giatioxi
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2016
- Μηνύματα
- 10.004
- Κριτικές
- 1
- Like
- 387
- Πόντοι
- 186
κατσε ντορα να εισαι στην προεπιλογη απο οκτωμβριο η σεπτεμβριο ξεκινανε τα προκριματικα
ο θεος συγχωρει. ο αλεκος ποτε![]()
Πιπαλεκο γιατί πήγες στο 4; Έχασες τους κωδικούς του 3;
Καλησπέρα. Θα με ψηφισετε;![]()
Τοτε θα σας εξαφανισωμεν
Θα μας κλάσετεν τον πούτσον...Τοτε θα σας εξαφανισωμεν
Σίγουρα!!!!Καλησπέρα. Θα με ψηφισετε;![]()
Σου θυμηζω να τα εχεις καλα με τον Ιδρυτή και Προεδρο της BOUEFA, επίσης και με τον Γιωργο που εχει σοβαρή θέση στο διοικητικό συμβούλιο.
Τοτε θα σας εξαφανισωμεν
stekas72 δεν εισαι εσυ αυτος που ξεκiνησε τον διαγωνισμο kαι λογο οτι υπαρχουν πολλα παραπονα (μην ξεχναμε οτι τα τελευταια 2 χρονια ετρεξαν παραλληλοι διαγωνισμοι) πιστευω οτι ηρθε η ωρα να αναλαβουν αλλοι τα ηνια της Bouefa.
(δε σας απειλω σε καμια περίπτωση)