
 

dCorso

Μέγας
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
8.432
Κριτικές
33
Like
8.282
Πόντοι
4.966
:2funny: :2funny: :rockon:
Και η Αλεξάνδρα επίσης εγγύηση και στο Ιασ.32 που είναι αλυσίδα εγγύηση η Χριστίνα,
η Αναστασία και η Κάρμεν που μπορεί να είναι κάποιες φορές στο Μ. Αλ.28 κάτω
Oταν θα παω για πορνοσαφαρι θα ενημερωσω..  :sunglasses:
 

acapoeira

Μέλος
Εγγρ.
11 Νοε 2017
Μηνύματα
7.437
Like
238
Πόντοι
86

Επισκέπτης
Λονδινο θα ειμαι τωρα αλλα πακοχυμενες δεν τις γαμαω ουτε τσαμπα

Δεν είναι τσάμπα! Πρέπει να υπολογίσεις και τα έξοδα της θεραπείας που θα αναγκαστείς να κάνεις για να απαλλαγείς από τα ΣΜΝ που θα σου φορτώσει!
 

Don Pornos

Ανώτατος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
5.562
Κριτικές
27
Like
9.127
Πόντοι
13.295
Δεν είναι τσάμπα! Πρέπει να υπολογίσεις και τα έξοδα της θεραπείας που θα αναγκαστείς να κάνεις για να απαλλαγείς από τα ΣΜΝ που θα σου φορτώσει!
Βαλε και ενα κιλο κοντοσουβλι, μια σουβλα κοκορετσι, δυο μουσακαδες κ τρια προφιτερολ αν παιχτει φαγητο πριν  :tooth:
 
Εγγρ.
21 Δεκ 2017
Μηνύματα
1.913
Κριτικές
103
Like
13.515
Πόντοι
7.666

Επισκέπτης
Το νήμα αρχίζει να γίνεται ουσιαστικό με χρήσιμη πληροφορία Λαδάκη μπορείς να μας πεις τι βάρδια είναι πρωί ή απόγευμα

Η χρήσιμη πληροφορία της ώρας είναι ότι έχει ήδη ξεκινήσει ολονύκτιο πάρτυ στα πρώην ΤΕΙ Αιγάλεω με συμμετοχή 2000 φοιτητριών ντυμένων σαν να κάνουν πιάτσα στη Συγγρού! Η είσοδος είναι εύκολη για τους εμφανίσιμους!
 
OP
OP
P_a_u_l_i_n_a{24}.gr

P_a_u_l_i_n_a{24}.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Ιαν 2016
Μηνύματα
6.499
Κριτικές
4
Like
222
Πόντοι
346
Παιδιά μην δίνεται σημασία στην ιστορία του Πενταγιώτη (ισσα).Είναι φτιαχτή, βγαλμένη από το μυαλό του.΄Eχει αντιφάσεις και παραμύθιασμα, όπως π.χ. μιλούσα με τον Αλβανό για τις θρησκείες , το σύμπαν, τη ύπαρξη  κ.α.Απλά το άτομο (τραβελλοαλβανός ;) θέλει να προσβάλλει τον Έλληνα λέγοντας του ότι ούτε τις γυναίκες του δεν μπορεί να ξεπαρθενιάσει. :uglystupid:

εγω με τοσα πτυχια δε φθουραω στη γνωση που εχει ο συγκεκριμενος και ο μετεπειτα αλλος αλβανος που σημαδεψε τη ζωη μου. τα πτυχια δε λενε τπτ, η κοινωνικη μορφωση κ τα πτυχια ειναι αλλο πραγμα.
 
OP
OP
P_a_u_l_i_n_a{24}.gr

P_a_u_l_i_n_a{24}.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Ιαν 2016
Μηνύματα
6.499
Κριτικές
4
Like
222
Πόντοι
346
Μωρηηηηη κακούργαααα!!!!!!!!!!
Το σακάτεψες μωρή το παληκάριιιιιιι!!!!
Γιατί δεν του άνοιγες τα πόδια όταν ήσαταν και οι δύο στα 17, να γλυτώσουμε εμείς τα εγκεφαλικά στο φόρουμ;
(Bonus points, αν το διαβάσεις με φωνή Σαπφώς Νοταρά το παραπάνω)

εκ λαμβανω το σχολιο ως χιουμοριστικο αλλιως θα σε εκανα να μετανιωσεις πικρα γιαυτο το Μωρη  :grin:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom