Νέα

Συμβουλή ζητάω. .Βερολίνο η Στουτγάρδη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pitas00
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 95
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

gejgi

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2009
Μηνύματα
1.370
Κριτικές
13
Like
1.908
Πόντοι
3.425
εμπειρος 50αρης μηχανικός βρίσκει δουλειάστη Γερμανία ρε μάγκες?
 

Επισκέπτης
Την αποφαση θα την παρεις εσυ. Λαβε υποψη σου οτι τα σπιτια και η ζωη γενικα, στο Βερολινο ειναι πιο φτηνα απο Στουτγαρδη αλλα δυσευρετα. Στουτγαρδη βρισκεις πιο ευκολα απ οσο ξερω. Το Βερολινο εχει "ζωη", Στουτγαρδη δεν ξερω αλλα εχει πανω απο 100000 Ελληνες. Στο Βερολινο γυρω στους 24000. Επισης Βερολινο πολυ τουρισμο.

 

urlauber

Σεβαστός
Εγγρ.
16 Νοε 2015
Μηνύματα
4.656
Κριτικές
1
Like
4.319
Πόντοι
1.706
Μάγκες είμαι 40 Μηχανικός στο επάγγελμα και μένω Γερμανία εδώ και ένα χρόνο. .Έχουν σκάσει ταυτόχρονα προτάσεις απο Βερολίνο και Στουτγάρδη όπου της Στουτγάρδης είναι πιο καλή από επαγγελματικης σκοπιάς αλλά από την άλλη Βερολίνο ξέρω ότι θα περάσω πιο καλά από άποψης ζωής και μουνιων. .Τι θα διαλεγατε εσεις ρέ μάγκες. .ειλικρινά δεν μπορώ να καταλήξω  :huh:
εξαρταται εσυ τι ζητας.
Αν δεν μπορεις χωρις φραπεδουμπα καφετεριες καφενεια τοτε η στουτγκαρδη ειναι μονοδρομος.

Αν δεν σε νοιαζει αυτο κ ζητας μια κοσμοπολιτικη μεγαλουπολη τοτε πας βερολινο.

Το θεμα κατοικια ειναι σοβαρο κ στα δυο

Εγω θα προτιμουσα το +600αρι
 

Κούλης Χρυσός

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Μαρ 2017
Μηνύματα
6.098
Κριτικές
19
Like
6.943
Πόντοι
3.346
εξαρταται εσυ τι ζητας.


Εγω θα προτιμουσα το +600αρι

αν εισαι 25 χρ. μπορει τα +600 να μην σε νοιαζουν πολυ, λογο οτι θα θελεις και κοσμικη ζωη λογο ηλικιας

αν εισαι ομως 40 χρ. τοτε κοιτας σιγουρα το +600 και ολα τα αλλά ερχονται σε δευτερη μοιρα
 
Εγγρ.
13 Ιουν 2012
Μηνύματα
5.282
Κριτικές
8
Like
7.313
Πόντοι
2.636