Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
άντε να επιστρέψει και η φίλη της η Αλλα να τις παραγγείλω και τις δυό μαζί ένα μεσημέρι
άντε να επιστρέψει και η φίλη της η Αλλα να τις παραγγείλω και τις δυό μαζί ένα μεσημέρι
Η Άλλα θα αργήσει να έρθει έχει γεννήσει η κόρη της ,Νοέμβριο μάλλον θα έρθει, όσο για την Σβετλάνα είναι καλή ,την πήδηξα σπίτι της.
άντε να επιστρέψει και η φίλη της η Αλλα να τις παραγγείλω και τις δυό μαζί ένα μεσημέρι
Η Άλλα θα αργήσει να έρθει έχει γεννήσει η κόρη της ,Νοέμβριο μάλλον θα έρθει, όσο για την Σβετλάνα είναι καλή ,την πήδηξα σπίτι της.
Δεν τις έχω πάρει μαζί η Αλλά είχε αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο για ντουετοΜαζι τις έχει παρει? Κάνουν τίποτε μεταξύ τους;
Αν εξαιρέσω 1 - 2 φορές που την είχα πάρει στο bill, όλες τις επόμενες φορές έχω πάει σπίτι της Άλλα στη Φυλής. Η cult φάση είναι η συγκάτοικός της. Είναι μια γριά που μπορείς να την πηδήξεις, εφόσν βέβαια είσαι μερακλής και κλείσεις μάτια, μύτη, στόμα!!!!και η Αλλα κάνει συνεδρίες σπίτι της
να μην σου πω ότι ρουφάει καλύτερα σπίτι της
αναμένω γιατι θέλω να τις πάρω μαζί
μόνη της ήταν μου είχε πει μάλιστα ότι θα λείπει ο γιος της. Σάββατο ήτανΑν εξαιρέσω 1 - 2 φορές που την είχα πάρει στο bill, όλες τις επόμενες φορές έχω πάει σπίτι της Άλλα στη Φυλής. Η cult φάση είναι η συγκάτοικός της. Είναι μια γριά που μπορείς να την πηδήξεις, εφόσν βέβαια είσαι μερακλής και κλείσεις μάτια, μύτη, στόμα!!!!
Πάντως συγκατοικεί. Μια φορά την είχα δει τη συγκάτοικό της.Και μου είχε πει ότι "το δίνει". Βέβαια μάυρα χάλια η γριά....μόνη της ήταν μου είχε πει μάλιστα ότι θα λείπει ο γιος της. Σάββατο ήταν
καλά πόσες φορές έχεις πάρει την Άλλα?Πάντως συγκατοικεί. Μια φορά την είχα δει τη συγκάτοικό της.Και μου είχε πει ότι "το δίνει". Βέβαια μάυρα χάλια η γριά....
Έλα ντε... 4- 5 φορές. Αλλά τις περισσότερες πηγαίνω για να την πιπώσω...καλά πόσες φορές έχεις πάρει την Άλλα?
5 φορές? τότε έχετε δεσμόΈλα ντε... 4- 5 φορές. Αλλά τις περισσότερες πηγαίνω για να την πιπώσω...
χαχαχαχα.5 φορές? τότε έχετε δεσμό
ρουφάει ωραία η άτιμη
που πήγε?
την χασαμε και αυτην