Ακριβώς 4 χάπια. Η τιμή πολύ καλή και εξίσου δυνατό με το πρωτότυπο της Pfizer.Το Sildenafil Sandoz 100mg με 15,76 έχει 4 χάπια.
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ακριβώς 4 χάπια. Η τιμή πολύ καλή και εξίσου δυνατό με το πρωτότυπο της Pfizer.Το Sildenafil Sandoz 100mg με 15,76 έχει 4 χάπια.
Πάρε των 100 και σπάστο στα 2 ή στα 4.
Είναι έτσι φταγμένο που χωρίζεται.
Ξεκίνα με τεταρτάκι και μετά μισό να δεις πως σε πάει.
Έχω κάποια λεβίτρα με ημερομηνία λήξης 04/2018.
Γνωρίζει κανείς αν μπορώ να τα πάρω χωρίς επιπτώσεις;
Δεν με νοιάζει αν έχει μειωθεί η δραστική ουσία μόνο μην πάθω τίποτα.
...παρτο.....ειναι δυσκολο να παθεις κατι....κοιτα μονο αν φαινεται αλλοιωμενο........εγω θα το επαιρνα
.....στο μπλιστερ κοιτα το χαπι....
λες να γίνει και σαν το δικό σου στη φωτό και να το δένω κι εγώ γραβάτα;
λες να γίνει και σαν το δικό σου στη φωτό και να το δένω κι εγώ γραβάτα;Παρτο, το πολυ πολυ να βγαλεις πανω στο εργαλειο σου τιποτα σπυρια που να τρεχουν πυον. Ολα ομως διορθωνονται
.......ναι ειπαμε.....Τελικά κανένα γεννοσημο του cialis ποιο οικονομικό έχει βγει..??
με μισο παντως γαμας 12ωρο
αντι για σιαλις.....ταδαλαφιλη σαντοζ με περιπου 25 γιουρια.....το 20 και διχοτομηση για οποιον........
[/quote
Συναδελφε μπορεις να μου πεις φαρμακειο στο κεντρο που να το πουλαει ελευθερα;