εντυπωσεις?α ναι. Έχω βρεθεί μαζί της στο bill. Συνήθως κλείνει ραντεβού νωρίς διότι έχει και άλλες υποχρεώσεις
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
εντυπωσεις?α ναι. Έχω βρεθεί μαζί της στο bill. Συνήθως κλείνει ραντεβού νωρίς διότι έχει και άλλες υποχρεώσεις
με 130 ευρουλακια το γαμας να ξερειςεδώ κανείς????
αυτη ειναιΣτείλτε μου πμ άμα έχει κανείς φώτο της
με 130 ευρουλακια το γαμας να ξερεις
δεν έχω ιδέα,μόνο τιμή ξέρωτόσα πολλά??? τι λέει απο action????
τόσα πολλά??? τι λέει απο actΣυμφωνω κ εγω, πολυ τσουχτερη τιμη ιδιως για ανεξαρτητη!..τόσα πολλά??? τι λέει απο action????
λυπαμαι απο εδω και περα οποιος θελει την δικη μου ταπεινη αποψη για κοπελα απο το συγκεκριμενο νημα μονο πμ ;)![]()
δεν ειναιΣυμφωνω κ εγω, πολυ τσουχτερη τιμη ιδιως για ανεξαρτητη!..
Μάλιστα...
κ το χειμωνα τα ιδια τραβαμε...Ρε πάτε καλά? Σας βάρεσε κατακέφαλα η ζέστη?
ειχες τη μηχανη αναμμενη ελπιζω...Για αυτο ξέρουμε κάτι γιατι το χθεσινό ήταν παταγώδης αποτυχία... .

μοσχα ειναι.αλλα για το βυζι την εβαλα![]()
![]()