Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Δεν απαγορεύουν τις πουτανες οι mgtow αρα δεν είναι κατα του σάιτ όπως λες. Κατα του νόμου Πίκερ μπορεί να είναι , αν και μπορεί να διαφέρουν κατα 30% και κατα 70% να συμφωνούνε απλα ο Πίκερ βλέπει μονο το 30 % ... Ωρες ώρες μου φαίνεται οτι είναι ΚΚΕ ο Πίκερ αφού διαφωνεί με ΟΛΑ.τι δουλεια εχουν οι αυνανες οι MGTOW εδω?
ειναι κατα της φιλοσοφιας και του νομου και του σαιτ...
τα αυνανιστηρια τους και πουλο
![]()
Αν δεν αποφασίσεις να κόψεις μαχαίρι τη μαλακία δεν θα καταλάβεις ποτέ την αξία που έχει το να τελειώνεις πάντα με γυναίκα και ας είναι για 3 λεπτά. Καμία σημασία δεν έχει η διάρκεια στο σεξ. Έχω κουραστεί να το λέω - σε μαλάκες.
ε στη επαρχια θα ριξουν τη συχνοτηταΕτσι κι αλλιως και ο Πίκερ λέει οτι ο νόμος του μπορεί να εφαρμοστεί μόνο στην Αθήνα με αυτά τα λεφτά τουλάχιστον οποτε η υπόλοιπη Ελλάδα πρεπει λογικά να είναι κάπου αναμεσα στους mgtow και στον νομο Πίκερ , ανάλογα και ποσο σε παίρνει οικονομικά.
Και φυσικά ανάλογα και την διάθεση του καθενός , εγώ ας πούμε αν είμαι κουρασμένος απο δουλεια δεν θα πάω που να με πληρωσουν.

Γιατι; Θα την ελεγες σε καποιον που ακουμπαει το μισθο του σε ταξιδια, αυτοκινητα, ουισκια, τζογο, συλλογη γραμματοσημων, δισκων, καφεδες, τσιγαρα; Ασε τον κοσμο να αποφασιζει για τον εαυτο του πως θα χαλαει τον μισθο του κανοντας αυτο που τον ευχαριστει.Παλι δεν καταλαβες τυπε...δεν τη λεω σε αυτους που πανε μεταξι γιατι ειναι φθηνα ουτε φυσικα το παιζω οτι ειμαι λεφτας και γαμαω πανακριβα μουνια.
Για τον αλλον λεω τον κοκορομυαλο που νομιζει οτι ειναι γαμιας γιατι ακουμπαει ολο του το μισθο στις πουτανες.
Γιατι; Θα την ελεγες σε καποιον που ακουμπαει το μισθο του σε ταξιδια, αυτοκινητα, ουισκια, τζογο, συλλογη γραμματοσημων, δισκων, καφεδες, τσιγαρα; Ασε τον κοσμο να αποφασιζει για τον εαυτο του πως θα χαλαει τον μισθο του κανοντας αυτο που τον ευχαριστει.
Ρε Ελληνικα ξερετε να διαβαζετε;Ξαναλεω...ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΑΜΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΣΤΙΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ.
Δεν κατακρινω που ακουμπαει το μισθο...κατακρινω που το παιζει οτι ειναι γαμικουλας γιατι παει συχνα στις πουτανες.Ποσο πιο λιανα να το κανω για το πιασετε;
Τυπε υποννοεις οτι ο Πικερ ειναι ο hardoul1; :S :S :S
Δεν υπάρχουν κλώνοι στο bou τύπε. :S :S :S
Για τον αλλον λεω τον κοκορομυαλο που νομιζει οτι ειναι γαμιας γιατι ακουμπαει ολο του το μισθο στις πουτανες.
τυπ τις μετρας?η κρατας μπλοκακι?Φυσικά και είμαι γαμιάς. Γαμάω πάνω από 200 φορές το χρόνο. Σε όποιον λογικό και να το πεις θα σου πει ότι είμαι γαμιάς.
Πίκερ έχεις κολλήσει ποτέ παράσημο; Αν, ω μη γένοιτο, το πάθεις, πώς θα επηρεαστεί η συχνότητα του νόμου;
Το ξέρεις ότι μπορείς να κολλήσεις και από τα σεντόνια, όπου ξαπλώνουν οι πάκηδες... Όπως επίσης από το τμήμα των γεννητικών οργάνων που δεν καλύπτει η καπότα. Θα το αντέξεις να μείνεις μήνες χωρίς μπουρδέλα;Δεν έχω κολλήσει και γενικά κοιτάζω να προστατεύω πάντα το εργαλείο μου. Δεν το εκθέτω σε κινδύνους.
Φυσικά και είμαι γαμιάς. Γαμάω πάνω από 200 φορές το χρόνο. Σε όποιον λογικό και να το πεις θα σου πει ότι είμαι γαμιάς.
ε στη επαρχια θα ριξουν τη συχνοτητα
ειναι ελαστικος ο νομοθετης