Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
κατι εχεις πατησει ;) εγω βλεπω ελληνικα κανονικαρε παιδιά αυτό το θέμα με τα ρώσικα μόνο σε μένα συμβαίνει;![]()

προφανώς.... προσπαθώ αλλά ... >![]()
ευχαριστώ πάντως
Εγώ πάντως δεν έχω την ίδια άποψη.εγω δεν ειπα οτι δεν ειναι καλη ;) οτι νομιζει οτι εχει γραφειο σχολιασα![]()
ξερεις γιωργο οτι γνωριζω καλα την κυριουλα
![]()
![]()
Ομορφοπαιδα δοκιμάστηκε ντου Σβετα Ιζαβελα. Ακόμα προσπαθώ να καταλάβω τι έγινε . Τέλεια χημεία πολύ δυνατό κρεβάτι ...
το ίδιο λέμε φιλεΕγώ πάντως δεν έχω την ίδια άποψη.
Η ίδια δεν είναι κακή, την έχω συναντήσει αλλά μου έχει πασάρει κάτι φόλες απίστευτες. Να διευκρινίσω όχι άσχημες, απαράδεκτη συμπεριφορά, ξεπέτα μεγάλη... αλλά κ μια καλή εάν δεν με απατά η μνήμη μου. Από τότε δεν ασχολούμαι ξανά.
Οι δυο λετονες που ειχε φερει ομως ηταν αστερια ασχετα αν αντιπαθω τις μελανιασμενεςτο ίδιο λέμε φιλε
Λόγο ότι έφυγα για εξωτερικό δεν μπόρεσα να σας περιγράψω την συνάντηση για αυτό και επανέρχομαι .
Με την Ιζα είχα ξανά βρεθεί αλλά με την Σβετα πρώτη φορά. Η συνάντηση έγινε στο γνωστό Βασίλη για μια ώρα αλλά τελικά ήταν πολύ λίγο για δύο αυτές ναυαρχίδες του σεξ. Ότι διπλό μπορείτε να φανταστείτε και ότι έχετε στις ταινίες ερωτικού περιεχομένου θα το βρείτε με τα κορίτσια. Τέλεια χημεία και πολλές φάσης λεσβιακού περιεχομένου.
Νομίζω ότι πρέπει να επανέλθω και με άλλο διπλό στο επόμενο ταξίδι μου
αυτη ;) ουζο 12 φιλαρακιH Σβέτα η ομαδάρχης φαντάζομαι. Η Iza ποιά είναι ?

αι στο καλο ρε τασσο,πλακα κανεις?κανουν ντουο ιζα και σβετλανα?αχ παναγια μου.ερχομαιεεεεεεεεεεεεεεεε
εχεις μείνει πολυ πισω φιλεαι στο καλο ρε τασσο,πλακα κανεις?κανουν ντουο ιζα και σβετλανα?αχ παναγια μου.ερχομαιεεεεεεεεεεεεεεεε

ποιος έχει μείνει πίσω .... ο Φ ;;; Χαχαχααα... Ο Φ ξέρει δυο πράγματα ... , από καλό λάδι και από καλές κορασίδες..... Γεια σου φίλε Φ !εχεις μείνει πολυ πισω φιλε![]()
![]()
καλα και Εσυ.. δεν μπορείς να πεις ένα άλλο ούζο ;; Ένα Πιτσιλαδή , ένα Ηδωνικο;;; Κάτι πιο must..!!!
Εγω παντως κουμπαρε φοβαμαι να τις παρω και τις δυο μαζι. Μια μια τις δοκιμασα. Η Ιζαμπελα ειναι το πρωτο callgirl που πηρα και οσο ειναι στον αγωνα θα τη συναντω. Η Σβετα ειναι μια πιο αδυνατη καλλιγραμη μιλφ. ΓΥΝΑΙΚΑΡΑ. Τι σου λεω τωρα...Εσυ τις πηρες και τις δυο μαζι;εχεις μείνει πολυ πισω φιλε![]()
![]()
κουμπαρεΕγω παντως κουμπαρε φοβαμαι να τις παρω και τις δυο μαζι. Μια μια τις δοκιμασα. Η Ιζαμπελα ειναι το πρωτο callgirl που πηρα και οσο ειναι στον αγωνα θα τη συναντω. Η Σβετα ειναι μια πιο αδυνατη καλλιγραμη μιλφ. ΓΥΝΑΙΚΑΡΑ. Τι σου λεω τωρα...Εσυ τις πηρες και τις δυο μαζι;

εμεις τα παιδια του λαου δεν ξερουμε απο τετοια συντεκνεκαλα και Εσυ.. δεν μπορείς να πεις ένα άλλο ούζο ;; Ένα Πιτσιλαδή , ένα Ηδωνικο;;; Κάτι πιο must..!!!

Ωραίος ο ΝίκοςΕγω παντως κουμπαρε φοβαμαι να τις παρω και τις δυο μαζι. Μια μια τις δοκιμασα. Η Ιζαμπελα ειναι το πρωτο callgirl που πηρα και οσο ειναι στον αγωνα θα τη συναντω. Η Σβετα ειναι μια πιο αδυνατη καλλιγραμη μιλφ. ΓΥΝΑΙΚΑΡΑ. Τι σου λεω τωρα...Εσυ τις πηρες και τις δυο μαζι;