Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ε ναι ρε συ. Σου είπε ότι αναχωρεί σήμερα για ουκρανία?Ειναι θυσαυρος το 50ρικο!
Διάβασε καλύτερα τι γράφω για να μην ρωτάς άσκοπαΕ ναι ρε συ. Σου είπε ότι αναχωρεί σήμερα για ουκρανία?
μλκ χτυπάω την κεφάλα μου στον τοίχο. Φέρθηκα σαν ρούκι. Το 50 αρικο για αυτήν είναι πάρα πολλά.....Δεν πειράζει....Να μαστε καλά....
Ναι ρε Κολπε, συμφωνώ μαζί σου. Το 50 αρικο είναι (για το επίπεδο αυτό πάντα) πολλά κεφτά. Και σε κάθε περίπτωση παζάρι και πάλι παζάρι σε όσα ζητάνε. Βέβαια στην προκειμένη περίπτωση εγώ της πρότεινα (βλακωδώς) 50 γιούρια. Anyway, όλα αυτά είναι μες στο παιχνίδι..30 έύρώ ειναι είναι η μέση σύνταξη στην Ουκρανία.....εχω πει ότι και 30 ειναι μια χαρά λοιπόν για αυτες εδω.....για να μην το παιξω μάγκας Δεν είπα ότι έχω παρει πάρει μια που ζητάει 150 με 40...μαζι όμως με σπέσιαλ δωμάτιο....και το Βουλγαράκι που ζήταγε περίπου τα ίδια στα 60....πανω η κοντά απο δίωρο και στις δύο περιπτώσεις .....αλλου βέβαια τα 150αρια έφυγαν...αλλα Ποτέ κάτω από διωρο
Ναι ρε Κολπε, συμφωνώ μαζί σου. Το 50 αρικο είναι (για το επίπεδο αυτό πάντα) πολλά κεφτά. Και σε κάθε περίπτωση παζάρι και πάλι παζάρι σε όσα ζητάνε. Βέβαια στην προκειμένη περίπτωση εγώ της πρότεινα (βλακωδώς) 50 γιούρια. Anyway, όλα αυτά είναι μες στο παιχνίδι..
μερσι, βιντεάκι απο το πιπωμα θες;άξιος ο pilo!
μερσι, βιντεάκι απο το πιπωμα θες;

τι να το κάνω μπρε?μερσι, βιντεάκι απο το πιπωμα θες;
Thnx manΔεν έκανες βλακεία...εισαι κύριος, το ξερω απο πρωτο χερι