Αλεκος2
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 3.058
- Like
- 25
- Πόντοι
- 16
τυπε μπορεις να βαλεις κ μενα?.... :S :S :S
εσενα θα σε βαλει ο στεκας για μρ

τυπε μπορεις να βαλεις κ μενα?.... :S :S :S

με ριχνεις τυπε.....εκει θα βγεις με τα τσαρουχια...εσενα θα σε βαλει ο στεκας για μρ![]()

θα φκιαξω κι εγω διαγονισμο φετο. ο τιτλος θα εινε μρ κρυφοπουστας 2018 και θα βαλω

2-3 λαθάκια σε κάθε λέξη σκατά νόημα βγαίνει.φιλε μη κοροιδεβης. δηστηχως δεν τελιωσα το σχολιο γιατι απο μικρος δουλεβα. εκανα ομως περιουσια και εχω στην ακρη το κατιτις μου![]()
το παλεβω ομως να γραφω οσο πιο σοστα μπορω :S :S
και στη τεληκη αμα κανουμε και 2-3 λαθακια στη ορθογραφια τι πηραζη αμα βγενει νοημα![]()
2-3 λαθάκια σε κάθε λέξη σκατά νόημα βγαίνει.
Ρε Αλέκο υπάρχουν βοηθήματα για να γράφεις ορθογραφημένα ,όλοι οι browser έχουν ελληνικό λεξικό .

Εγλυφαν ψωλες ο γκρισινο ο σεραφινο και ο πολντο τυπε?....![]()
![]()
![]()
Μην τα βαζεις αβαταρ τοτε πιπαλεκο....ξεφτιλιζεις τους παιδικους μας ηρωες.... :S :S :S βαλε την κουραδα τυπε....
τον τσιμπουκωσες σαν τζεισον ή σαν αντιγονη τυπε?...τυπε εσενα σε κοβω να εχεις για ηρωα και προτυπο το παρακατω :S :S

τυπε πολυ χαρουμενος φαινεσαι..σου γυαλισε ο αλ μαλλον :S :S :Sδεν νομιζω τυπε. εσυ ομως μαλλον γλυφεις. :S :S ξες θελει η πουτανα (ο πουστης στην περιπτωση σου) να κρυφτει και η χαρα δεν την αφηνει ;)
μου χει στειλει π.μ να τον χυσω αλλατυπε πολυ χαρουμενος φαινεσαι..σου γυαλισε ο αλ μαλλον :S :S :S
δεν του τον δινω τυπε....τυπε πολυ χαρουμενος φαινεσαι..σου γυαλισε ο αλ μαλλον :S :S :S

τυπε βρες λαγουμι να κρυφτεις...φυλαξουμου χει στειλει π.μ να τον χυσω αλλα δεν του τον δινω τυπε....![]()
![]()
![]()

μου χει στειλει π.μ να τον χυσω αλλα δεν του τον δινω τυπε....![]()
![]()
![]()
σβηνω τα μνμτα απο πουστηδες τυπε..... :S :Sγιατι δεν βγαζεις φορα-παρτιδα το π.μ. που σου εχω στειλει να το δουν ολοι ?
τιγκανα τυπε....τυπε βρες λαγουμι να κρυφτεις...φυλαξου![]()
μου χει στειλει π.μ να τον χυσω αλλα δεν του τον δινω τυπε....![]()
![]()
![]()

αντε μωρη κλωσσα ακομα να βρεις το π.μ. που λες οτι σου εχω στειλειμηπως το εβαλες στην κωλαρα σου ? και χαθηκε στο απυθμενο της βαθος
![]()
![]()
πολυ καλο τυπε....μηπως εκτος απο πουστης εισαι κ μογγολο?... :S :S![]()
![]()
πολυ καλο τυπε....μηπως εκτος απο πουστης εισαι κ μογγολο?... :S :S
