Τυπε κ από μαμπα το γραφείο κάνει το νταραβερι.. ;)
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Τυπε κ από μαμπα το γραφείο κάνει το νταραβερι.. ;)
οχι απαραιτηταΤυπε κ από μαμπα το γραφείο κάνει το νταραβερι.. ;)
οχι απαραιτητα
να μην κουραζω το νημα με τα ιδια και τα ιδια ειχα πολυ καιρο να δω την σβετλανα μια χαρα ειναι![]()
απλως ενημερωνω πιο βραδινούς τυπους οτι η κυρια παιζη πια μεχρι της 20.00-21.00 πια καλοκαιρακι
![]()
ας αποφασισει πρωτα ποσα θα ζηταει για τη βιζιτα και μετα θα το σκεφτουμε.καλα εσυ ειπαμε εισαι καμενο χαρτι εχεις να μας προτεινεις καμια![]()
![]()
![]()
![]()
ας αποφασισει πρωτα ποσα θα ζηταει για τη βιζιτα και μετα θα το σκεφτουμε.
ισα ίσα που θέλουν να ακούγονται τα ονόματα τους για διαφημιστικούς λόγους ...Και τα ευρώ να γίνονται ρούβλια !Δεν θέλουν να λέμε τα ονόματα τους τα κορίτσια .
Μόνο να μας πέρνουν τα φράγκα θέλουν ....
θελει 150 λεει ;)εχει κανεις αποψη γι αυτην?
και την νυχτα150 για ολη τη μερα προφανως......και τα παντα ολαα απο δυο φορες.......

Πες της 80 όπως η φίλη της η Τίνα "προφίλ Mamba εννοώ" στο Glamour Καμέλια ή κάπως έτσι. Δεν θυμάμαι καλά.υπαρχει καμια εμπειρια ? Ζηταει 100 στο ξενοδοχειο της
Έλα ρε. Παίζουν και μαύρες ;τύποι σε κάποια πιο πριν είχα πετύχει 1-2 μαύρες που ανάφεραν συναγωνιστές αλλά δε βρίσκω τη σελίδα...υπάρχει κανένα λινκ?
ευχαριστώ![]()
εμένα μου είπε 1 ωρακαι την νυχτα![]()
![]()
Έλα ρε. Παίζουν και μαύρες ;
Πολύ ενδιαφέρον φαίνεται..
έχει κανείς τηλέφωνο??
Την προηγούμενη φορά που είχε έρθει έπαιρνε 100 στο ξενοδοχείο που έμενε στην Συγγρού, όλα χωρίς αναλ, χαλαρή με την ώρα, αν το ξενοδοχείο δεν ήταν άθλιο θα άξιζε, το τηλέφωνο που είχα δεν ισχύει πια οπότε μη ζητάτε κατι
Την προηγούμενη φορά που είχε έρθει έπαιρνε 100 στο ξενοδοχείο που έμενε στην Συγγρού, όλα χωρίς αναλ, χαλαρή με την ώρα, αν το ξενοδοχείο δεν ήταν άθλιο θα άξιζε, το τηλέφωνο που είχα δεν ισχύει πια οπότε μη ζητάτε κατι
Fake και φωτο και ..τραπεζικη υπαλληλος
ότι είναι fake είναι σίγουρο από το επίθετο. το πιο ωραίο είναι ότι ζήτησε 100 κατάθεση στο λογαριασμό !!