πολύ ησυχία έχει πέσει και δεν μου αρέσει :- μισό να δώσουμε λίγο ενέργεια
συνάντηση σημερα το μεσημέρι με την κυρία παρόλα τα σχόλια που έχουν γραφτεί για την κυρία πριν πόλη καιρό (κακά σχόλια) και αφού πριν 5-7 ημέρες την σεντόνιασε κασκαντέρ έμπιστος και αξιόπιστος

έκανα την τσάρκα μου και εγώ μετ από 3 χρονια ;)

η κυρία ειναι ένα κοριτσι ρώσικης καταγωγής μπαμπατσικο με ωραιο βυζι 2μισαρι προς 3αρι κορμάκι πόλη καλό χωρίς κυτταρίτιδα ωραίος κωλαρινος που ομως δεν το δίνει :- :'( μπανακι η κυρία ;) και πάμε στο κρεβάτι

αποφεύγει έντεχνα τα φιλια όμως γλύφει παντου κακαλα απο ολα

πιπα βαθια μια χαρα ;) προφυλακτικο και ξεκιναμε μπατσουλες στον κωλαρινο αρκετές

στα 4 ειναι ολα τα λεφτά η κυρια

χύσιμο στο στόμα στα βυζια στο πρόσωπο παντου μπανακι κουβεντουλα ;) ενας γυρος παιχτηκε 50 euro ολα καλα ;)

ενα εχω να πω αν δεν δοκιμάσεις εσύ ο ιδιος μην πιστευείς κανέναν .....

ΥΓ. στο bill γινεται της απόδειξης το κάγκελο

κομμένες απόδειξής για όλους