ThanksΤην 2η
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ThanksΤην 2η
Δεν ανοιγειttps://m.mamba.ru/users/1328542652?hit=3 την πηρε κανης 70 ζηταη
Δεν ανοιγει
μαλλον μιλαμε για κατι άλλο . Ρωτάω για βιολέτα 35 άρα ρωσιδα , Ταταρα, ξανθια , σχιστοματα , ψηλή ωραιο σώμα και 2 αρι στήθος .. Έπαιξε λίγο καιρό , μετά πήγε επαρχία και έχασα επαφη ..και τηλέφωνο! Για αυτήν αν κάποιος γνωρίζει κάτι θα του ήμουν ευγνώμων !!Αυτή είναι..
Στα 70 κ αναλ μεσα;Ζηταει 70 και μου εδειξε οτι ειναι χαλαρη
Αν στα 70 ηταν και αναλ μεσα δεν θα την βρισκαμε πιστευω! 100 θελει για αναλ αλλα προσωπικη μου γνωμη τρομερη αισθηση στο αναλ!!!Στα 70 κ αναλ μεσα;
γιωργαρε θα ερθει η σειρα της!!!!πηρα τις πληροφοριες απο το καταλληλο προσωπο!!!ακομα δεν την ... τιμησες, γρηγορα πριν είναι αργα! γεια σου φιλεεεε
ε , αφου τις πήρες από το κατάλληλο πρόσωπο πάω πάσο ! Χάσαμε το ούζο προχθές και θα τα μάθαινες όλα ! Μικρό καλαθι να βαστάς ...πάντως !γιωργαρε θα ερθει η σειρα της!!!!πηρα τις πληροφοριες απο το καταλληλο προσωπο!!!
θα το πιουμε το ουζο να ξερεις.....ε , αφου τις πήρες από το κατάλληλο πρόσωπο πάω πάσο ! Χάσαμε το ούζο προχθές και θα τα μάθαινες όλα ! Μικρό καλαθι να βαστάς ...πάντως !
Μια σελιδα πισω,εχει ανεβει μια μινι κριτικη,απο μελος.
Aggeliki 34
έχουμε γνώμες; ζητάει 70e και κανει λέει «νορμαλ πράγματα»
δεν φαίνεται άσχημη αλλά έχει λίγες φωτός
'Ωχου μωρέ που θα ψάχνουμε στις πίσω σελίδες τώρα![]()

'Ωχου μωρέ που θα ψάχνουμε στις πίσω σελίδες τώραΜια σελιδα πισω,εχει ανεβει μια μινι κριτικη,απο μελος.

ξαπλωτή και όρθια μια χαρα ειναι ;) ωραιο κοριτσι για την ηλικια της με στητο ωραιο βυζακι 2αρακι μια χαρα σεξ ολα καλα ;)παντως,επειδη την εχω δει απο κοντα(οχι ξαπλα),ειναι ωραιο κορμακι,και συμφορουμιτης που την ξαπλωσ,ε μιλησε με πολυ καλα λογια.απλα εχει αυτο το στυλ,το απομακρο.στο σεξ ομως μου ειπε οτι ειναι πολυ καλη...
Καλή είναι, απλά στο 100 για φουλ είναι too machπαντως,επειδη την εχω δει απο κοντα(οχι ξαπλα),ειναι ωραιο κορμακι,και συμφορουμιτης που την ξαπλωσ,ε μιλησε με πολυ καλα λογια.απλα εχει αυτο το στυλ,το απομακρο.στο σεξ ομως μου ειπε οτι ειναι πολυ καλη...