γνωρίζω κάποιες που όντως κονομάνε τρελά.. εκτός αν το 7-8 ραντεβου την ημέρα, επί 50 ευρώ δεν είναι τρελή κονόμα αλλά απλά μεροκάματο... γνωρίζω επίσης και κάποιες άλλες, (λιγότερες) που κονομάνε ακόμα πιο τρελά.. ονόματα δεν λέω.. αλλά νομίζω πάει το μυαλό σας.. οι περισσότερες από αυτές που ψάχνουν να πληρώσουν τη ΔΕΗ τους είναι γιατί οι υπηρεσίες τους είναι κάτω του μέσου όρου κι όχι γιατί πάσχουν από εμφάνιση... όσο για το πόσοι απ τους πελάτες σας ενημερώνονται απ το μπουρδελα.κομ σε πληροφορώ είναι πολλοί περισσότεροι απ όσους νομίζεις... μη περιμένεις να σου πουν όλοι ότι ειναι μέλη στο σάιτ...
Προσυπογραφω
Για παραδειγμα εγω δεν λεω ποτε οτι ειμαι στο μπουρδελα καο ποσο μαλλον το ψευδονυμο μου οταν βρισκομαι με τρανς (μονο μια το ξερει και αυτο ειναι απο πολυ πολυ παλια)
Και βεβαια ακομα και 3 ραντεβου την ημερα ειναι τρελη μεροκαμετο που πολλοι δεν το βλεπουν ουτε με κυαλι

εδώ και 2 χρονια.Υποτιθεται ότι είναι θεσσαλονικια και είναι συνεχεια στην κυπρο,τωρα που ηρθε Ελλαδα πηγε στην λαρισα και τωρα βλεπω στην αθηνα
τι να πω.Περυσι ειχε ερθει θεσσαλονικη και ειχε βαλει αγγελια χωρις τηλεφωνο (ειχε της κυπρου)
να βλέπεις ένα τετοιο μωρο
και μην μπορεις να την παρεις