Νέα

Viagra/Cialis και συναφή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Stalker
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 14K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 52 άτομα (3 μέλη και 49 επισκέπτες)

Χρησιμοποιείς Viagra κ.λ.π. στο σεξ;

  • Ναι, το χρειάζομαι

    Ψήφοι: 256 15,8%
  • Οχι ποτέ!

    Ψήφοι: 327 20,1%
  • Πότε-πότε για...όργιο!

    Ψήφοι: 570 35,1%
  • Το σκέφτομαι

    Ψήφοι: 472 29,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.625
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
46.944
Κριτικές
61
Like
50.716
Πόντοι
24.385

panagos7

Πορνοστάρ
Εγγρ.
5 Δεκ 2014
Μηνύματα
4.532
Κριτικές
54
Like
7.899
Πόντοι
9.036
......... θά πάρεις τό 1/4 τού χαπιου ...όχι παραπάνω !!ΑΚΙΝΔΥΝΟ !!
ωραια καλα που μου το πες γιατι ειμαι και μαλακας και θα περνα ενα ολοκληρο και θα πηγαινα κανα ωνασειο.θα το παρω και θα πω εντυπωσεις ευχαριστω ποτε δεν εχω παρει για να ειμαι ειλικρινης
 

TASSOS karipidis

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Δεκ 2013
Μηνύματα
33.376
Κριτικές
24
Like
39.175
Πόντοι
8.646
η απαντηση θα δωθει το νοεμβριο στο μαραθωνιο που θα τρεξω για ολα τα μελοι του bou τα 42 χιλιομετρακια αερα
τι εισαι εκπρόσωπος  :think: παιχτη ξεφευγεις επικίνδυνα  :- αν θελεις παντως εχω μια καλη ακρη στο σινουρη  ;) :grin: :grin: την κοπανησε ο ναπολεωντας και μαλλον τους κανεις οπως σε κόβω  :headbaning2: :headbaning2:  
 

panagos7

Πορνοστάρ
Εγγρ.
5 Δεκ 2014
Μηνύματα
4.532
Κριτικές
54
Like
7.899
Πόντοι
9.036
τι εισαι εκπρόσωπος  :think: παιχτη ξεφευγεις επικίνδυνα  :- αν θελεις παντως εχω μια καλη ακρη στο σινουρη  ;) :grin: :grin: την κοπανησε ο ναπολεωντας και μαλλον τους κανεις οπως σε κόβω  :headbaning2: :headbaning2: 
χαχαχα εφυγααααα
 

TASSOS karipidis

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Δεκ 2013
Μηνύματα
33.376
Κριτικές
24
Like
39.175
Πόντοι
8.646
ωραια καλα που μου το πες γιατι ειμαι και μαλακας και θα περνα ενα ολοκληρο και θα πηγαινα κανα ωνασειο.θα το παρω και θα πω εντυπωσεις ευχαριστω ποτε δεν εχω παρει για να ειμαι ειλικρινης
μαρτυριαρης εισαι ρε  :grin: :grin: :headbaning2: :headbaning2:
 

panagos7

Πορνοστάρ
Εγγρ.
5 Δεκ 2014
Μηνύματα
4.532
Κριτικές
54
Like
7.899
Πόντοι
9.036
ευχαριστω για τις πληροφοριες παντως αγαπητοι συναγωνιστες
 

panagos7

Πορνοστάρ
Εγγρ.
5 Δεκ 2014
Μηνύματα
4.532
Κριτικές
54
Like
7.899
Πόντοι
9.036

panathasta

Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2010
Μηνύματα
67
Κριτικές
1
Like
30
Πόντοι
0
......... θά πάρεις τό 1/4 τού χαπιου ...όχι παραπάνω !!ΑΚΙΝΔΥΝΟ !!

Αν πάρω το μισώ θα έχω πρόβλημα? είμαι 54 χωρίς πρόβλημα στύσης, απλά θέλω σε μια ώρα να χύσω δυο φορές γιατί συνήθως δεν τα καταφέρνω σε αυτό το χρόνο
 

singer

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
2.683
Κριτικές
5
Like
7.523
Πόντοι
1.056
Το πιο ακίνδυνο, παίρνεις το χάπι το γλείφεις και το ξανατυλίγεις.
Έτσι θα σου κρατήσει χρόνια.
 

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.369
Κριτικές
155
Like
3.564
Πόντοι
7.625
........ άλλά βλέπω ότι και τό έπο΄μενο πρωί έχει δράση .......

...τιμούλα 12,8ο άκριβώς !!

Ναι κρατάει μέχρι το πρωί. Είναι το πλέον vfm. Και δεν το βρίσκω 12,80 αλλά 15,50.
Ταδαλαφίλη μόνο όταν παίζει 24ωρο.
 

anestis83

Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2009
Μηνύματα
410
Like
343
Πόντοι
21
έχει περίεργα συμπτώματα το συγκεκριμένο(πανοκέφαλος,ταχυκαρδίες)? επίσης πόσο  ευκολα το βρίσκεις σε φαρμακεία και κατα πόσο ειναι οκ αν πιο πριν έχεις πιει κανα 2 ποτηρακια αλκοολ?
 

GIORGOSK

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2005
Μηνύματα
6.691
Κριτικές
4
Like
4.059
Πόντοι
506
Σήμερα ο μπαρμπαΓιωργος θυμήθηκε τα εφηβικά του χρόνια σε γνωστό μασατζιδικο με μισό cialis
 

fos-kolos

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουν 2010
Μηνύματα
136
Like
270
Πόντοι
21
το sildenafil sandoz 100 mg εχει κοντα 16 ευρο,αρα συμφερει ..ειναι σα να εχεις 8 των 50mg ,αφου κοβεται στη μεση...ο φαρμακοποιος κι οι οδηγιες λενε οτι μπορεις να αρχισεις με το μισο,δηλ.  50mg και μετα μου ειπε αναλογα το αποτελεσμα αυξομειωνεις..δεν δοκιμασθηκε ακομη
 

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.369
Κριτικές
155
Like
3.564
Πόντοι
7.625
το sildenafil sandoz 100 mg εχει κοντα 16 ευρο,αρα συμφερει ..ειναι σα να εχεις 8 των 50mg ,αφου κοβεται στη μεση...ο φαρμακοποιος κι οι οδηγιες λενε οτι μπορεις να αρχισεις με το μισο,δηλ.  50mg και μετα μου ειπε αναλογα το αποτελεσμα αυξομειωνεις..δεν δοκιμασθηκε ακομη

Σου προτείνω ξεκίνα με το 1/4 εάν δεν έχεις πρόβλημα, και θες μόνο επανάληψη άμεσα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Rantis

fos-kolos

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουν 2010
Μηνύματα
136
Like
270
Πόντοι
21
Σου προτείνω ξεκίνα με το 1/4 εάν δεν έχεις πρόβλημα, και θες μόνο επανάληψη άμεσα.
επαναληψη εννοεις δευτερο πιστολι αμεσα;..αν εννοεις αυτο εξαρταται απο ηλικια προφανως ,γιατι με αλλα που εχω δοκιμασει δε γινεται καπακι ..εκτος αν ειναι τοσο καλο,που δε νομιζω να εχυν διαφορες μργαλες μεταξυ τους ολα
 

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.369
Κριτικές
155
Like
3.564
Πόντοι
7.625
επαναληψη εννοεις δευτερο πιστολι αμεσα;..αν εννοεις αυτο εξαρταται απο ηλικια προφανως ,γιατι με αλλα που εχω δοκιμασει δε γινεται καπακι ..εκτος αν ειναι τοσο καλο,που δε νομιζω να εχυν διαφορες μργαλες μεταξυ τους ολα

Δεν ξέρω με αυτό που σου είπα χύνω και παραμένω ντούρος για δεύτερο γύρο, αλλά χωρίς χύσιμο ξανά. Δεν επιτρέπει η ηλικία (53). Εχει να κάνει και με το πως αντιδρά στον καθένα. Με το tadalafil π.χ. δεν πάω τόσο άμεσα.
 
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
46.944
Κριτικές
61
Like
50.716
Πόντοι
24.385
Δεν ξέρω με αυτό που σου είπα χύνω και παραμένω ντούρος για δεύτερο γύρο, αλλά χωρίς χύσιμο ξανά. Δεν επιτρέπει η ηλικία (53). Εχει να κάνει και με το πως αντιδρά στον καθένα. Με το tadalafil π.χ. δεν πάω τόσο άμεσα.
....... αγαπητε free o panagos είναι 30 ετων ....εσυ 53 έγω 61 ......

...... οί ήλικίες παίζουν ρόλο....... τέλος πάντων , τό συγκεκριμ,ένο χαπι είναι καρατσεκαρισμενο & χιλιοφιλτραρισμένο άπό πληθώρα φίλων πού τό χρησιμοποιυν ...... ΑΚΙΝΔΥΝΟ ΕΝΤΕΛΩΣ ........ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΣΥΝΕΣΗ ......

....... ΟΧΙ ΑΚΡΟΤΗΤΕΣ.......
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom