Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
εχει κ τοπ μουνια.παντου υπαρχουν natural top pussycatsΟι Ρουμάνες γενικά δεν φημίζονται για την εκθαμβωτική ομορφιά τους. Αλλά αν βρεις κάτι καλό τύφλα να έχουν οι ελλεινίδες.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Οι Ρουμάνες γενικά δεν φημίζονται για την εκθαμβωτική ομορφιά τους.
Στην Ιταλία πλεόν κατοικούν γύρω στο 1.500.000 Ρουμάνοι !
Πόσες Ρουμάνες;![]()
Οι Ρουμάνες είναι μουνάρες.
οντως.και που πανε?Απλός αναγραμματισμός.
Ρ ου Μ ά Ν ες .... Μ ου Ν ά Ρ ες.
Απλά όντως, οι καλές δεν έρχονται Ελλάδα. Να κάνουν τι άλλωστε?
Nearhe δεν είπα εγώ ότι δεν υπάρχουν μουνάρες Ρουμάνες. Φυσικά και υπάρχουν και είναι αρκετές.Απλά σε γενικές γραμμές δεν φημίζονται ούτε για την ομορφιά τους ούτε για τον αδαμάντινο χαρακτήρα τους. ;)Ακριβή στοιχεία δεν υπάρχουν. Ύπολογίζεται ότι τα 2/3 με 3/4 είναι γυναίκες. Άρα στην Ιταλία υπάρχουν περίπου 1.000.000 Ρουμάνες !
Δεν έχει μείνει μουνάκι για μουνάκι για μας. Τα πήραν όλα οι ρουφιάνοι.
Εκεί που έχει λεφτά. Λεφτά, όχι μαλακίες.οντως.και που πανε?

γαμησε τα.Ακριβή στοιχεία δεν υπάρχουν. Ύπολογίζεται ότι τα 2/3 με 3/4 είναι γυναίκες. Άρα στην Ιταλία υπάρχουν περίπου 1.000.000 Ρουμάνες !
Δεν έχει μείνει μουνάκι για μουνάκι για μας. Τα πήραν όλα οι ρουφιάνοι.
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)Εκεί που έχει λεφτά. Λεφτά, όχι μαλακίες.
Εάν θες λεπτομέρειες, ασήμωσε για να σε πω!
![]()
Εγώ πάλι γιατί έχω την εντύπωση εδώ και καιρό ότι άμα δει η Ρουμάνα καλό αμάξι και λεφτά μπορεί να γίνει 10 φορές χειρότερη από Ελληνίδα; οντως.και που πανε?
γαμησε τα.
Εσυ φιλε αν θα εφευγες που θα πηγαινες..........
Τσεχια?
Ουγγαρια?
Ρουμανια?......
Η μουναρα πορνοσταρ clara g ειναι ρουμανα........σιγουρα θα την εχετε δει καπου........
....αμάξι και λεφτά μπορεί να γίνει 10 φορές χειρότερη από Ελληνίδα;![]()
Εκεί που έχει λεφτά. Λεφτά, όχι μαλακίες.
![]()
Δεν έχεις άδικο. Καθένας με τις απόψεις και τις εμπειρίες του.Και όχι μόνο οι Ρουμάνες IMHO.
Ένας παλιός διευθυντής μου (όταν δούλευα στο εξωτερικό) μου έλεγε:
"Νέαρχε", από οποιδήποτε μέρος του κόσμου και αν είσαι, μπορείς να περνάς θεϊκά.
Αρκεί να είσαι από τη σωστή μεριά !
Δεν έχεις άδικο. Καθένας με τις απόψεις και τις εμπειρίες του.
Απλά πιστεύω ότι οι Ρουμάνες και οι Ελληνίδες είναι τοπ σε αυτό το θέμα.