Νέα

O νόμος του Picker

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 55K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 51 άτομα (0 μέλη και 51 επισκέπτες)

Κούλης Χρυσός

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Μαρ 2017
Μηνύματα
6.406
Κριτικές
22
Like
7.876
Πόντοι
3.346

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.505
Like
118.528
Πόντοι
16.631
σας εχει στην αναμονη, οταν θα στειλει τον ανεστη38 θα σας βαλει στο προγραμμα μετα, αλλιμονο σας μετα αν δεν μπορεσετε να την ικανοποιησετε τα ακολαστα γουστα της θα σας φαει το μαυρο σκοταδι φιλτατε  :hi:

θελει πολυ  :knockinb: αντεχετε να τιης το κανετε ολη την ωρα, αν οχι καλυτερα να ψαχτειται αλλου  ;)
Ας πουμε αγαπητε οτι κανω σχεδον τα παντα με γυναικες ανωμαλαρας του κερατα :)Επισης ωρα για αλλαγη φρουρας ο κ.Ανεστης δεν βγαινει μαζι της :)
 

anestis_38

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Φεβ 2012
Μηνύματα
1.996
Κριτικές
17
Like
1.041
Πόντοι
3.007
Δεν εχετε καταλαβει τιποτα. Είμαι εδω για να σπασω το κατεστημενο. Πλεον ,εμεις θα επιλεγουμε , οχι εσεις :) εγω ειμαι ο γκρεμιστης γιατι εγω ειμαι ο χτιστης που ελεγε και ο ποιητης.
Ευτυχώς σε αυτό τον τόπο, μετά τον Παλαμά, βγάλαμε και άλλους σπουδαίους ποιητες/στιχουργους
         
          "...Μ’ αρέσει να βουλιάζουμε μαζί στα μαξιλάρια
            τρελαίνομαι όμως μόνη μου να ψάχνω τα συρτάρια
            όταν μ’ αφήνεις μόνη μου μωρό μου δε με νοιάζει
            γιατί η φαντασία μου μπορεί να οργιάζε..."



Όσο για τον καφέ, ευχαριστώ για την προσκληση.
Παίζει να είμαι το μόνο μελος του bou που δε ψήνεται να σε φυστικώσει.
 

Κούλης Χρυσός

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Μαρ 2017
Μηνύματα
6.406
Κριτικές
22
Like
7.876
Πόντοι
3.346
Ευτυχώς σε αυτό τον τόπο, μετά τον Παλαμά, βγάλαμε και άλλους σπουδαίους ποιητες/στιχουργους
         
          "...Μ’ αρέσει να βουλιάζουμε μαζί στα μαξιλάρια
            τρελαίνομαι όμως μόνη μου να ψάχνω τα συρτάρια
            όταν μ’ αφήνεις μόνη μου μωρό μου δε με νοιάζει
            γιατί η φαντασία μου μπορεί να οργιάζε..."



Όσο για τον καφέ, ευχαριστώ για την προσκληση.
Παίζει να είμαι το μόνο μελος του bou που δε ψήνεται να σε φυστικώσει.

εσυ πηδηξες καλα και μας δουλευεις ολους ψιλο γαζι  ;)
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
12.840
Like
19.987
Πόντοι
3.656
Δικιο εχει ο ντουντυς μου , οπως παντα , αλλα με ποιον θα τσακωνομαι αν φυγω απο εδω ?

Γλώττα λανθάνουσα, τ’ αληθή λέγει... Σε ποιόν άλλο κύκλο μπορεί να προσποιηθεί ότι οι σεξουαλικές της υπηρεσίες αποτιμώνται σε 70€; Θα έσκαγαν στα γέλια οι άνθρωποι. Εδώ, μπορεί να ισχυριστεί ότι χρεώνει και 700€, ανερυθρίαστα και να συνεχίσει να αερολογεί  
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Δεν εχετε καταλαβει τιποτα. Είμαι εδω για να σπασω το κατεστημενο. Πλεον ,εμεις θα επιλεγουμε , οχι εσεις :) εγω ειμαι ο γκρεμιστης γιατι εγω ειμαι ο χτιστης που ελεγε και ο ποιητης.

Θα μας κλάσετε τον μπούτσον, που έλεγε και ο οπλαρχηγός. :)
 

Κούλης Χρυσός

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Μαρ 2017
Μηνύματα
6.406
Κριτικές
22
Like
7.876
Πόντοι
3.346
Ας πουμε αγαπητε οτι κανω σχεδον τα παντα με γυναικες ανωμαλαρας του κερατα :)Επισης ωρα για αλλαγη φρουρας ο κ.Ανεστης δεν βγαινει μαζι της :)

θα πρεπει να παρετε ειδικοτητα πρωτα σε κατι τελετουργικα και επειτα η Δωρα θα ειναι ολη δικια σας  :hi:
 

anestis_38

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Φεβ 2012
Μηνύματα
1.996
Κριτικές
17
Like
1.041
Πόντοι
3.007

Κούλης Χρυσός

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Μαρ 2017
Μηνύματα
6.406
Κριτικές
22
Like
7.876
Πόντοι
3.346
Παραδεχομαι πως στη ζωή μου έχω πηδήξει καλά -θα μπορούσα και καλύτερα- αλλά όχι τη Δώρα :)


ολοι μας θα μπορουσαμε καλυτερα, αλλά με την Δωρα περασατε super  ;)

μην ρωτατε πως το γνωριζω  :woldman: εχω το χαρισμα ξερετε   0:)
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
12.840
Like
19.987
Πόντοι
3.656
Δεν εχετε καταλαβει τιποτα. Είμαι εδω για να σπασω το κατεστημενο. Πλεον ,εμεις θα επιλεγουμε , οχι εσεις :) εγω ειμαι ο γκρεμιστης γιατι εγω ειμαι ο χτιστης που ελεγε και ο ποιητης.

Αναλαμβάνω Κατεδαφίσεις, Χτισίματα, Σοφατίσματα κλπ Οικοδομικές εργασίες. Τιμαί λογικαί, τα μέλη του συνεργείου μας εργάζονται με μανικιούρ, πληροφορίες κα Δώρα.
 

Συνημμένα

  • χτιστης.jpg
    χτιστης.jpg
    111,1 KB · Εμφανίσεις: 33

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
ο χτιστης η ο χυστης ειπε η δωρα ρε τυποι?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom