Κουκλίτσα καλησπέρα,
σου έστειλα pm χθες και email στο γραφείο χθες βράδυ και τελικά μόνο τηλ απάντησαν σήμερα πως θές διπλή τιμή για ζευγάρια (Α+Γ).
Ότι θες κάνεις με τις τιμές σου αλλά απάντα ρε κορίτσι στο πμ να μην περιμένω, να πάω στην 2η επιλογή μου

.
Παρόλαυτά παραμένεις καύλα και θα σε τιμήσω άλλη φορά σόλο.