Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
λαθος απαντηση του εδωσες ;) ξεκινα απο τα βαθια και μετα παραμένεις στα βαθιαξεκινας απο τα ρηχα και μετα πας στα βαθια![]()
Χαχαχα σε ευχαριστώ !λαθος απαντηση του εδωσες ;) ξεκινα απο τα βαθια και μετα παραμένεις στα βαθια![]()
![]()
δηλαδη να ρωτησο εγω κατι τι εγραψε λαθοςπολλές ξεκινα απο εκει και μετα θα σου πη η σβετλανα την συνεχεια ;) αλληλοπροτείνονται ετσι και αλλιώς
** Πότε θα μάθεις Ελληνικά; Μας έχεις βγάλει τα μάτια με την ανορθογραφία σου. **

δηλαδη τωρα θα τρωμε ποινες για ορθογραφια εεε δεν πατε καλα ρε
Διαβασα πιο κατω οτι στο κυριως θεμα ειναι καλη. Ισχυει;επαγγελματιας στο χώρο κοντά στην δεκαετία αλλά παραμένει ακόμα ....εντελώς αματουρ και δεν το βλέπει ακόμα σαν δουλειά .... απλά ειναι διαχρονικά κρυόκωλη ....
Εχεις στοιχεια επικοινωνιας γιςτι ειναι vip και δεν δεχεται μηνυμα
Το λοιπόν μου ζητάει για φουλ πρόγραμμα για μια ώρα εκατό της γράφω για εξήντα τσου δεν δέχεται
Εχεις στοιχεια επικοινωνιας γιςτι ειναι vip και δεν δεχεται μηνυμα

Σβετα βρισκεις πανευκολα. Παντου. Και αυτη θελει να την βρεις. Για τις φιλες της ΜΟΝΟ απο Σβετα. Το μαγαζι της τηρει αυστηρές προδιαγραφες γνωριμιας.Σε ευχαριστώ πολύ !
Μήπως καποιος παιχτησ θυμάται που μπορώ να διαβάσω για την Σβετα και τις φίλες της γιατί μέσα σε 2140 σελίδες λίγο δύσκολο να το βρω ! Μήπως υπάρχουν κάπου κριτικές ;
Ευχαριστώ
αρπαχτες κανουν οποιος τσιμπησει τσιμπησε....κανουν διακοπες και γυριζουν με λεφτα πισω στη ρωσια..100 λέει... Ούτε για 50 δεν κάνει αυτή εμφανισιακά τουλάχιστον...
Ε ρε κάτι φαντασμένα ψώνια που υπάρχουνε...
Στην πρωτη φωτο ειναι κουκλα, στις αλλες ..νουκλα
Το λοιπόν μου ζητάει για φουλ πρόγραμμα για μια ώρα εκατό της γράφω για εξήντα τσου δεν δέχεται
Εγώ πάντως ξέρω μία που το ΄χει "σκάσει", και λέει "αρκετά" θα έλεγα, αλλά είναι "αλμυρή"...Σβετα βρισκεις πανευκολα. Παντου. Και αυτη θελει να την βρεις. Για τις φιλες της ΜΟΝΟ απο Σβετα. Το μαγαζι της τηρει αυστηρές προδιαγραφες γνωριμιας.
Μια μονο το εχει "σκασει" αλλα δε λεει.
αλμυρη ανεξαρτητη ισον καθολου καλη ανεξαρτητη.Το ιδιο λεμε.Εγώ πάντως ξέρω μία που το ΄χει "σκάσει", και λέει "αρκετά" θα έλεγα, αλλά είναι "αλμυρή"...
Ωραία μπουμπου
Το λοιπόν μου ζητάει για φουλ πρόγραμμα για μια ώρα εκατό της γράφω για εξήντα τσου δεν δέχεται
Αυτή ρε αδερφέ είναι η γκιλυ από το game of thrones. Και τα 200 λίγα είναι για ηθοποιό hollywood.