Γιατι ειναι μουφα?Μουφα είναι η τύπισα τι να το κάνεις το τηλ. ?
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Γιατι ειναι μουφα?Μουφα είναι η τύπισα τι να το κάνεις το τηλ. ?
ρώτα αυτούς που την έχουν πάρειΓιατι ειναι μουφα?
Μονο που ο καποιος... ειναι αυτος που εχει ευχηθει σε καμμια 10αρια κοπελες να παθουν καρκινο, επειδη δεν τους εκανεαν την εκπτωση που ζητησε, και γενικως η αξιοπιστια του σε οσα λεει, ελέγχεται.
Εχω ρωτησει και κανεις δεν εχει πεθ για μουφα!ρώτα αυτούς που την έχουν πάρει
ρώτα αυτούς που την έχουν πάρει
Καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους.Αυτη εδω ψαχνει ενα αντρακλα να παει σπιτι της πρωϊ , που η κορη της ειναι στο σχολειο , για να την πηδηξει!!!!!
Μη βαρατε , αυτο βγαζει το google translate.
Ξερει κανεις κατι?
www.mamba.ru/mb1753925532?sp=1&noid=1753925532&nchanged=1511185185&nactive=9]https://www.mamba.ru/mb1753925532?sp=1&noid=1753925532&nchanged=1511185185&nactive=9[/url]
ρώτα αυτούς που την έχουν πάρει
φιλαρακι δεν διαβαζεις σωστα , βιαζεσαι να βγαλεις συμπερασματα και αυτο σε εκθετει. Βεβαια και την εχω παρει .Για να γραφω αποψη σημαινει πως εχω προσωπικη αποψη .αφου δεν την εχεις παρει φίλε , γιατί πετάγεσαι σαν την τσουτσού και την θάβεις ? .... μήπως έφαγες φτυύσιμο από την γκόμενα?
Δεν ειναι ωραιο να γραφουμε κατι ασχημο χωρις τεκμηριωση! Και καλα λογια εχουν ακουστει και με ευγενεια τα βρισκεις και στην τιμη με την κοπελα!ρώτα αυτούς που την έχουν πάρει
δεν διαφωνω μαζι σου αγαπητε συναδερφε και βεβαια υπαρχουν και θετικα σχολια για την συγκεκριμενη κορασιδα αλλωστε η γνωμη του καθενα μας εδω μεσα ειναι καθαρα υποκειμενικη. Εσυ ζητησες αποψη και εγω κατεθεσα την δικη μου απο κει και περα θα διαβασεις και των υπολοιπων τις γνωμες θετικες η αρνητικες και θα αποφασισεις .Δεν ειναι ωραιο να γραφουμε κατι ασχημο χωρις τεκμηριωση! Και καλα λογια εχουν ακουστει και με ευγενεια τα βρισκεις και στην τιμη με την κοπελα!
δεν διαφωνω μαζι σου αγαπητε συναδερφε και βεβαια υπαρχουν και θετικα σχολια για την συγκεκριμενη κορασιδα αλλωστε η γνωμη του καθενα μας εδω μεσα ειναι καθαρα υποκειμενικη. Εσυ ζητησες αποψη και εγω κατεθεσα την δικη μου απο κει και περα θα διαβασεις και των υπολοιπων τις γνωμες θετικες η αρνητικες και θα αποφασισεις .
Όταν λες έχω άποψη να μας γράφεις την άποψη σου φίλε μου όχι μόνο τη λέξη ''άποψη'' για να βοηθήσεις-προστατεύσεις και τους άλλους μια και δηλώνεις πως την έχεις πάρει. Άλλοι που την έχουν πάρει έχουν γράψει κριτική με την άποψη τους. εσύ όμως τίποτα. Γίνε λοιπόν πιο σαφής.δεν διαφωνω μαζι σου αγαπητε συναδερφε και βεβαια υπαρχουν και θετικα σχολια για την συγκεκριμενη κορασιδα αλλωστε η γνωμη του καθενα μας εδω μεσα ειναι καθαρα υποκειμενικη. Εσυ ζητησες αποψη και εγω κατεθεσα την δικη μου απο κει και περα θα διαβασεις και των υπολοιπων τις γνωμες θετικες η αρνητικες και θα αποφασισεις .
Το παληκαρι μπορει να ειναι υδραυλικος και μπερδεψε τις μουφες. Κατα τα αλλα την εχει παρει μα προεχει η γνωμη αλλων προοδευτικων δυναμεων ( ποιων ?) που δεν ευχαριστηθηκαν. Καλο σεναριοΈτσι όπως το θέτεις τώρα, το λες σωστά. Απλά χρησιμοποίησες τη λέξη "μούφα" σαν χαρακτηρισμό της συγκεκριμένης, που μπορεί να σημαίνει ότι δεν κάνει καλά τη δουλειά αυτή για την οποία πληρώνεται, αλλά εξίσου (να μη πω και παραπάνω) μπορεί να σημαίνει ότι δεν είναι αληθινό το προφίλ της ή ότι κοροϊδεύει στα ραντεβού και δεν πηγαίνει κ.ο.κ., όπως κάνουν άλλες γνωστές και μη εξαιρετέες μούφες.
ενταξει παραονοηθηκε η λεξη μουφα , ισως επρεπε να γραψω καλυτερα οτι η συγκεκριμενη κατα την προσωπικη μου αποψη και εμπειρια δεν αξιζει να την συναντησει κανεις .Έτσι όπως το θέτεις τώρα, το λες σωστά. Απλά χρησιμοποίησες τη λέξη "μούφα" σαν χαρακτηρισμό της συγκεκριμένης, που μπορεί να σημαίνει ότι δεν κάνει καλά τη δουλειά αυτή για την οποία πληρώνεται, αλλά εξίσου (να μη πω και παραπάνω) μπορεί να σημαίνει ότι δεν είναι αληθινό το προφίλ της ή ότι κοροϊδεύει στα ραντεβού και δεν πηγαίνει κ.ο.κ., όπως κάνουν άλλες γνωστές και μη εξαιρετέες μούφες.
να ρωτησω και εγω , τι είναι αυτό που σε χαλασε? το σωμα της, το πρόγραμμα της, το οικονομικο, ΤΙ??ενταξει παραονοηθηκε η λεξη μουφα , ισως επρεπε να γραψω καλυτερα οτι η συγκεκριμενη κατα την προσωπικη μου αποψη και εμπειρια δεν αξιζει να την συναντησει κανεις .
φιλαρακι δεν διαβαζεις σωστα , βιαζεσαι να βγαλεις συμπερασματα και αυτο σε εκθετει. Βεβαια και την εχω παρει .Για να γραφω αποψη σημαινει πως εχω προσωπικη αποψη .
ΚυρΣπαγκατο μου προσπαθειστε με 3ις προτασεις και χωρις σαλτσες και λεζαντες να γραφετε δυο λογακια σταρατα και κατανοητα ωστε να καταλαβαινουνε οχι μονο οι φιλοι που διαβαζουν το νημα αλλα κι εμεις οι νιουφηδες που βουταμε τωρα για πρωτη φορα στα νερα του mamba , το μουφα ειναι γενικη εννοια , τι μουφα ?? μουφα φατσα ?? μουφα κορμι ? η μουφα στον αγωνα ?? απλα γραφε καλα να καταλαβαινομαστε τυπε μουενταξει παραονοηθηκε η λεξη μουφα , ισως επρεπε να γραψω καλυτερα οτι η συγκεκριμενη κατα την προσωπικη μου αποψη και εμπειρια δεν αξιζει να την συναντησει κανεις .

ρε δεν πατε καλα, που θα παιρνετε την αδεια απο καθε μια,που εχει δημοσιο προφιλ οτι γαμιεται,αν θα γραψετε εδω η οχι,ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΘΕ ΕΚΔΙΔΟΜΕΝΗ ΓΙΑ ΤΟ BOU...ελεος..δεν μιλαμε για καμια κρυφη,ουτε ειπαμε να δωσεις στην φορα τηλεφωνα,αλλα να παρεις και αδεια????????????Εγώ δεν την έχω πάρει ακόμα, αλλά είναι στα πολύ προσεχώς, οπότε εάν η κοπέλα δεν έχει αντίρρηση να γράψω γι' αυτήν (και δεν θα είναι η πρώτη από mamba που τυχόν δεν θα θέλει), θα γράψω κι εγώ για την εμπειρία μου μαζί της. Μέχρι τότε όμως, κι εφόσον δεν υπάρχει τέτοια αρνητική στάση από την κοπέλα, μπορούν να γράψουν όσοι την έχουν συναντήσει ήδη, εγώ έναν τουλάχιστον απ' αυτούς τον ξέρω κι εμπιστεύομαι την κρίση του, γιαυτό και σκοπεύω να την συναντήσω.