Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Το dating scene εχει χαλασει πολυ στη ρουμανια, ειχα ανεβει πριν 2 μηνες. Eιχα ένα-δυο dates με μια γκομενα ψιλομανελε style και μου εφερε τη μανα της στο 2ο ραντεβου! Τριτο δεν υπηρξε, ξενέρωσα και εξαφανίστηκα!@@ ρολογας
εγινε το αποτυχια ταξιδι στην Ρουμανια?
εαν ναι γραψε τα ευτραπελα να γελασουμε,κ να προστατευθουν οι αδαεις που πανε ρουμανια για να γαμισουν![]()
Οι ρουμανοι εχουν κοψει και ραψει τις γκομενικες φασεις στα μετρα τους..και καλα κανουν..Ειναι δυσκολο επισης για τις γκομενες να γνωρισουν καποιον της προκοπης, ολοι οι ρουμάνοι ξενοπηδάνε με την πρωτη ευκαιρία που θα βρουνε. Αυτοσκοπός της ζωής τους ειναι να έχουν μουσι, να αγοράσουν μια BMW για να τραβάνε μουνια, και ολα τα αλλα ας πάνε στο διάολο.
Το dating scene εχει χαλασει πολυ στη ρουμανια, ειχα ανεβει πριν 2 μηνες. Eιχα ένα-δυο dates με μια γκομενα ψιλομανελε style και μου εφερε τη μανα της στο 2ο ραντεβου! Τριτο δεν υπηρξε, ξενέρωσα και εξαφανίστηκα!
Κατεληξα με μια γκομενα που απλα πηδιώμαστε οποτε ανεβαινω η οποια ομως ειναι παλιο κονε και οχι καινουριο.
Ειναι δυσκολο επισης για τις γκομενες να γνωρισουν καποιον της προκοπης, ολοι οι ρουμάνοι ξενοπηδάνε με την πρωτη ευκαιρία που θα βρουνε. Αυτοσκοπός της ζωής τους ειναι να έχουν μουσι, να αγοράσουν μια BMW για να τραβάνε μουνια, και ολα τα αλλα ας πάνε στο διάολο.
Οι ρουμανοι εχουν κοψει και ραψει τις γκομενικες φασεις στα μετρα τους..και καλα κανουν..
Αλλαζουν τις σουπερ γυναικες σαν τα πουκαμισα εκει.. επισης τις εχουν μαθει να ειναι στο ρολο τους,
χωρις πολλα-πολλα με συνοπτικες διαδικασιες..
Σε αντιθεση με την ελλαδα που οι περισσοτερες γυναικες ειναι κατω του μεσου ορου, το παιζουν ιστορια και θεες,
και θελουν να ελεγχουν τα παντα.. :S
Η ρουμανα εχει δεχτει το κερατο γενικα ως αξιωμα, οποτε και το εφαρμοζει χωρις δισταγμο..Ναι, αλλα αν ειναι οντως ετσι,
μηπως τελικα για καποιον που θελει σχεση κι οχι απλο πηδημα,
τελικα μια Ρουμανα με 0 επιλογες απο Ρουμανο της προκοπης, και που ξερει και το ρολο της ως γυναικα,
ειναι μια πολυ καλη επιλογη;;;;
Η ρουμανα εχει δεχτει το κερατο γενικα ως αξιωμα, οποτε και το εφαρμοζει χωρις δισταγμο..
Αν ψαξεις βορειοανατολικα της χωρας ισως βρεις κατι, αλλα νοτιοδυτικα αστα βραστα..A μαλιστα, τοσο καλες....
Αν ψαξεις βορειοανατολικα της χωρας ισως βρεις κατι, αλλα νοτιοδυτικα αστα βραστα..
ειναι πιο ενταξει απο τις υπολοιπες.. και γενικα σεβονται τον αντρα.Ναι, ανεκαθεν το ελεγαν αυτο, οτι πιο πανω ειναι πιο εκλεπτυσμενες...
κι εμεις οταν ημασταν εκει ετσι ημασταν ρε τυπεΤο dating scene εχει χαλασει πολυ στη ρουμανια, ειχα ανεβει πριν 2 μηνες. Eιχα ένα-δυο dates με μια γκομενα ψιλομανελε style και μου εφερε τη μανα της στο 2ο ραντεβου! Τριτο δεν υπηρξε, ξενέρωσα και εξαφανίστηκα!
Κατεληξα με μια γκομενα που απλα πηδιώμαστε οποτε ανεβαινω η οποια ομως ειναι παλιο κονε και οχι καινουριο.
Ειναι δυσκολο επισης για τις γκομενες να γνωρισουν καποιον της προκοπης, ολοι οι ρουμάνοι ξενοπηδάνε με την πρωτη ευκαιρία που θα βρουνε. Αυτοσκοπός της ζωής τους ειναι να έχουν μουσι, να αγοράσουν μια BMW για να τραβάνε μουνια, και ολα τα αλλα ας πάνε στο διάολο.
ταχεις μπλεξει φιλεΟι ρουμανοι εχουν κοψει και ραψει τις γκομενικες φασεις στα μετρα τους..και καλα κανουν..
Αλλαζουν τις σουπερ γυναικες σαν τα πουκαμισα εκει.. επισης τις εχουν μαθει να ειναι στο ρολο τους,
χωρις πολλα-πολλα με συνοπτικες διαδικασιες..
Σε αντιθεση με την ελλαδα που οι περισσοτερες γυναικες ειναι κατω του μεσου ορου, το παιζουν ιστορια και θεες,
και θελουν να ελεγχουν τα παντα.. :S
Μαλλον εσυ τα εχεις μπερδεμενα στο μυαλο σου φιλε, και συγχεεις την ελληνικη πραγματικοτηταταχεις μπλεξει φιλε
ακριβως τα αναποδα ισχυουν,η θεση της γυναικας στην ρουμανια ειναι πολυ πανω
κοινως τους γαμανε το κερατο των ρουμανων,στη ζωη στη δουλεια στην οικογενεια
οι δε οικογενειες ειναι μητριαρχικες..πραγμα σπανιο για ανατολικη ευρωπη..παντου αλλου η γυναικα ειναι μονο χυσοδοχειο
αυτο που εχεις δει ειναι καποιοι ρουμανοι που ειναι στο 10% κ οντως αλλαζουν τις μουναρες σαν πουκαμισα
οι υπολοιποι ομως ειδικα μετα τα 35 βασανιζονται εφ ορου ζωης απο τις καριες αυτες
οι ελληνιδες μπροστα τους ειναι αγγελουθδια
ταχεις μπλεξει φιλε
ακριβως τα αναποδα ισχυουν,η θεση της γυναικας στην ρουμανια ειναι πολυ πανω
κοινως τους γαμανε το κερατο των ρουμανων,στη ζωη στη δουλεια στην οικογενεια
οι δε οικογενειες ειναι μητριαρχικες..πραγμα σπανιο για ανατολικη ευρωπη..παντου αλλου η γυναικα ειναι μονο χυσοδοχειο
αυτο που εχεις δει ειναι καποιοι ρουμανοι που ειναι στο 10% κ οντως αλλαζουν τις μουναρες σαν πουκαμισα
οι υπολοιποι ομως ειδικα μετα τα 35 βασανιζονται εφ ορου ζωης απο τις καριες αυτες
οι ελληνιδες μπροστα τους ειναι αγγελουθδια
Ακριβώς αυτό συμβαίνει.....
δεν ταχω μπλεξειΜαλλον εσυ τα εχεις μπερδεμενα στο μυαλο σου φιλε, και συγχεεις την ελληνικη πραγματικοτητα
με την ρουμανικη.. Ακομη και τωρα ενας ξενος που στην χωρα του θεωρειται αλλα ντ'αλλων, μπορει επανω
να το παιζει Αλεν ντελον, και να κυκλοφορησει πολυ καλες γκομενες.
Εσυ αν θες ασχολησου με τ' αγγελουδια..


Επειδη ξερω παρα πολυ καλα και γι αυτο μιλαω..κατεβαζω συνεχως ρουμανες κατωδεν ταχω μπλεξει
ξερω την χωρα την γλωσσα τον κοσμο τα παντα
δεν ειμαι τουριστας...
ιθες ακου τα
δεν θες μην τα ακους
απλα αυτα που λεω ετσι ειναι,δεν επιδεχονται κριτικης
αυτο με το αλλεν ντελον δεν το καταλαβα
![]()
και 5 να σε περιμενουν ,αυτα που λεω εγω ετσι ειναιΕπειδη ξερω παρα πολυ καλα και γι αυτο μιλαω..κατεβαζω συνεχως ρουμανες κατω
ελλαδα απο φ/β σε νησι.Και ηδη με περιμενουν τρεις γκομενες σε μεγαλη πολη της δ.ρουμανιας.


Οταν εισαι ξενος μπορεις να παιξεις το δικο σου παιχνιδι εκει..και 5 να σε περιμενουν ,αυτα που λεω εγω ετσι ειναι
καλο βολι παντως
περιεργα λιγο μου φαινονται αυτα βεβαια ,αλλα οκ,,,τα δεχομαι
εαν εχουν κατι πουθελεις ειναι πιθανον να σε ακολουθουν ετσι αναιμακτα οπως το περιγραφεις ...σπανιο παντως αυτο για ρουμανες..
τα γενικα ομως που λες δεν ισχυουν
η χωρα η κοινωνια κι η νοοτροπια ειναι ακριβως οπως εγραψα
υγ σε ποιες πολεις αναφερεσαι....υπαρχουν δυο περιοχες που ειναι πιο σωστος ο κοσμος εκει,αλλα θεωρω απιθανο να μιλας για αυτες
![]()
δεν ασχολουμαι,ειανι οφφ το μερος απο το 2006 κ μετα για μεναΟταν εισαι ξενος μπορεις να παιξεις το δικο σου παιχνιδι εκει..
τοτε δεν εχουν πολλες απαιτησεις απο εσενα.. Αν σε δουν ομως συναισθηματικο την εβαψες..
Καλο βολι τυπε.