Νέα

Μπουρδελο-κατάσταση Θεσσαλονίκης

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 23 άτομα (2 μέλη και 21 επισκέπτες)

topscorer

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Νοε 2014
Μηνύματα
1.841
Κριτικές
31
Like
5.504
Πόντοι
5.866
Πριν καμια 10αρια μερες που βγηκα παγανια βραδυ, στις Ανιας ηταν κλειστο το μπουρδελο, οποτε βολευτηκα με την Σοφια στις βιλες που μου πεταξε τα μυαλα εξω.!! Σημερα θα βρουμε την Ανια στο ποστο της ή μηπως το γυρησε στην πρωινη βαρδια και αυτη.???

Αλλιως που αλλου να τον βουτηξουμε, του al αυτη η Ιρα ακουγετε καλη περιπτωση...
Πιστεύω σήμερα το βράδυ θα την πετύχεις!Δες κ την Αναμπελα στο Π.Ερημιτη2Α αν σου αρέσει.
 

Karaman 7

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουν 2009
Μηνύματα
7.136
Κριτικές
390
Like
7.299
Πόντοι
14.415
Πιστεύω σήμερα το βράδυ θα την πετύχεις!Δες κ την Αναμπελα στο Π.Ερημιτη2Α αν σου αρέσει.

Αναμπελα ή Αντελινα.?? Που εχει και μια κριτικη στην 1η σελιδα, Μια μαυρομαλα, την ειχα δει μια φορα καλο καυλακι.
 

topscorer

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Νοε 2014
Μηνύματα
1.841
Κριτικές
31
Like
5.504
Πόντοι
5.866
Αναμπελα ή Αντελινα.?? Που εχει και μια κριτικη στην 1η σελιδα, Μια μαυρομαλα, την ειχα δει μια φορα καλο καυλακι.
Την Αντελινα την δοκίμασα πολύ καιρό πριν όταν δούλευε στο Ν.Ουρανου 28 αλλά δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο.Τωρα αν έχει ανεβάσει απόδοση δεν ξέρω!Ανάμπελα την δοκίμασε συναθλητης που μιλάει ρουμάνικα κ μου είπε ότι είναι καλούτσικη.Εσυ επιλέγεις!
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.648
Κριτικές
173
Like
39.815
Πόντοι
38.529
Στη ζωή σου δεν έχεις δει-ακουμπήσει μπατ,γιατί τα αναφέρεις ρε τραχανοπλαγια,πάλι θέλεις να κερδίσεις τις εντυπώσεις?
Σαν τον αγράμματο και απλυτο κάνεις που βρίζει εδώ μέσα αυτά που δεν μπορεί να φτάσει  :jerking:
Καλα χαλαρωσε και συ...
Για Μπατ μιλαμε οχι για χρυσες λιρες!!!
 

azazel

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
10.574
Κριτικές
223
Like
18.757
Πόντοι
39.777
Φιλε μπατ παιρνει το μωρο?? :grin:

Στη ζωή σου δεν έχεις δει-ακουμπήσει μπατ,γιατί τα αναφέρεις ρε τραχανοπλαγια,πάλι θέλεις να κερδίσεις τις εντυπώσεις?
Σαν τον αγράμματο και απλυτο κάνεις που βρίζει εδώ μέσα αυτά που δεν μπορεί να φτάσει  :jerking:
 

azazel

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
10.574
Κριτικές
223
Like
18.757
Πόντοι
39.777
Καλα χαλαρωσε και συ...
Για Μπατ μιλαμε οχι για χρυσες λιρες!!!

Ούτε τα μπατ έχει δει ποτέ του ούτε τις χρυσές λίρες,βασικά μόνο ευρώ έχει δει,για τις δραχμές δεν παίρνω όρκο γιατί μπορεί ο παππούς να έχει ξεχασμένες στο σεντούκι  ;)
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.648
Κριτικές
173
Like
39.815
Πόντοι
38.529
Ούτε τα μπατ έχει δει ποτέ του ούτε τις χρυσές λίρες,βασικά μόνο ευρώ έχει δει,για τις δραχμές δεν παίρνω όρκο γιατί μπορεί ο παππούς να έχει ξεχασμένες στο σεντούκι  ;)
Ε,δεν χανει και τιποτα που δεν εχει δει Μπατ..
 

greggreg24

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Νοε 2017
Μηνύματα
683
Κριτικές
10
Like
1.839
Πόντοι
496
Ρε σεις αλάνια ξέρετε καμιά κοπέλα που να κάνει γλυφοκωλι και αν ναι πόσο το χρεώνει.
 

Karaman 7

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουν 2009
Μηνύματα
7.136
Κριτικές
390
Like
7.299
Πόντοι
14.415
Πιστεύω σήμερα το βράδυ θα την πετύχεις!Δες κ την Αναμπελα στο Π.Ερημιτη2Α αν σου αρέσει.

Χτες βραδυ οντως η Ανια στο ποστο της, απο οτι καταλαβα, 1η μερα χτες δουλευε.??? 1η βδομαδα.??? δεν καταλαβα χριστο.!!  :2funny:

Αυτο που καταλαβα ομως οτι η χτεσινη συνευρεση ηταν για οσκαρ, εκανα ΤΟ γαμησι της 5ετιας.!! :rockon: :rockon: Με ειχε μεσα σιγουρα ενα μισαωρο και με πεταξε τα ματια εξω, μπορει να καναμε προκαταρτικα κανα 20λεπτο,?? απο το μισαωρο...τετοια καταθεση, απο εποχες Εφης ειχα να κανω.!!
 

Arximidis_3

Μέλος
Εγγρ.
6 Σεπ 2018
Μηνύματα
15
Like
5
Πόντοι
0
Παιδιά καλησπέρα σας, είμαι καινούργιος στο άθλημα και θα ήθελα σας παρακαλώ μια βοήθεια.  Θα ήθελα να μου προτείνετε κάποια μαγαζιά που οι κοπέλες να είναι αυτό που λενε σαν το κορίτσι σου (ξερω οτι πρέπει να "δεθουν" και μαζι σου,να ταιριαξετε στην χημεία,αλλα εμένα μου αρεσουν για παράδειγμα τα γλωσσοφιλα και το σιγα σιγά)έχετε να προτείνετε κάποια?σας ευχαριστω!!
 

Πανοπλος

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2017
Μηνύματα
217
Like
90
Πόντοι
1
Παιδιά καλησπέρα σας, είμαι καινούργιος στο άθλημα και θα ήθελα σας παρακαλώ μια βοήθεια.  Θα ήθελα να μου προτείνετε κάποια μαγαζιά που οι κοπέλες να είναι αυτό που λενε σαν το κορίτσι σου (ξερω οτι πρέπει να "δεθουν" και μαζι σου,να ταιριαξετε στην χημεία,αλλα εμένα μου αρεσουν για παράδειγμα τα γλωσσοφιλα και το σιγα σιγά)έχετε να προτείνετε κάποια?σας ευχαριστω!!
Ζητας τον ουρανο με τα αστρα ισως η Νατασα η Τσαρινα στο φρει χαους η Σοφια των Βιλων και οι δυο ειναι κοντα στα 40
 

Arximidis_3

Μέλος
Εγγρ.
6 Σεπ 2018
Μηνύματα
15
Like
5
Πόντοι
0
Το φρει χαουζ το βρήκα στον χάρτη,μπορεις να μου πεις ποιές από όλες τις βίλες εννοείς?Ευχαριστώ
 

Γαμαικανος.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιουλ 2010
Μηνύματα
7.584
Like
2.440
Πόντοι
506

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom