Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ολγα μου όταν λέω παλούκι εννοώ μεταφορικαΜμμ ναι...πολυ το ήθελα να το κανω αυτο. Χαίρομαι αν το καταφερα.
Ειναι φρεσκοτατες παντως...χθεσινες.
ολγα μου όταν λέω παλούκι εννοώ μεταφορικα
Σε πμ.Να σε ρωτήσω κάποια πράγματα που θέλω να μου πεις εδώ ή σε πμ?
ολγα περιμένωΣε πμ.
Ολγάκι δεν παίζεσαι!!!!!Σε ευχαριστώ πολύ.Καλημέρα!!
![]()
Ολγάκι δεν παίζεσαι!!!!!
Σου ρχομαι!!!!!
οοοοο τι΄είναι αυτά τα ηλεκτρόδια που έβαλες στο νινάκι σου κοπέλα μου
οοοοο τι΄είναι αυτά τα ηλεκτρόδια που έβαλες στο νινάκι σου κοπέλα μου
Σε ξενοδοχεία του κεντρου και της παραλιακης.Ολγα που κανεις ραντεβού?