είδες μαλακια ειπα .... χαχαχακαμμια σχεση
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
είδες μαλακια ειπα .... χαχαχακαμμια σχεση
πιο αδυνατη και ωραιο κορμι βυζι πολυ καλο και σεξ χυνει σαν βρυση σκιουρτινγκ και αλλα τετοιαείδες μαλακια ειπα .... χαχαχα
Εκφραστικο πορτραιτο..))
πρόσωπο ??Συμφωνώ, έγραψα κι εγώ για την ιβάνκα ,δεν κάνει όπως είπε κι ο φίλος την υπέρβαση να σε κερδίσει...πάντως είναι κορμάρα καλοδιατηρημένη....
Ποια είναι αυτή με τους τρελλούς βύζους;οκ τοτε για τον φίλο που θα με παραδεχθεί μαν..
ιβανκαΠοια είναι αυτή με τους τρελλούς βύζους;
ivanka αλλά Σόχο θυμάσε σου την έπεσα γιατί είπες ότι πάσχει από σωμα ενώ κερδίζει στο πρόσωπο στην πράξη ισχύει το. Ανάποδο, μπορεί να φταίει και που έχεις γεράσει και μπερδεύεσεΠοια είναι αυτή με τους τρελλούς βύζους;
Γιαννη θεμα γουστου ειναι αυτο του Σοχο μπορει να του αρεσει το προσωπο και οχι το σώμα!!!!!!! Εμενα παντως μου αρεσε το αναποδοivanka αλλά Σόχο θυμάσε σου την έπεσα γιατί είπες ότι πάσχει από σωμα ενώ κερδίζει στο πρόσωπο στην πράξη ισχύει το. Ανάποδο, μπορεί να φταίει και που έχεις γεράσει και μπερδεύεσε
ΟΚ θενκς. Την έχω στα υπόψη μου για τις επόμενες μέρες. Προηγούνται άλλες. Συν ότι όταν της είπα για αναλ άρχισε τα μα και τα μου.
αναλ απο οτι ξερω δεν κανει μονο παρτουζεςΟΚ θενκς. Την έχω στα υπόψη μου για τις επόμενες μέρες. Προηγούνται άλλες. Συν ότι όταν της είπα για αναλ άρχισε τα μα και τα μου.
Αν είναι έτσι να την παρτουζιάσουμε μαζί.....Χαχαχαχχαχαχααναλ απο οτι ξερω δεν κανει μονο παρτουζες
δεν ειναι πολυ του γουστου μου φιλαρακιΑν είναι έτσι να την παρτουζιάσουμε μαζί.....Χαχαχαχχαχαχα

δεν κατάλαβες τι ειπα ακριβώς μαν είπα στο σώμα φένεται το πέρασμα του χρόνου άντε κ στα χέρια αλλά στο πρόσωπο λόγο ότι βάφετε κ τα σχετικά δεν φένεται τοσο οκ τώρα κ έχει καβλοφατσα δεν είναι άσχημη αλλά εσύ μάν ψάχνεις να βρεις ενα λάθος πχ στην τοποθέτηση μού για να πείς ότι λέω ψέματα αυτο οκivanka αλλά Σόχο θυμάσε σου την έπεσα γιατί είπες ότι πάσχει από σωμα ενώ κερδίζει στο πρόσωπο στην πράξη ισχύει το. Ανάποδο, μπορεί να φταίει και που έχεις γεράσει και μπερδεύεσε
Και ποια είναι η γυναίκα με την οποία μπορώ να την πάρω. Αν και είμαι του ένας εναντίον ένα.δεν ειναι πολυ του γουστου μου φιλαρακι![]()
![]()
εγω με γυναικα ξερω για αντρες δεν εχω ιδεα ;)
![]()
ο σοχχακος ξερειΚαι ποια είναι η γυναίκα με την οποία μπορώ να την πάρω. Αν και είμαι του ένας εναντίον ένα.
αντε και το tip της μέρας εάν πάρετε ivanka για Duo πες τε της να φέρει Ελληνίδα, είναι 35 και τέτοιο κορίτσι δεν έχετε ξανασυναντησει εδώ μέσα, δεν είναι γνωστή μην ψάχνετε.Και ποια είναι η γυναίκα με την οποία μπορώ να την πάρω. Αν και είμαι του ένας εναντίον ένα.
Εκτος απο σενα κα γιαννη αλλος ξέρει το ντουο φανταζωμαι, να μας ενημερωσει ποιο εμπεριστατομένααντε και το tip της μέρας εάν πάρετε ivanka για Duo πες τε της να φέρει Ελληνίδα, είναι 35 και τέτοιο κορίτσι δεν έχετε ξανασυναντησει εδώ μέσα, δεν είναι γνωστή μην ψάχνετε.
μας εβγαλες τα ματιαΕκτος απο σενα κα γιαννη αλλος ξέρει το ντουο φανταζωμαι, να μας ενημερωσει ποιο εμπεριστατομένα

εσυ να δείς ποσο ορθογράφε μουμας εβγαλες τα ματια![]()