Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
τι παρακατω ρε :- χωρις φωτο δεν υπηρχε συνεχεια ;)![]()
![]()
Δεν εννοουσα με την συγκεκριμενητι παρακατω ρε :- χωρις φωτο δεν υπηρχε συνεχεια ;)![]()
![]()
ριχτο πμ δεν σε πιανω εδωΔεν εννοουσα με την συγκεκριμενη![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nα υποθεσω οτι την εχεις συναντήσει ?
όχι αλλα πιστευω συντομα!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nα υποθεσω οτι την εχεις συναντήσει ?
Εαν εχει 100 αδειαβαστα μηνυματα...δεν ειναι καλο.είναι αυτό που λέμε ...για βγάλτε τα αρχεία σας στην φόρα ... εύγε george ... και ξαφνικα η στεφανία εχεί 100 και βαλε αδιαβαστα μηνυματα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Αυτή τώρα ποιά είναι, η Στεφανία; γιατί μπερδεύτηκα.
ναι λεμε αυτη

πια ειναι τουτη εδω ρε?δεν βγαζω ακρη.μικρε πες μου.
Εσυ σαν καλος φιλος , θα πασ σε κατι δοκιμασμενο και πιο δυνατο! ελα εσυ εδώ και θα τα βρουμε όλα!!πια ειναι τουτη εδω ρε?δεν βγαζω ακρη.μικρε πες μου.
αστην πες της οταν γεννήσει να μας κρατήσει ενα κανελί με βουλες100 ευρω για 1 φορα +20 χωρις αναλ.

δεν μας ακουμπανε,τα αδιαβαστα μυνηματα...ειμαστε εκτος σειρας...Εαν εχει 100 αδειαβαστα μηνυματα...δεν ειναι καλο.
