ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΚΟΛΟΣ
Μέγας
- Εγγρ.
- 26 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 12.840
- Like
- 19.987
- Πόντοι
- 3.656
Γιατί προφανώς δεν είναι.
Απλά μας παίζει όλους και διασκεδάζει.
Ούτε γιοτ έχει.
Αν αισθάνεσαι ότι σε παίζει, κάνε την αυτοκριτική σου. Ούτε ο Άγιος αισθάνθηκε ποτέ κάτι τέτοιο, ούτε εγώ. Ίσα - ίσα διασκεδάζουμε να ξεσκεπάζουμε τις εξωφρενικές απαιτήσεις που δηλώνει ότι έχει. Κι αποδεικνύουμε ΚΑΙ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ άλλων σεξεργατριών από το σάιτ ότι είναι παρασάγγες κατώτερη από τον ανταγωνισμό (λέμε τώρα)
σαν 20 χρονος, καλυτερα να μην γνωριζετε τι ειναι αυτα που κανει ο γεροντας 
