The_Greek
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2010
- Μηνύματα
- 2.100
- Κριτικές
- 4
- Like
- 843
- Πόντοι
- 376
Αρχηγέ μου αυτές τις κοπέλες που αναφέρεις όμως καλό θα ήταν κι εσύ και όλοι να μην τις μνημόνευουμε εδώ. Αφού και οι ίδιες θέλουν την ανωνυμία και καλά κάνουν θα μπορούσες να την συστήσεις όπως αναφέρεις και στο αρχικό σου ποστ στους γνωστούς σου τους οποίους εμπιστεύεσαι μεσω πμ η τηλεφώνου.
Την καλησπέρα μου
Καλά τα λες... που σημαίνει ότι εσύ κάτι έχεις εφόσον και με αντιλαμβάνεσε.
Παρόλα αυτά... εγώ ΔΕΝ μνημόνευσα καμία συγκεκριμένα και πουθενά. Με είδες κάπου να αναφέρομαι δημόσια σε λεπτομέριες της κοπέλας;;; ΔΕΝ νομιζω..!!
Άντε... άνοιξε τις λίστες σου και έλα σε πμ. ή μήπως τώρα δεν καταλαβαίνεις;;;
Την καλησπέρα μου!!
