Νέα

O νόμος του Picker

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 55K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 48 άτομα (0 μέλη και 48 επισκέπτες)

anestis_38

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Φεβ 2012
Μηνύματα
1.996
Κριτικές
17
Like
1.041
Πόντοι
3.007

Dora86

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιουν 2017
Μηνύματα
2.512
Like
0
Πόντοι
16
Οκ τα βρηκαμε , οποτε παιρνω τον ιπποτη μου και παω αλλου να ζησω τον ερωτα μου :cheesy: θα μου λειψετε
 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.872
Πόντοι
6.265
o piker Που ειναι δεν γραφει πλεον στον νομο του πικερ? :think:
 

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.436
Κριτικές
3
Like
1.715
Πόντοι
566
Στεκσ με εσενα θα ασχοληθουμε μετα τη μετακομιση.

Αφηστε επιτελους αυτο το παλιονημα να παει στον πατο. Ακουστε τον Αθηναιο fluffer.

Δηλαδη οι πικεριστες αποχωρουν από την εδρα τους? το παραδίδουν το παρόν νημα σε ενα κακέκτυπο ή κατα φαντασίαν ιεροδουλης και στους κλαρινογαμπρούς της?  
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.865
Πόντοι
2.886

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Εγω τώρα τι κάνω;
Έχω καταμπερδευτει...


Ντουζάκι, βαζελίνη στο απηυθησμένον, και ξαπλώστε μπρούμυτα. Όλα τα υπόλοιπα θα τα κάνει η κατά φαντασίαν πουτάνα, στη φαντασία της, και θα σας τα γράψει με π.μ., προκειμένου να γράφετε κι οι δυό σας τα ίδια. :)
 

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.436
Κριτικές
3
Like
1.715
Πόντοι
566

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Οκ τα βρηκαμε , οποτε παιρνω τον ιπποτη μου και παω αλλου να ζησω τον ερωτα μου :cheesy: θα μου λειψετε

Να του απλώσεις και την κοτσίδα από τις κωλότριχες σου από το παράθυρο του πύργου που είσαι φυλακισμένη, να σκαρφαλώσει, και να σε σώσει από τον κακό δράκο. :)
 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.872
Πόντοι
6.265
Mπαναριστηκε και δεν εγινε παλι απεργια πεινας μεχρι την απελευθερωση του?  :tickedoff:
 

anestis_38

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Φεβ 2012
Μηνύματα
1.996
Κριτικές
17
Like
1.041
Πόντοι
3.007
Ντουζάκι, βαζελίνη στο απηυθησμένον, και ξαπλώστε μπρούμυτα. Όλα τα υπόλοιπα θα τα κάνει η κατά φαντασίαν πουτάνα, στη φαντασία της, και θα σας τα γράψει με π.μ., προκειμένου να γράφετε κι οι δυό σας τα ίδια. :)
Ελα ρε άγιε..
 

Επισκέπτης
KxGr.gif
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
ΣΤΡΑΚΙΑ ειναι τα τραβελολαμογια !
πουστρακια ειναι οσοι γουσταρουν αραπικη και γερικη ψωλη.
οχι οσοι γουσταρουνε της χειλουδακης το γυναικειο το βυζι.

πουσταραδες, υπερηφανοι κωλογαμημενοι.
 

Celebc

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2017
Μηνύματα
6.371
Like
105
Πόντοι
66

Συνημμένα

  • tumblr_mgsdxaE3bC1qcgjb3o1_250.gif
    tumblr_mgsdxaE3bC1qcgjb3o1_250.gif
    918,1 KB · Εμφανίσεις: 90

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom